Evo nakon 1600 km napravljeni da nešto napiše o berlingu.
Nisam ga kupio na slijepo moj otac je imao peugeot partnera pa znam što je to ipak su identična vozila.
Dobre strane:
Velik pregledan glomazan, pod time mislim na sve od položaja vozača do toga kako je izvedena nosiva šasija stariji modeli imali su puno problema s torzijama na zadnjem kraju, a novi ima to potpuno drugačije riješeno.
Kočnice kako sam prije vozio opela (vozim i sad) prelazak na ovu moju "grdosiju" me oduševio nekidan sam malo poletio u ugledao gospodina u plavom s laserom spustio s 110 na 60 u rekordom vremenu popalili mi se svi pokazivači smjera vjerovatno se upalila neka pomoć pri kočenju ugl odlično koči i staje i s teretom i bez.
Nosivost deklariran da može nositi 680 kg zbilja i može te sam ga zbog toga i kupio, ali kada se natovari vozne karakteristike postaju još i bolje (još nisam uspio esp aktivirati)
Motor o 1.6 hdi se nema šta puno pričati motor je odličan jedino što se ja još moram naučiti da taj motor ne vrijedi koristiti ispod 1400 okretaja i preko 2200 okretaja sve ispod i preko tog područja je nepotrebno koristiti. Motor vuče jednako bio auto pun ili prazan, makar moram priznati da sam od 100 ks očekivao malo više jednostavno kada pređe 2100 okretaja prestaje povlačiti treba šaltati, a na to još nisam navikao.
Do sada vozio benzinca pa on povlači od 1000 do 6000 okreta jednako.
Loše strane:
Mjenjač mjenjač i mjenjač, ne znam kako odakle su ubacili ovaj mjenjač ali to je katastrofa, hodovi jako dugački i neprecizni pa vozio sam opela do sada i mislio da je to loš mjenjač ali ovo je ipak za razinu gore. Prva druga tu uvjek nešto krči kada se mjenja, ako hoću ubaciti u rikverc od 5 puta dva puta ne uđe do kraja i onda se mora kvačilo puštati polako pa da ručica uđe do kraja.
Svojeglavost elektronike, vozim s brisačima na brzini 2 ugasim te ponovno upalim auto brisači na brzini 2 moraš ih upaliti pa ponovno ugasiti.
I onda na kraju malo razočarenje s stvarima koje nemam u opremi a mislio sam da je dio paketa.
Prati me kući svjetla zbilja mi ta opcija treba jer često dolazim kasno kući i rasvjeta bude ugašena imam 15 metara i 6 stepenica do ulazni vrata.
Onda paljenje maglenki kada je upaljen žmigavaci ili kada se mota u zavojima, puno vozim po kojekakvim puteljcima a nemam tu opciju.
I na kraju je valjda Berlingo jedini citroen koji ako rade obična svjetla dnevna se ugase i obratno, a ja bi htio da svjetle jedna i druga zajedno, kao što je na lizalici.