Evo ovak,ja imam drugačije iskustvo sa zamjenom ulja,da preskočim nebitne stvari,getriba ja bila klasični automatik 5 brzina s TQ ili vam wandlerom.Mojem veselju nije bilo kraja kad sam kupio auto,ali brzo se to izjalovilo.Auto sam vozio nekih 5000 km,da bih ga prodao.Kad sam mijenjao ulje,ta getriba je imala 100000 km,nikad mijenjani ulje.Kad su skinuli karter,ulje je bilo crno ko motorno,ali nije smrdilo i nisam bio previše skeptičan,ali je bilo dosta taloga.Nakon 2000 km počinje show.Kad je bio hladan,jako je cukal iz druge u treću.Gospodin koji je mijenjao ulje govorio je da to nije ništa i da je do dizni ili tako nečega.Pošto nisam imao mira,odem do drugog koji je ustanovio da se radi o propuštanju pritiska između ventila koji uključuju protok ulja za drugu i treću brzinu.Uz sve to,ja sam puno naučio o automatskim mjenjačima,dovoljno da znam da rabljen više teško da će vidjeti moju garažu.E sad,flushing getribe se radi od početka održavanja getribe i to se radi svakih 30000 km maksimalno.Ako se to ne radi,onda je bolje samo izmijeniti ulje i filter i to je to.Jer izmjenom ulja se ispire onaj sitni talog što brtvi sve luftove u mjenjaču i onda dolazi do ovog mojeg slučaja ili do proklizavanja lamela pojedinih brzina.Neznam kakav tip je ovog mjenjača,ali nadam se da će ovo iskustvo nekome pomoći.