nego, de ti meni reci ima li to podrsku za parkinK senSore?
Misliš na fabricke parking senzore?
Koliko znam, ne podrzava ih u smislu da ti prikazuje udaljenost kao na oem displeju. Ali ako senzori nastave normalno raditi nakon skidanja oem displeja, to ti nije ni važno, zato što podržava rikverc kameru, koja ti više znači od senzora. Može prikazati i one linije vodilje preko slike rikverc kamere, samo ne znam koliko su korisne ako se ne savijaju kad okrećeš volan.
Inače, za interpretaciju signala sa tipki volana se stavlja dodatni CAN Bus interfejs koji tek moram kupiti. Taj interfejs se može kupiti u dvije varijante, koji podržava oem parking senzore i koji ne podržava. Samo sumnjam da bi to kinez i sa tim prikazivao (mislim na udaljenost pri parkiranju).
Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
Danas sam opet bio malo vrijedan oko Joying HU-a.
Pošto ja namjeravam sakriti okolni dio displeja, a tu se nalazi hardversko reset dugme koje je s vremena na vrijeme potrebno, pristupio sam nalaženju rješenja. Prvo sam rastavio glavnu jedinicu HU-a i pregledavši mulitmetrom svih 40 žica flet kabla, našao pin koji je zadužen za resetovanje. Inače nije spojen na masu (GND), ali kada se Reset taster pritisne, on je spojen sa masom. Pošto su ti pinovi jako mali, da ne bih tu lemio (mada bi se to moglo), pogledao sam može li se sam displej rastaviti.
Sa strane ima 8 vijaka koji drže tanki aluminijumski okvir za ostatak kućišta displeja. Nakon odvrtanja istih, okvir se lako skine sa displeja i ostanu dva dijela, metalni okvir sa dvije štampane pločice i displej sa touch-screen-om i zaštitnim staklom. Taster za resetovanje je lako vidljiv i dostupan gore lijevo. Nakon ispitivanja multimetrom našao sam da žicu za resetovanje treba zalemiti za gornji kontakt od tastera. Nakon lemljenja žice, zalijepio sam je na mjestu i provukao izvan kućišta displeja te sve sastavio.
Na ovom videu vidite dvije stvari, prvo je to kako se HU koji radi resetuje nakon što novom žicom dotaknem kućište, tj. masu. Drugo što vidite (nakon ponovnog paljenja HU) je kako se HU ponaša kada mu prekidačem prekinem ACC vod, koji inače ide preko kontakta. Znači to je ona sitacija kad je auto ugašen i palite auto, pa koliko mu treba da se upali. Pokušao sam ga štopati telefonom, ne mogu baš tačno utvrditi, ali radi se o max 1.5 sekundi.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=sGjUWfQTcGk&t=1s[/ame]