Da, ali kliktalo je jučer i prije 2 tjedna. Ja mislim da je možda zato što je ulje bilo na minimumu pa su se podizači čuli.
Kada smo radili redovni, nasuli smo do pola pokazivača, jučer je bilo možda petina iznad. Nasuo sam pola litre, budem kupio još pa ću onda čuti.
Sad sam nadosuo ulja, đubretu treba godinu dana da se slegne u karter!
Nasuo pola litre jučer, došlo do pola, taman kako treba. Danas usuo 4 deci(1 deci po motoru
), pogledam nakon 10-ak sekundi, ono jedva da se diglo. Reko šta je sad, naspem još deci da bude ukupno litra nadosuto, pogledam, jedva da se diglo. Odem, spremim ulje, otvorim c4 da nasprejam brave, nasprejam, pogledam ulje ono za dlaku ispod maksimuma. Skoro ga prećera kad sporo ide...
Upalio ga, vozio bez kliktanja, stao, čuo da klikće i snimio.
Koliko vidim ili su podizači ili injektori, na većini auta normalno, dosta ljudi kaže da se javi na minusu(kod mene -4) i da ode kad zatopli.
Budem sutra usuo STP čistač injektora, a i čuje mi se otkad imam Petrol 100-tku u rezervaru(fala bogu pa mi traje tri tjedna
)
Evo, identična stvar.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=4_WpZZY-Evw[/ame]
Budem ga malo češće vozio sada pa se možda sredi. Tj. vidjet ću, jer ako nestane, onda je to i onda je bezopasno.
Ali budem ovo ubacio u motor, kažu ljudi da funkcionira.
http://www.liqui-moly.com.au/how-to-fix-noisy-tappetslifters/
Naravno, komentari i mišljenja su dobrodošli