Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Za:cenzura::cenzura::cenzura:avaj, za:cenzura::cenzura::cenzura:avaj, bit će smiješno kad Ivan stavi ključ na temu jer VTS-a više nema :D
 

Cutac

Prèkaroš
Nije da me strah, ali bilo bi mi ugodnije da imam nekakav dokaz. :D

Veći mi je problem to što se drugi omjer pete brzine prikazuje kao greška ABS-a ili tako nečega, a ne mogu mu reći za to, čovjek će tražiti kvar, a nema ga.
 

Cutac

Prèkaroš
Sad sam se čuo sa majstorom.
Kaže ovako:
U BSI-u ako upali zakretanje farova, izbacuje grešku, imao je prednje parking senzore i ni preko BSI-a ne može upaliti plafonjeru.

Dakle izgledno je da nešto ne valja sa BSI-jem. Rekao je da se rabljeni BSI ne može staviti, da mora ići novi.

Sad da čujem što vi imate za reći na to.
 

Spawn

Well-known member
Ja bih rekao da je netko s njime udario prednji kraj. Pa da ne kupuje nove xenon farove,novi bsi itd,kupio je halogene i iskjucio xenone u BSI-u
Drugo,nije li nedavno na forumu stavljao rabljeni BSI u svoj citrač into iz peugeota?
 

Milosh

Test
Dakle izgledno je da nešto ne valja sa BSI-jem. Rekao je da se rabljeni BSI ne može staviti, da mora ići novi.
Ja bih prije rekao da je nešto drugo. Ako uključiš opciju (u BSI-u ili bilo kom drugom modulu) a on za nju izbacuje grešku, moguće da je do ožičenja za tu funkciju. Npr., tvoj BSI zna da ako je uključeno zakretanje farova on mora imati komunikaciju sa nekim modulom (ECU) za zakretanje, ako je taj modul odsutan ili pokvaren ili nepravilno spojen = greška.

Na osnovu greške koju izbacuje treba tražiti dalje.

99% vjerujem da može ići polovan BSI, ne bi ih se stotine prodavalo po oglasima da ih ljudi ne koriste. A novi VIN se može upisati, maloprije sam baš napravio screenshot u Diagbox-u, postavicu ti za sat-dva.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bih rekao da je netko s njime udario prednji kraj. Pa da ne kupuje nove xenon farove,novi bsi itd,kupio je halogene i iskjucio xenone u BSI-u
To je i bilo napravljeno, xenoni su vraćeni i sada riješavam struju.

ako je taj modul odsutan ili pokvaren ili nepravilno spojen = greška.
Ok, kužim.

Na osnovu greške koju izbacuje treba tražiti dalje.

Kaže da blinka lampica kratkih svjetala.

99% vjerujem da može ići polovan BSI, ne bi ih se stotine prodavalo po oglasima da ih ljudi ne koriste. A novi VIN se može upisati, maloprije sam baš napravio screenshot u Diagbox-u, postavicu ti za sat-dva.
Ok, može. Možeš naći neki polovni kod svojih dilera rabljem dijelovima? :D
 

Milosh

Test
znači bitno samo da je za c4? Ili mora biti za tu opremu?
Nisam to rekao jer ne znam. Pretpostavljam da je dovoljno samo da je od C4, jer podržana oprema obično zavisi od ugrađene opreme i njene instalacije i softvera, tj. da li je uključena u softveru. I trebalo bi naravno od oka pregledati da li je to uopšte ista verzija uređaja.

Ne znam da li postoji više različitih verzija hardvera tih modula, ili svi sve podržavaju a razlika je samo u softveru.

Npr. kod Forda, GEM modul (General Electrical Module) koji je ekvivalent BSI-u postoji u 4-5 različitih varijanti. Razlikuju se po količini ugrađenih komponenti (releji, MOSFETi, pinovi konektora) ali se takođe mogu lako razlikovati po broju dijela koji piše na njima, ko zna naravno. To mi je inače tolika glupost, najviše jer je cijena tih svih dodatnih komponenti smiješna. Samo sebi prave komplikacije. Tako da ne znam kakva je situacija kod Citroena što se toga tiče. I mene to zanima.

U svakom slučaju mislim da ne može ništa strašno biti ako se stavi BSI koji podržava više funkcija od trenutnog. Sve trenutne funkcije bi trebale raditi. U slučaju da podržava manje od trenutnog, dio funkcija jednostavno neće funkcionisati. Barem bi tako trebalo.
 
Na vrh