Evo da malo oživnem temu.
Vozi se vozi punom parom 16.10 će biti dva mjeseca otkako sam auto preuzeo i na satu je već preko 3500 km. Malo smo se upoznali i priviknuli jedan na drugoga, ali izgleda da više voli ženu uvijek padne potrošnja kada se ona voza ili ja imam težu nogu
Prije 2 dana odradio prvu vožnju autoputom pa malo isprobao kako ide i na većim brzinama. Iako je berlingo u suštini ormar oduševio me što do 150 poprilično dobro ubrzava i stabilno vozi nakon neki 135 km motor se više ne čuje nadjača ga buka vjetra i otpora zraka i moram priznati da nije bučan koliko sam očekivao.
Postigli smo i max brzinu od neki cca 170 rekao bi 169, a onda sam išao gledati max brzinu u prometnoj i piše 166 a onda izgleda da auto ima limitator podešen na toj brzini jer gasa ima stisnem ga ali ne ubrzava niti potrošnja raste.
Auto iako je veliki malo troši ali ok to već svi znaju za taj motor, ali oduševio me kako drži cestu dosta je krut i fino vozi i ako nema 200 kg u gepeku dobro osjeti rupe. Teret podnosi odlično pošto se bavim pčelama a to je jedan i od razloga zašto sam uzeo ovaj auto test je bio s 300 kg meda i malo preko Požeške gore brza isporuka mali ide kao metak s teretom.
Kočnice su fenomenalne i po meni najbolji dio tog auta.
E sad da ne bude sve tako bajno mjenjač me i dalje uništava kud su hodovi kao na starom dajcu majkem kad nekog uhvatim na cesti s c4 hdi odmah ću tražiti da probam mjenjač.
Mjenjač je apsolutno krivo posložen u prvoj i drugoj brzini. U prvoj ni ne osjetim da sam krenuo a već sam na 2500 okretaja i samo se zavrti motor (a jedva da idem) jednostavno su prva i druga prekratke valjda zbog tereta neznam.
Treča je ajmo reči ok. Èetvrta i peta su mi odlično posložene recimo u petoj se vozim 100 na 2000 okretaja, a četvrta odlično povlači.
E sad ne samo to već sam primjetio da mi auto u drugoj katkda idem prva druga jednostavno zacuka kao da preskoči osjetim neki trzaj na neki 1800 okretaja otprilike. Kada se razvrtava motor jednostavno nekad samo ima jedan preskok u ubrzanju.