Ja bi poskidao ekologiju i napravio lagani remap za početak na tvom mjestu... znači nekih 120ks, sve ostaje u granicama normale.
A ako već više uživaš u zavojima nego ravnici, ostatak love bi potrošio na šperu, ako postoji. Nemogu nać točno po netu... trebalo bi pitat recimo Quaife direktno. Možda bi ovo prošlo. Ako može, uzimaj... nećeš požalit lovu
E ivek, a u kaj ja gledam ovdje? Jedino mi je cijena jasna
Plan mi je iduće uzet unutrašnjost od Loeba, dakle sjedala i naslon za ruku, nakon toga uzet si krug volana za C4 GPicassa, nakon toga sa Cactusa uzet ručicu mjenjača i onda sa 3D Carbon folijom preć ove plastike iznutra te uzet si aluminijske one lajsne, ali ne Citroen već Loeb ili VTR natpis. I tu bi završio s unutrašnjosti.
Nakon toga, spustit auto gewindama, uzet distance 2-2.5cm, onda iza spojler nakeljit na vrh gepeka, ali ne bi klasični VTR/VTS već ovaj
http://www.autoprocentar.hr/catalog/product_info.php/spoiler-citroen-c4-0509-hf210-p-14330.
Onda Wrap, dip ili špricanje chevrona ispred, retrovizora i felgi u plavu boju ili ovo u plavu, a felge ostavit kakve jesu ili u bijelu. Nakon toga bi sredio ispuh i zvuk, ali to mora ići zajedno s difuzorom iza, onako nekako nalik musketeer sa 4 cjevcice iza
Kad bi sve to zgotovio, onda na snagu motora, ali ne bi bacao novcice na ove mini pomake jer mi auto ima i ovako 92ks i 230nm obrtaja tako da je serijski tu negdje sa 110 ks u rangu, onaj tzv 92 antituning je to jel.. A sad kaj se tice te snage, tu nemam pojma kaj bi, eto tu smo da istrazimo opcije svi skupa :whistling: