Bbozak ajde pogledaj rezervni kotač koje je dimenzije?
Oprosti, išao sam pogledati koja je dimenzija, ali nisam uspio vidjeti, okinuo sam tri fotke očajne kvalitete, na kojima ne vidim oznaku, čini mi se da je ipak 15" kotač, djeluje mi dosta viši profil od ovih guma što su gore.
Nisam napisao zašto sam kupio Berlinga.
S obzirom da supruga i ja očekujemo treće dijete u svibnju, nametalo se (već otprije) potreba da umirovim 21 godinu staru Mazdu 323.
Nakon dva mjeseca pregledavanja svega i svačega po salonima, zaključili smo da jedino što ima smisla kupiti je neko vozilo sa 3 odvojena sjedala, ne bi li se mogle staviti 3 dječje sjedalice bez puno kemija. Kćer je 4 i po godine, sin je 15 mjeseci, pa još nigdje blizu nema boostera u upotrebi.
S obzirom da nisam imao keša za rabljeno, shvatio sam - da ako već moram dić kredit za auto, bolje da kupim novo vozilo, koje ću nakon tih 6 il 7 godina moći ipak prodati, pa imati nekakvu novčanu bazu za opet novo vozilo. Jasno mi je da vrijednost automobila pada, ali s druge strane, da dignem kredit pa kupim 5 godina star auto, kad ga otplatim, imat će 12, a najbolje godine tog vozila (prvih 5) ga je netko drugi vozio, znam i sam, jer sam ovu Mazdu raubao nakon oca do kraja radnog vijeka, a ni on nije bio prvi vlasnik.
Dakle vozila sa tri sjedala ili bar "kao" tri sjedala (dovoljno široka klupa):
C4 Picasso/grand
Renault Sceninc/grand
Kangoo
VW Touran, Sharan
Ford S Max
Opel Zafira
Toyota Verso
Berlingo XTR /Partner Teepee
Peugeot 5008
mislim da postoji još Kia neka i vjerojatno još koje vozilo, ali manje više sve je tu.
Mislim da Dacia ima neke modele (Dokker? Lodgy?), ali supruga je rekla da ako je ikako moguće ne gledam Dacie, a i dok se dođe do automatske klime i nekih drugim modernih stvari, natuče se već bar 120k kuna.
VW, Ford, Opel su sve vozila od oko 180k + kn, mislim da je SMax osnovni 200k, 5008 je bar 220k.
Verso je oko 180, i benzin i dizel.
C4 picasso ima najjeftiniji oko 160k, Scenic možda i jeftinije, a htio sam izbjeći benzinske motore, pogotovo kad uzmem u obzir platežnu moć i navike kupaca rabljenih, za par godina ću lakše prodati dizela, a radim u prosjeku između 15 i 20 000km godišnje, većinom otvorene ceste/autoput i neš sitno grada.
Renault se jako dugo čeka (do 90 dana), a morao sam ići u realizaciju početkom siječnja, radi paprilogije za kredit (obrtnik sam, pa poslije porezne prijave), a i isticala mi je registracija za Mazdu u veljači.
C4 picasso sam probao u CiBu i stvarno je jako udobno vozilo i lijepo se vozi, fino je, ne mogu reć, ali kad pogledam cijenu i razmislim o tome kolika bi mi bila rata za kredit, nije mi bilo svejedno.
Prodajni savjetnik (kaže da nije prodavač
), je predložio da pogledamo XTR-a i kad je žena vidla kolki je gepek, to je zapravo bilo to.
Peugeota nisam išao gledati, doduše, ali vjerojatno je isto vozilo, kod Berlinga mi se svidjela oprema, metalik boja, rezervna guma, a od tih standardnih stvari je imao zapravo dosta što u osnovnim modelima ostalih (mislim scenic) ni ne dođe, tempomat, hill assist, start stop (ko voli).
Napravio sam probnu vožnju sa Feel Multispaceom i bilo mi je ok, malo teži volan, mjenjač s hodom ko moja Mazda, sve skupa dosta udobno i prostorano. Kad smo preuzeli XTR-a, veselje je bilo još veće, sjedala su odlična, kao i ostalo što sam i spomenuo u prvom postu.