• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

mamut

C5
Donator foruma
pa tak i je, al eto, dolazim do računice da se taj auto vozio 10-15km mjesečno :grin:

znam dosta penzića, auto samo za do mora, al opet..nemaju baš C5 nego nešto manje..''gradskije''
 

Doomsday

U prolazu...
Danas kad kazes tiptronik mislis na svaki mjenjac koji ima opciju za manualno mijenjanje brzina. Ti mozda mislis na robotizirani kojeg 2.0 hdi nema
U oglasu kaže 'Automatski sekvencijski', u opisu opreme kaže 'Autom.mjenjač 6-stup./ el.podesiv (Tiptronic)', na slikama opasno izgleda kao joystick a ne klasični slider sa odvojenim položajima...

Ispravi me ako griješim, ali meni to sve definitivno govori robotizirani...

:thinking:
 

mamut

C5
Donator foruma
mislim da je robot samo na 1.6 motorima, kakav ja imam

ne nije ovo robot, tek sad vidim da nema pedalice iza volana za shiftat brzine
 

Spawn

Well-known member
Mijenjac je identican kao i moj i ima hidrauliku ako bolje pogledate mjenjac
E sad je vec drukcije misljenje. 2.0 hdi,hidraulika,full mijenjac,doduse slabija oprema (uvjetno receno jer mozda nesto malo nedostaje u odnosu na new business opremu npr. navigacija i kozna sjedala) ali 40000km za cca 10000eura. Mana 2008 godiste,nema led nema xenon ali ako mozes to progutat,auto kojeg ces vjerojatno vozit 100000km bez greske ako imas malo srece. Naravno radi starosti zamijeniti sve remenje i ulja i sta ja znam ako vec nije urađeno.
Ako bas smetaju nonled farovi,na otpadu se nadju po 1000kn komad LED
A 40000km nije cudno,moj ujak ima crnog 2011 godiste 69000km. Vozi ga samo kad ide dalje ,za grad ima hyiundai.
 

Spawn

Well-known member
Nisam shvatio. Ručica mjenjača na slici je klasična automatic ručica od C5. Imad PRND i kad povučes lijevo + i - za mijenjanje brzina. Na slici se vidi baš to,plus ima tipke za hidrauliku i nema leveliranje svjetla sa strane volana što je karakteristično za hidro modele koji imaju automatsko leveliranje,odvojeno od automatskog leveliranja xenona ako su ugrađeni.
 

Spawn

Well-known member
Da,izgledaju isto koliko vidim. Ali oznake i tipke su drukcije plus nemas hidro tipke. A nisam nikad vidio robotizirani i hidro u kombinaciji.

A tvoj volan, lajsna kod navigacije i vjerojatno još štošta su totalno različiti u odnosu na mog.
 

Doomsday

U prolazu...
Moja greška, sad vidim da kod C5 to izgleda identično, samo je shema ispod drugačija, i robotizirani nema P poziciju...

Ja sam navikao na vidljive utore kod klasičnog automatika...

Sorry...

:D
 

pokra89

Well-known member
Da, ali u tebe je RNA, a u pravog automatika je PRND.

A lako je zapamtiti, u 1.6 je robot, u 2.0 i jače je pravi automatik

E sad, kako ga ko u oglasu naziva, to je druga stvar.


Inace, o samom autu ne znam što bih rekao. Ne sviđa mi se što je prva godina proizvodnje i nije neka oprema, sviđa mi se očuvanost, bar na osnovu ovih par slika, te kilometraža. E sad, jel rijetko vožen, ili često a malo, kao što netko reče, pitanje je. Dosta toga bi rekao prikaz zadnjih 9.999km,to mu je četvrtina ukupne kilometraze, na osnovu prosječne brzine i potrošnje dosta toga se može zaključiti.

Edit: prestiže me Doomsday
 

Spawn

Well-known member
Ja kad sam kupovao moga,prosječna brzina je bila 89kmh i 7.0 prosječna potrošnja. Na navigaciji rim,vienna,münchen i sl. 4.5 godina star i 140000km. Preporuka je bila da ga uzmem.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ako su slike na oglasu originalne, onda ima hidrauliku. Iza mjenjaca su dugmici hidraulike, a da se primjetiti i po tome sto je elektricna rucna, a ne klasicna, hidraulicari ne dolaze sa klasicnom rucnom, bar ja jos nisam takvog vidio.
 

pokra89

Well-known member
Po tome se i razlikuju, ovako na prvu. Hidrauličar ima ručnu na dugme, dok je u klasičnog ovjesa i ručna klasična.

Brruno, slična stvar i kod mene, samo što su u pitanju bili Tolouse, Paris, London... Jbg, vidilo auto svijeta :D

Cak je ostalo ime i bluetooth uređaja vlasnika, Bruno Derville, kasnije sam vidio da je u pitanju direktor agencije za prodaju nekretnina
 

Spawn

Well-known member
Ja ne znam kad sam zadnji put vidio C5 po mom gustu na nekom oglasniku a da nije brdo novaca ili brdo kilometara.

2.0hdi,120kw,automatic exclusive, xenon, el. sjedala pola koza, naravno sve sto ide uz exclusive , sva stakla akusticna,xenon, sve điđe miđe, 2013 radi novije navigacije i redizajna. Bio je jedan na njuskalu cca 12000 eura 165000km. Nestao je u roku par dana. Stvarno su raritet. Cak i vani. Takav primjerak tesko ubost a da nije karavan.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Uglavnom nema. Sve što vrijedi, ode se prije nego što dođe do oglasa.
Svaki dan pratim oglasnik i zapravo nema niti jedan C5 koji bih baš poželio pogledati.
 
Na vrh