Spužva nije blizu šipke.
Mislim da sam ja stavio šipku nepravilno, tj nisam je zabio do kraja i od drndanja i off roada iskočila nakon mjesec dana moguće...
Vidjet ćemo, išao sam gledat popodne stanje ulja kad se sleglo u motor, taman je po sredini šipke pokazivalo između min i max, neću ništa dirat.
Našao sam bio praonu u Dubravi što pere motor, 100kn, sad je ko nov, nisam htio da mi remen bude masan il neš tako, a sad mogu i pratit situaciju da'l negdje baca ulje il ne.
Ne teram taj auto preko 120, 130 skoro nikada, jedino što volim nagazit na njeg u 3. i 4. kad pretičem i tako to, al fakat se ne sjećam kad sam preko 3500 okretaja stiso, možda do 4 ali jako rijetko, ionako mu je moment oko 2000, zar ne? Ok, ne štedim kola baš, ali kako imam dosta D1 i autoputa, nije vrag da ga rasturam svojom vožnjom, stara Mazda benzinska je dosta dugo trajala, al nju sam moro terat preko 4000 jer je bio benzinac bez turba...
Probat ću ne natuć kilometraže kroz rujan, jer sam u listopadu mislio ić na servis... Al ono... kak sam već blizu 20 000, ne bi se čudio da krajem rujna već odem na izmjenu ulja/filteri. Uvijek bude problem s time što nemam vremena za otić na servis...
Svaki dan se tješim da je dobro što nisam kupio pravi auto, jer da moram gledat svaki put dal se se vidi neka fleka što su se vrata do fosne otvorila il neš s motorom, poludio bih, ovako ovo tarem i ne mislim puno, ipak je novo, reko bi čovjek - šta se tu ima poderat, ako je stvarno tako sranje da ja to tarem, sljedeći put ću kupit auto s 2.5 mašinom pa da vidim jel to bar nije podložno raspadanju.