• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

Cutac

Prèkaroš
Vidi ga, kakva je ovo nekultura? :disgusted:
DS3 sa dizelom je ko zena sa silikonima. Ishod je isti, ali proces je neugodniji jer si uvijek svjestan toga i znas da nije onako kako bi trebalo biti.

Mali veseli autic mora imati veselog benzinca koji se vrti. :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Zašto mislite da je na samrti?

Ako se održavao i vozio pravilno, ne vidim da će mu nešto biti.
Koliko sam čitao, problemi na tim motorima znaju biti brtva glave, potrošnja ulja i rastegnut lanac, a to nije nešto radi čega bi motor krepao. Mislim je, ako se ne obrati pozornost.
 

Milosh

Test
To je isti motor kao kod mene, samo ne znam je li redizajnirani ili ne. Ja ne vjerujem da radni vijek motora može biti tako malen, ne zato što ga ja imam.
 

Ax boy

Well-known member
Slažem se sa gospodinom Milošem kao i sa Cutačem, kilometraža nije nužno znak stanja automobila, loše ili dobro. Ovisi više o drugim čimbenicima, održavanju, samom stanju motora, pa čak i malom faktoru sreće. Koliko se automobil održava i na koji način, toliki će mu biti radni vijek! Tako je to. Koliko ulažete u njega ili njih, toliko ćete dobiti zauzvrat, uostalom kao i u svemu u životu.
 

Milosh

Test
Pretpostavljam da društvo misli na tako kratak vijek tog motora zbog problema zbog kojih je i na lošem glasu. Moj nekako dosadašnji utisak na osnovu svega što sam čitao je da on pati od tih nekih "porođajnih" gluposti (kao lanac) koje su rezultat loših dijelova koji se prvobitno ugrađuju, a kad se riješe te stvari da bi trebao trajati kao i ostali motori prosječnog vijeka. Ne znam, vidjecemo, nadam se da me neće razuvjeriti. :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ha, ljudi se boje čuti istinu. Ono šta san čita i kako su mi potvrdili mnogi strojari, (ne govorin o konkrentom 1.6, jer ne znam o njemu ništa), kada se govori o projektiranom radnom vijeku, stvar je da će motor do planirane kilometraže raditi unutar optimuma svojih performansi za koje je napravljen. Znači, toliko i tolko njutna na toliko i toliko obrtaja, odnosno toliko i toliko kW pri određenom momentu sile. Znači niko normalan ne tvrdi da motor napravljen za 150 000 će se raspasti kad okrene 150 001, nego da krivulja ide prema doli.
Stavit ga na valjke, pa gledaj šta je moga kad je ima 30 000 ili 50 000 i šta može sad kad ima 160-200 000.
 

Milosh

Test
Pričamo o različitim stvarima.

Ako je to definicija projekovanog radnog vijeka, slažem se, i to o čemu pričaš je normalno, za svaki motor.

Ja sam taj termin više shvatio kao kraj vijeka upotrebe.
 

Cutac

Prèkaroš
Makar je kod kvalitetnog motora koji je kvalitetno održavan i vožen pad performansi zanemariv.
Fifth Gear je testirao Scirocca ili tako nešto, nakon 15-20 godina i oko 200 tisuća km, pad performansi manji nego radi ljeta-zime.

Mečka E klase, AMG, W211 je imala oko pol milijuna km, a pad konja je bio možda 3-4, opet ništa.

Dok je recimo moj susjed sa Passatom, kojeg je vozio po kilometar godinama bez da je prešao 1500 okretaja, vjerojatno izgubio nekoliko desetina konja.
 
Na vrh