Gearbox Faulty u 6-oj brzini iznad 112kmh

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Pa da ne povjeruješ koja kalvarija.
Sad ću još ispasti kriv za preporuku...
Ali tako je to sa rabljenim autima.

Nisam nigdje vidio koliko km ima auto?
Èudi me ovo za 6. brzinu. To eventualno da je netko držao ruku na mjenjaču i cijelo vrijeme vozio po autoputu sa nedovoljno ulja, ali to je kod EGS mjenjača nemoguće.
Također čudi me visoka cijena zamjenskog mjenjača. Ne može li se uzeti bilokoji ML6C mjenjač i prebaciti ove robotizirane dijelove?
 

dancitr

Member
A nebi ja jos zurio sa zakljuccima... pokusavam imat hladnu glavu i razmisliti prije svake odluke...
Po meni jos uvjek postoji mogucnost da je covjek govorio istinu i da stvarno nije udario poluosovinu niti izazvao kakvu stetu, nego se ona sad iz neznam kojeg razloga pocela pojavljivati.
Vjerojatnost za to je jako mala, pa ja bjezim od njega... sad mi je zelja samo dobiti auto koji fino vozi kao i prije.
Neznam jel bi imalo smisla pogledati jel lupano po poluosovini il da samo odem cim prije ako auto dobro vozi...
 

vborovic

C5 modifikator
Èudi me ovo za 6. brzinu. To eventualno da je netko držao ruku na mjenjaču i cijelo vrijeme vozio po autoputu sa nedovoljno ulja, ali to je kod EGS mjenjača nemoguće.
To je i meni blila prva asocijacija ... ako se isključi tvornička greška koja bi rezultirala oštećenjem zupčanika za 6.tu brzinu ... daleko od nemogućeg, ali realno, koliko je to moguće da se dogodi ...
 

dancitr

Member
auto ima 290 000km
dobio sam informaciju od prijasnjeg vlasnika da su se zupcanici podrobili i da je getriba obnovljena na 220 000km.
na nekih 270 000km je mjenjan izvrsni clan (hidraulika koja upravlja).
No sve te informacije ja nebi uzeo za ziher.
Kod greske upucuje na nekonzistentnost brzina okretaja masina/kotac ili prednji kotac/straznji kotac a ne na porast tlaka uslijed opterecenja potisnog clana zbog pohabanog zupcanika... zato mene ne zabrinjava previse sama getriba... auto jako fino vozi.... bar je vozio :-/

Dobre vijesti... preuzeo sam auto jucer... glatko vozi kao i prije.
Kaze mehanicar da je samo zamijenio straznje gume sa prednjima i izbalansirao ih i to je to.
Moj stariji mudar kolega s posla kaze da je mehanicar ko zena; moras mu vjerovat... tak da i ja vjerujem da je to bilo to :)
Overall, moguce je fakat da je mehanicara zadesilo niz nesretnih okolnosti i da je zbog toga nastalo nepovjerenje medju nama, ali zbog prvotne greske (Gearbox Faulty - originalna tema ovdje) odnosno njegovo obecanje da ce lamela to rjesiti, a nije i on je uredno naplatio posao, ne mislim s njim vise poslovati (kad bolje razmislim bilo je jos toga al...).

Tako da nastavljam borbu sa greskom :)
Mislim da cu sad naruciti Lexiu iz kine pa da se ja malo poigram s tim... ipak su mi kompjuteri i strojarstvo struka.
 

Markomart

New member
tako je... iznad 112 kmh u 6. brzini ce doci do "Gearbox Faulty" poruke i "SERVICE" lampice... nakon sto brzina padne ispod, te poruke nestaju i sve radi po starom.
Ako sam bio u automatskom rezimu, onda ce prilikom greske prijeci na rucni rezim, no opet nakon pada brzine, prelazi u automatski rezim.
Takoder bitno je da ukoliko je pedala gasa jako stisnuta, odnosno u velikom smo ubrzanju, moguce je prolongirati pojavljivanje greske sve tamo negdje do 140kmh... moguce do ustaljivanja brzine...
Ni u kom trenutku nije se desilo da se problem nije pojavio iako su mi rekli u ovlastenom da im se desilo par puta da se nije pojavilo (mozda su ga stisnuli jako u ubrzanju i kompjuter nije stigao odreagirati).
U 5. brzini sve je ok.

i da... nakon pojave greske nemam vise tempomat i limitator... tek kad se gasi i ponovo upali auto dobijem ih nazad... tak da sam vrlo pazljivo vozio na more da ne izgubim to :)
Kod mene je prakticno identicna situacija (C4 Picasso 2007, 1.6HDI, CFC300P) . Da li si nasao uzrok greske?
 

dancitr

Member
Ne još ali ne odustajem... Auto mi je predobar...
Ne zvuči lijepo, ali drago mi je da ima još netko odavde isti problem... Ima jedan rumunj i jedan indijac na UK forumu.
Što si ti sve probao i kad se počeo pojavljivati problem??
 

Markomart

New member
Za sada nista, auto je kupljen u maju, tj svibnju ako se ne varam )) samo za kratko koriscenje dok nisam u Moskvi, nekoliko nedelja u godini, tako da me to mnogo ne opterecuje.
Sto se tice greske, bukvalno se sve slaze (gearbox faulty, service, posle smanjenje brzine nestane greska, ali do sledeceg gasenja/paljenja auta nema vise limitatora i tempomata) osim jedne stvari, meni se to desava oko 130-140km/h. Ako se jace pritisne gas onda je to na 140, ako se sporije, polako ubrzava onda oko 130km/h.
Moj motor je 1.6, mozda se zato to desava tek na 130?
 

dancitr

Member
Da isto... I meni nestane tempomat...
Digao sam brzinu na 116 sa 113 kad sam drugu gumu konfigurirao lexiom.
Kod mene je mjenjan upravljački član i navodno obnovljena getriba... Nakon čega je počela greška neznam jer prodavač tvrdi da nezna za grešku.
Zadnje sumnjam da bi mogao biti krivi upravljački član ili getriba odnosno njihova nekompatibilnost...
Nemam baš vremena u zadnje vrijeme... Treće dijete svaki dan treba doći...

E da... Ako se auto stisne, može se jako odgoditi greška... Mislim da sam isto do 140 uspio... Pretpostavljam da kompjuter ignorira razliku u brzini na izlazu i ulazu getribe kod jakog ubrzanja jer je velika vjerojatnost proklizavanja
 

Markomart

New member
dancitr, forum dozvoljava PM tek posle 10 postova tako da ne mogu tamo da ti odgovorim. Nema nikakvih vesti. Ja sam sad u Moskvi, tako da se c4 prakticno i ne vozi. U oktobru planiram tamo, pa cu videti.
 

Markomart

New member
Pozdrav svima. Bili smo na dijagnostici kod jednog od poznatijih majstora za citroen. Misli da je u pitanju senzor brzine na jednom od tockova, greska P1723 "Vehicle speed consistency coherence". Ne zna konkretno na kojem tocku, nismo imali vremena da se zadrzavamo, proveru odlazemo za neki drugi put.
 

dancitr

Member
Ajde bas me zanima koji ce biti rezultat...
Covjek na c4owners forumu je prvi uspio "rjesiti" problem... promijenio je cfc300p ECU od getribe... ja ipak mislim da je "zaobisao" problem sa drugim/ispravno programiranim ECU-om...
Uspio sam naci na njuskalu rabljeni dio i cijena je 3000kn... malo previse dati da bi uklonio tu gresku s ekrana...
 

thenoise

Member
Mozda dizem temu iz mrtvih, ali meni danas slican slucaj. Auto ide u atomat modu i cim dodje do 140 pojavi se "gearbox faulty", i prebaci se iz A u manual mode.
Auto vuce, ubrzava, ide, cim spadne ispod prebacuje u A mode.
Da ga zapalim ili se pronaslo rjesenje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kad skupiš deset postova možeš slati PM, pa šibni poruku kolegi danicitr, doći će mu obavijest na mail... možda ti pomogne
 

dancitr

Member
Jedan palestinac je jedini uspio riješiti problem. Zamijenio je ecu.
Moj ecu je nov zajedno sa aktuatorom. Zato, a i zbog toga što i drugima taj problem se počeo pojavljivati sa promjenom ecu -a, mislim da je kriva kalibracija ili ecu od getribe drugog prijenosnog omjera (motora).
Kad se tebi počelo pojavljivati?
 

dancitr

Member
Nisam... To je mijenjao prodavač. Radi u Citroënu vrbovec pa je sigurno dobio povoljno, ali nebi to kupovao novo... Ima na ebay -u povoljnije polovno.
 
Na vrh