Automatski mjenjač

vborovic

C5 modifikator
Od auto kuce sam sam dobio garanciju na mjenjac i motor 30000km ili 2 godine
Ok, ali koje točno jamstvo, odnosno što je uključeno? Određeni prodavači ti daju neke pakete jamstava, koji ne pokrivaju nužno sve zahvate ... tipa, paket 1: zahvati samo na ručnom mjenjaču, paket 2: ručni + automatski djelomično, paket 3: ručni + automatski full

dobra garancija za auto sa 140tkm
Ima par prodavača kod nas koji ti navedeno nude na rabljena vozila do 150 tkm, dakle, do 180 tkm možeš biti na miru (u teoriji barem)
 

Spawn

Well-known member
Dobio sam full jamstvo na moj AT mjenjac. Znaci ako nesto ne radi ,steka, blokira itd oni otklanjaju kvarove. Ali naravno ako prodje 500km od jamstva odgovaras sam. Lagano trzanje ne smatraju problemom naravno jer mjenjac ne steka nego samo malo trzne kad je hladan.
 

Spawn

Well-known member
Ne kuzim se u mjenjače ali ako je mjenjac kompletan sklop,ima li smisla imati jamstvo samo na dio mjenjaca? Nisam poznavaoc materije pa samo pitam :)
I da je polovično meni ok,bolje ista nego nista :)
 

vborovic

C5 modifikator
Ne kuzim se u mjenjače ali ako je mjenjac kompletan sklop,ima li smisla imati jamstvo samo na dio mjenjaca? Nisam poznavaoc materije pa samo pitam
Itekako .. znaš koliko dođe popravak mjenjača, s time da su automatici kompleksiji, samim time i skuplji, od ručnih? Tu se gleda svaki kanal, ventil, sinhron, prsten, konverter, kao samostalan dio ... ti si to sebi lijepo pojednostavio, isto kak je i motor "kompletan sklop" ... :D
 

Spawn

Well-known member
Nisam vidio tocne opise,pisalo je jamstvo na mjenjač 2 godine ili 30000 pod uvjetom da se ne dira od strane nestručnih ljudi i neovlaštenih servisa. Isto tako motor. Bez potrosnog materijala naravno samo motor. Morat ću zvat sogora da mi izvuce jamstvene listove jer su mi ostali kod njega u ZGu
 

vborovic

C5 modifikator
Evo ti jedna "školska" situacija ... proizvođačevo jamstvo na lak ... kod novog auta ... recimo da je 5 godina (da nikoga ne reklamiram posebno) ... ono u teoriji vrijedi 5 godina, znači, ako lak počne pucati nakon 4,5 godine, tebi proizvođač mora popraviti auto (preko ovlaštenog) ... no, što ako imaš prometnu ili lakše oštećenje auta, recimo, ogrebotina, pa prirodno krene korozija brže nego planirano ... ili posljedice tuče ... što ako nisi redovito vozio auto na servis ili su ti na servisu "zaboravili" upisati da je lak pregledan, da je pregledan od korozije, prema propisanim intervalima ... takvih situacija imaš još ... i onda imaš, a zapravo nemaš jamstvo, kada ga budeš htio ostvariti ... e, to je bilo jednostavno, ravna ploha i pituraj kako bi rekli morski ljudi ... posao od 100 € po plohi ... e sad, uzmi automatski mjenjač, koji ti prosječan rabljeni košta 1000 € (nov, bolje da ne znaš) ... "kompletan sklop", kak bi ti rekao ... :D ... ne postoji "apsolutno" jamstvo na mjenjač, osim kod potpuno novog auta, a i tu ćeš se natezati sa ovlaštenim da se to prizna, jer je to skup zahvat (zamjenu je tehnički jednostavno za napraviti, ali natjerati ove da priznaju da nije kvar nastao zbog tebe, nego tvornička greška, je ravno dobitku na lutriji, pa onda komuniciranje sa proizvođačem, pa natrag ... osim ako je auto u seriji koja je povlačila modele zbog tvorničke greške, tada si na konju)
 

Spawn

Well-known member
A jbg onda bolje da nema jamstvo. :D.
Maloprije mi sogor vratio sms s ovim opisom jamstva:

Senzor brzine vozila, upravljačka jedinica mjenjača, uljna pumpa i pretvarač momenta (konverter), spojka mjenjača, kočnica mjenjača, zupčanici brzina,hidraulički sklop ventila.

To je sve. Ako je dosad radio dobro, i ako ja ne diram nista, nema logike da budem ja kriv za ovo gore navedeno. Kuzim da logika kod nas ne pali cesto ali ipak se malo drzis za nesto sto pise. Zato se i dvoumim oko zamjene ulja.
 

Spawn

Well-known member
Dakle, ipak nije kompletni mjenjač pod jamstvom, nego samo njegovi ključni dijelovi ... to je onaj dio, kak bi se na engleskom reklo, fine print ... ljudi pročitaju naslov, piše jamstvo ... kako, kaj, na koga, kada ... manje bitno ... :D
Imas pravo. Ispada da nije komplet ali jesu vitalni dijelovi. Meni ipak dovoljno jer taj auto sam svejedno htio uzeti radi jednog deala i kompenzacije. A dobio sam besplatno ovakvo jamstvo.Bolje ista nego nista :).
Ako će ti išta otići na tom mjenjaču, biti će hidraulički sklop ventila. 1500€
Za dzep sasvim dovoljno. :D

Mene vise zanimalo sto nakon jamstva. Zato pitam da li zamijenim ulje ili ne jer ga u ovlastenom mogu mijenjat bez diranja jamstva.
 

almin54

New member
Pozdrav svima.
U pitanju je C5, 1.6eHDI, 2011godina. Robotizirani mijenjac. Auto je u fenomenalnom stanju, 136k na satu, mali servis napravljen prije mjesec dana. Do sada samo jedan kvar, senzor radilice ili tak nest.
Trazio sam da li je neko imao slican problem ali nista nisam nasao pa se nadam da neko moze znati ili bar naslutiti o cemu se radi.
Radi se o tome da se prije par mjeseci upalila lampica upozorenja i obzirom da imam OBD dzidzu, ocitam gresku P1705. Naravno, prvo je obrisem i cekam i docekam je nakon 3 mjeseca ponovo i napravim istu stvar. Opet joj je trebalo duze da se pojavi ali se sad pojavljuje cesto. Otisao sam kod lokalnog mehanicara i rekao mi je da je u vezi mjenjaca, nesto se ne detektuje u datom momentu i izbaci tu gresku. Greska se zadnja dva puta pojavila kad stanem i ubacim u R, mada nije pravilo. Desavalo se i kad iz N ide u brzinu. Mehanicar je rekao da nije se susretao, obrisao gresku i rekao da sacekam da se ponovo pojavi a on ce u medjuvremenu da se malo raspita. Planiram posjetiti mehanicara svakako ali mislim da je korisno da se i o ovom problemu pise. Auto radi bez problema ali evidentno se desi neki problem u datom momentu koji aktivira gresku. Napomenuo bi da START/STOP vec par mjeseci ne sljaka, mozda je akumulator oslabio pa me nekako vuce da mozda i to moze praviti problem. Auto pali bez problema i na ovim minusima 20 stepeni, ali recimo kad dam kontakt i udjem u servisni menu napon ocita 11.9v, znam da bi morao biti preko 12,4v ali opet kontam mozda nesto vuce struju u datom momentu pa zato ocitava manje. Nadam se da neko ima ideju sta bi moglo da bude.

Hvala!

Lp,
 

almin54

New member
Hvala!
Bio kod majstora, gledao neki senzor, djeluje mu ispravno. Ocistio kontakte i dva dana je bilo bez greske, veceras nova greska. Auto je bilo u brzini ali stajalo u mjestu. Nova greska je P1739. Samo se nadam da ne pocinje utrka, bacanje para zbog nagadjanja.

Lp,
 

Spawn

Well-known member
Na jednoj stranici pise da je u pitanju ventil/sklop ventila .Bolje da nadjes nekoga tko se bavi atomatskim mjenjacima vjerojatno ce znati sto bi moglo biti
 

ZumZum

New member
Cudan rad motora

Zdravo,

Vlasnik sam Citroena C5 2.2 HDI (2011 godina).

U zadnje vrijeme imama cudan problem sa autom.
Kada ubrzava auto, negdje oko 2000 obrtaja obrtaji padnu, i na autu se osjeti da je izgubio snagu.
Nakon toga, ako dodajem jos gasa, obrtaji se povecaju i onda promijeni brzinu.

Pokusao sam u manuelnom modu isto da uradim , i isto se desava.
Obrtaji padnu, i onda moram malo veci gas dodati da bi presao granicu kod koje mijenja brzinu (u pitanju je automatkik).

Nedavno sam vozio u servis i na kompjuteru nisu nasli nikakve greske.

Da li je neko imao slican ili isti problem, ili zna do cega moze biti ?.


Hvala.
 

ZumZum

New member
@Mrki5
Trazi sam malo po forumu, ali da budem iskren nisam znao sta da trazim.
ja sam mislio da je prije neki problem sa motorom, tako da mi nije palo na pamet da trazim teme o mjenjacu.

@vborovic
Ovu sam temu nasao, ali ovdje je koliko mogu vidjeti u pitanju manualni mjenjac, pa nisam znao da li isto vazi i za automatki.

Po svemu sudeci, ispada da je najverovatnije do lamele ili do zamajca ?

Hvala na pomoci.
 

Pavel

Lepi™
Meni je auto gubio snagu, no ne sjećam se da su obrtaji padali u vožnji ili da je otežano prebacivao brzinu. No kad bi ga upalio dok je na mjestu, tada bi obrtaji počeli padat i na nekih 650 o/min se zatresao i ugasio. Kasnije se počeo i u vožnji gasiti. Gubitak snage je bio očit, ali kažem, ne sjećam se pada obrtaja ili problema sa mjenjačem.

Problem je bio filter goriva i crijevo (dovod goriva u motor) koje je puštalo gorivo da curi a zrak da ulazi u motor. :meh:
 
Na vrh