C5 X7 2.0 HDi 120kW by pokra89

Milosh

Test
Milosh, pa zbog čega ti onda ne rade ako sijalica nije crkla
Vjerovatno je išijas. :grin: Nemam pojma, vidjeću, provjericu prvo izlaz na BSI-u pa onda dalje, ali ne da mi se to sad raditi, prioritet mi je ono oko auspuha pa ću se onda baciti na Joying. :D
 

pokra89

Well-known member
Obzirom da mi multimedija ima opciju prikazivanja DVD filmova, nekako mi je glupo da ta opcija nije iskorištena i funkcionalna. Naime, čim se krene, ekran se zatamni dok se zvuk i dalje reproducira. Malo mi je to glupo, iako znam, sigurnost prije svega, ali onda nisu ni trebali stavljati tu mogućnosti i dobro. Jer šta suočekivali, da će netko kupit auto, a onda umjesto u kino otić na fukodrom i tamo gledati film?! Iako iskreno, ova mogućnost mi je najprimamljivija zbog klinaca, gledanje crtanog za vrijeme dužih vožnji ne bi bilo na odmet. Malo sam istraživao, nailazio na svakakva rješenja, ovakva i onaka, skupa i jeftina, ali većini je bila ista značajka to što se "otpajaju" od BSI-ja ili GPS-a, kako bi navigacijski uređaj mislio da auto stoji na mjestu. To je onda uzrokovalo brojne probleme, ili što bi u narodu rekli „skuplja pita od tepsije“. Recimo oni modeli c5-ice koji imaju RT4 i RT5 uređaje jedno od rješenja je bilo preko mirascripta, ali kako je u mene Navidrive 3D (NG4), ni ta opcija nije igrala nikakvu ulogu. Ipak, našao sam da ipak ima rješenje, u vidu Kufatech-ovog proizvoda koji je napravljen isključivo za citroen c5 (iako, uz neke nedostatke, funkcionira i kod nekih PUG-ova s ovom multimedijom). Èitao sam strane forume, uvjerio se da sve besprijekorno funkcionira, i napokon sebi naručio ovu stvarčicu preko Ebay-a.


cijena prava sitnica, nešto sitno ispod 100 eur, što je još i dobro, jer je prije godinu, dvije bio skoro duplo više.

Sami princip instalacije nije kompliciran, ali je potrebno imati mirnu ruku, i odgovorajući alat, u ovom slučaju to su plastični „pajseri“ iako mogu poslužiti i šarafcigeri/odvijači, uz pažljivo rukovanje, zatim odgovarajuća 4 ključa za vađenje multimedije, te torx 20ka.

Proces ide tako da se iz navigacije išteka quadlock konektor i onda su u njega uštekao muški quadlock koji ide od Kufateca-a, tj ovaj koji mi je stigao, dok u ženski quadlock ovoga naručenog ide muški stari, tj. originalni, onaj koji je ištekan iz navigacije, kako bi se zatvorio krug komunikacije. I to je u biti sva priča, teži dio je sve otvoriti i ponovno vratiti na svoja mjesta. Najveći problem cijele priče je što sad imamo "viška" stvari (kablovi, quadlock, modul) u prostru navigacije, pa je potrebno to nekako maknuti sa strane kako bi se navigacija vratila u ležište. Zbog toga je potrebno otvoriti i gornji dio plastike, skloniti displej, tu smjestiti sav ovaj višak i vratiti displej.

Sam proceces ide ovako:

1. Namjestiti mjenjač u D (jer je u tom položaju najdalje od navigacije, kako bi imalo manevarskog prostora za izvaditi samu navigaciju), odnosno ako je ručni mjenjač u pitanju onda staviti ručicu mjenjača u položaj koji je najudaljeniji od same navigacije.

2. Bilo bi dobro otpojiti akumulator, ili barem zaključati auto dok se sve radi, a ključ NE DRŽATI u bravi, kako bi sabirnica ušla u stanje mirovanja.

3. Skinuti lajsnu koja ide duž centralne konzole, drže je žabice pa je potrebno lagano skidati kako se ne bi slomilo nešto.





4. Odviti torxeve


5. Lagano skinuti plastiku, princip isti kao i kod lajsne, a pri tome pripaziti i odspojiti kabel od sva 4 žmigavca





6. Tada imamo pristup displeju, koji je pričvršćen s 4 torxa, pa i njih odvijemo


7. Sada idemo u vađenje multimedije, za što su nam potrebna 4 ključa


8. Ključeve gurnemo u zato predviđeni prostor


9. I povučemo prema sebi


10. Sad ide onaj dio koji sam ranije opisao, odspajanje origanlnih i spajanje Kufatecovih kablova


11. I sve se vrati na svoje mjesto, i to prvo kroz otvor od displeja povučemo kablove kako bi otišli "gore" i time oslobodili prostor kako bi se multimedija mogla vratiti u svoj prostor.

12. Aktivira se opcija "video in motion" tako što se na volanu drži tipka "mute" 12 sekundi.

I

13. Voila, imamo video prikaz i dok se vozimo :rock:




Evo video prikaza
[ame]https://youtu.be/rIfReDWZyR8[/ame]
 

pokra89

Well-known member
9.3.'18. na kilometraži 167.800km produzena polica osiguranja, ali kako sustav MUP-u nešto nije radio, prometna gotova tek danas, tako da smo kompletirali registraciju za sljedećih 12 mjeseci. Sveukupno 340 eur, s uključenim kaskom stakala. Nakon prošlogodišnjeg više nego dobrog iskustva s Croatia osiguranjem te brzom i jednostavnom isplatom šteta, ovaj put nisam niti gledao druge kuće. Idemo dalje.
 

pokra89

Well-known member
prije 9 mjeseci sam u ovlaštenom servisu zamijenio akumulator, prvi mi je non stop ulazio u economy mode, kasnije nekoliko puta nije htio ni upaliti, znači bio je doslovno za baciti. Ovi iz citroena su mi ubacili euroreparov 70Ah 640A, ali već nakon nekoliko mjeseci auto ulazi u economy mode nakon doslovno minutu vremena sto su otvorena vrata. U međuvremenu je riknula i pumpa hidraulike, i sve me strah da je nedovoljno jak akumulator bio jedan od uzorka (uz naravno, krajnje nestručno rukovanje ljudi iz Citroen Mostar) kvara.
e sad, na service-u stoji neki uopćeni podatak koji mi nije jasan, za svaki c5 čiji vin upišem izbaci identičnu specifikaciju


tako da mislim da je jedan aku za modele bez, a drugi za one s hidraulikom, jer mi drugo nema smisla. Ako je to točno, onda ispada da su mi u ovlaštenom uvalili krivi akumulator, tj ovaj slabiji, za modele bez hidraulike.

e sad, kako je ako još pod garancijom, imam račun i sve, zanima me kakva su moja prava, imam li ikakve osnove da tražim jači (uz moju nadoplatu, naravno), ili je sve to propala priča?

drugo, kakvi su energizer akumulatori, planirao sam mozda 77Ah 780A stavit?
 

Doomsday

U prolazu...
Nisam siguran kako dokazati da to nije pravi akumulator za to vozilo...

Možda bi mogao poslati pitanje Citroenu Francuska o tome kakav akumulator bi trebao ići u tvoj C5 sa hidraulikom, jer ti serviseri ne znaju reći ide li 70Ah/640A ili 77Ah/780A...

Pa onda ako odgovor bude 77Ah/780A taj odgovor kao dokaz predočiti ovima kao dokaz da su pogriješili, i neka to isprave na svoj trošak, u smislu uzmu natrag slabiji, tebi vrate novac i ubace jači, ili daju ostatak novca da sam ubaciš jači, tj. odgovarajući...

Energizer bi trebao biti OK, to je dobar brand, barem koliko ja znam o tome...

Valjda...

:D

P.S. zaboravih upitat, imaš li S&S...?

:thinking:
 
Na vrh