Nevezano za kvar,taj regulator tvrdoce si mijenjao iz kojeg tocno razloga tj. koji su simptomi bili?Pozdrav od novog clana..Vlasnik sam c5 163 2012god i za sada je sve ok osim promjene regulatora tvrdoce ovjesa a to sam procitao i vidio iste siptome..sve što više citam neznam dali je moj problem vezan za mjenjac ili EGR tj DPFjer mi je i on izbacio upozorenje da je nizak nivo tekucine..
Problem je što mi se zna desiti kada naglo stisnen gas prilikom kretanja okretaji mi odu u nebo a mjenjac ne prešaltava tj ostane u prvoj brzini..nisam neki divlji vozac a i smatram da za to nije c5 al se zna desiti da mi je potreban jaci start prilikom ukljucivanja na cestu..
Dali je ovo problem mjenjaca ili kombinacija EGR-DPFa i mjenjaca..auto ima 120.000km
Hvala unaprijed na pomoci
Ps...isto me muci promjeniti ili ne promjenit ulje na mjenjacu
Tvoj mjenjač je potpuno kompjuterski kontroliran(uz to je i razvijen negdje i nekako) tako da on najbolje zna što je potrebno da se puni gas iskoristi.a mjenjac ne prešaltava tj ostane u prvoj brzini