Automatski mjenjač

pokra89

Well-known member
Ja sam svog kupio s 94k, sad je na 158, njegov ima 230k, tvoj 173k...znači nije povezano ni s kilometražom. Da je iritantno, iritantno je, pogotovo kad je tišina, al sta je tu je...
 

Wuki

Novi èlan
Ja imam isti motor 2013g.je auto. Sada ima skoro 150 000km i oduvijek se tako čuje u 6 brzini između 70-80 kmh.Ulje sam mijenjao na 100 000 km.
 

Pavel

Lepi™
I na mome se to čuje a imam ga od nekih cca 160-170.000km a sad će 210.000 km. Isto pri tim brzinama u 6, nekakvo fijukanje. Ja sam prvo mislio da je to, jer sam negdje pročitao, da pri brzinama od 70-80km/h i više hidroovjes spusti automobil malo. Pa sam jednostavno pretpostavio da je to regulacija visine i to je to. Nisam nikad o tome razmišljao.
 

ZlatkoC4

Well-known member
To nije ništa u stvari normalno kao što ti je Pokra i rekao. auto kad je u 6brzini a niski okretaji jednostavno to uzrokuje taj zvuk čim se malo podignu obrtaji zvuk nestaje jer je vjerojatno napravljen tako mjenjač da nešto ranije prebaciva u 6 zbog ekonomičnosti potrošnje.

a ulje je svakako dobro promjeniti mjenjač će ti biti zahvalan.
 

mmatin

New member
Specifičan zvuk u 6. brzini pri 70 -80 km/h je normalan zbog malog broja okretaja. Mislim da zvuk nema veze sa mjenjačem.
Što se tiče ulja za automatski mjenjač, nakon poprilično istraživanja po internetu, može se zaključiti da AISIN mjenjači koriste dvije specifikacije ulja JWS3309 ili ATF T-IV i JWS3324 ili ATF T-WS (AW-1) lifetime. Na službenim stranicama RAVENOL-a preporučeno je ulje ATF-WS za Citroen C5 i AW automatske mjenjače poslije 2008 g.
link:
http://www.ravenol.de/produkte/verwendung/d/Product/show/p/ravenol-atf-t-ws-lifetime.html

Na Franch car forumu naišao sam podatak da se AW-1 može koristiti umjesto JWS3309, međutim JW3309 se ne može koristiti umjesto AW-1. Po tome u svakom slučaju treba koristiti AW-1.
https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=3&t=58731&start=15
 

Spawn

Well-known member
Koje ulje staviti u AM6 ? JWS 3324 potrebni za moj mjenjac ali ne vidim bas da ih ima za kupit. Gledao sam cijenu i variraju od 60 kn do 250kn. Potonja cijena se plaća u ovlastenim servisima,ali znajuci koje cijene budu kod nas ne sumnjam da se moze naci za 1/3 cijene. Pakiranje na kojem pise bas AISIN AW-1 ,JWS 3324 nema kod nas a vani kosta 8 eura. Koje ulje ide tvornicki u C5 X7 pa da nabavim isto? Totala nisam nasao kod nas a i Mobila 3324 nema.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zovi najbliži Intercars... makar to je specifikacija kojoj mora dosta raznih ulja odgovarati.
 

Wuki

Novi èlan
Imas od Febija ulje sifra 29934 sa specifikacijama AW-1.Ja imam Euro 5 motor i kada sam ja mijenjao ulje JWS3324 praktički nije ni bilo i vladala je velika konfuzija i kod ovlaštenih.Danas se zna da za euro 4 motor ide JWS 3309 a za euro 5 JWS 3324 i AW-1.Ja sam tada stavio ulje JWS 3309 jer drugog nije ni bilo.Znam da je vborovic pisao na tu temu i mnogima koji imaju euro 5 motore je govorio da ni slucajno ne stavljaju JWS 3309 koje je namijenjeno za euro 4 motore,a zanimljivo je da je i on u svoj auto stavio baš to ulje.Da sumiram ja se već 50 000km vozim s uljem koje nije bilo namijenjeno mojoj getribi ali nemam baš nikakvih problema.
 

Spawn

Well-known member
Da. 77 eura 2 litre. Zato kazem. Cijene su cudne i ne znam.koja je razlika original citroen jws 3324 i original aisin 3324
 

Jajo

New member
Pozdrav od novog clana..Vlasnik sam c5 163 2012god i za sada je sve ok osim promjene regulatora tvrdoce ovjesa a to sam procitao i vidio iste siptome..sve što više citam neznam dali je moj problem vezan za mjenjac ili EGR tj DPFjer mi je i on izbacio upozorenje da je nizak nivo tekucine..
Problem je što mi se zna desiti kada naglo stisnen gas prilikom kretanja okretaji mi odu u nebo a mjenjac ne prešaltava tj ostane u prvoj brzini..nisam neki divlji vozac a i smatram da za to nije c5 al se zna desiti da mi je potreban jaci start prilikom ukljucivanja na cestu..
Dali je ovo problem mjenjaca ili kombinacija EGR-DPFa i mjenjaca..auto ima 120.000km
Hvala unaprijed na pomoci
Ps...isto me muci promjeniti ili ne promjenit ulje na mjenjacu
 

Spawn

Well-known member
Pozdrav od novog clana..Vlasnik sam c5 163 2012god i za sada je sve ok osim promjene regulatora tvrdoce ovjesa a to sam procitao i vidio iste siptome..sve što više citam neznam dali je moj problem vezan za mjenjac ili EGR tj DPFjer mi je i on izbacio upozorenje da je nizak nivo tekucine..
Problem je što mi se zna desiti kada naglo stisnen gas prilikom kretanja okretaji mi odu u nebo a mjenjac ne prešaltava tj ostane u prvoj brzini..nisam neki divlji vozac a i smatram da za to nije c5 al se zna desiti da mi je potreban jaci start prilikom ukljucivanja na cestu..
Dali je ovo problem mjenjaca ili kombinacija EGR-DPFa i mjenjaca..auto ima 120.000km
Hvala unaprijed na pomoci
Ps...isto me muci promjeniti ili ne promjenit ulje na mjenjacu
Nevezano za kvar,taj regulator tvrdoce si mijenjao iz kojeg tocno razloga tj. koji su simptomi bili?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

pokra89

Well-known member
Pa ako gas stisnes naglo, onda je i logično da će ti okretaji otići u nebo. Jel ti salta u drugu na 4000 ili se zakuca u crveno?
 

Pavel

Lepi™
Da, kad stisneš naglo i do kraja, obično tu brzinu i razvuče, tj. okretaji i odu u nebo. Druga stvar je ako ne prešaltava tj. drži ga na granici. Ali ako ga razvuče, to je normalno šta ne?
 

Cutac

Prèkaroš
a mjenjac ne prešaltava tj ostane u prvoj brzini
Tvoj mjenjač je potpuno kompjuterski kontroliran(uz to je i razvijen negdje i nekako) tako da on najbolje zna što je potrebno da se puni gas iskoristi.

Tj. zna do kojih okretaja držati prvu brzinu, da bi šaltanje bilo u "sweet spot" čime bi ubrzanje bilo maksimalno.
 

izubic

Member
samo mali info ako se neko nećka oko izmjene ulja.. ja upravo na servisu dao da mi promijene ulje (ona prva 3 litra ili koliko već) i moram priznati da je razlika više nego očita. 177kkm
smooooooth as f*** :cool:
 
Na vrh