Prošao sam 4600km, auto ide lijepo, mjenjač je iz 90tih, doduše.
Išao sam zadnje duži put, Èiovo i nazad, nešto autoput, nešto D1, nazad skroz D1, potrošnja 5,3L na 100, po tankanome u rezervar, mada njegova kalulacija sad fulava samo 0,1L , valjda jer nije bilo puno vožnje ispod 30kmh pa je mogao računati.
Mislim da je to i više nego odlično za zimske gume, nas dvoje odraslih + dvoje djece u jednom smjeru i polupun gepek, snježne vijavice i ostale bedastoće od -4 do +6 što sam doživio u zadnja dva dana sa ovim neaerodinamičnim ormarom od vozila :angel:
S druge strane...
Desni zadnji prozor ne sjeda najljepše, kad je zatvoren ima očito neki mali hod pa kad prelazim preko kakvih graba ili gadnijeg asfalta, lupka prozor... :twisted:
Ići ću sljedeći tjedan u ovlašteni, da se požalim na to.
Ne pušta nigdje ništa, dihta to ok, ne puše zrak izvana oko prozora, ali neš ne valja s tim dosjedom, izludilo me to klockanje i ne bih baš da mi pukne staklo na nekoj grabi.
Èestitke konstruktoru na idejnom rješenju, ko da je Yugo.
Lijevi prozor normalno sjeda, ništa ne klapara i ne lupa, čak na mjestu kad se stoji, ako se gurne taj desni prozor se skuži kako ne sjeda ko lijevi i čuje isto lupkanje o šasiju. Gledao sam da'l postoji neki vijak na tom "pantu" koji služi za zatvaranje prozora, da podesim koliko jako stegne, ali nema ničega čime bi se moglo utjecati na to koliko jako stegne prozor, očito ne stegne dovoljno pa onda taj mali hod je dovoljan da prozor odradi put kroz gumu do šasije i tako lupka, nisam stigao CSI Citroen obavit, vještačenje, nek sčarobiraju nešto u ovlaštenom, pa moja Mazda iz 1997 nije klaparala nigdje sa šajbom i slično...
A samo sam čekao kad će me krenut francuska kola nervirat sa blesavim problemima :wtf:
Btw...
Evo jutros šajba ne lupka, čini mi se da se malo zalijepila za gumu pa zato ne lupka...