XTR by bbozak

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Teško je nać bolju ponudu od Berlinga za te novce :palac-gore:
A onda za 6-7 godina stari nutra, novi van :D
 

bbozak

Active member
Da nije treće dijete na putu, vjerojatno bi pikirao Mazdu 3, ali ovako - praktičnost je prevladala.

Nisam ni znao, kasnije sam skužio da ovaj 1.6. Blue-HDI od 73kW se ugrađuje u razne automobile, od Peugeota, Citroena do Mazde, Volva :shock: Tako da se ne brinem za probleme i servisiranje, nije egzotika, kad se ugrađuje u tolika vozila!


Nisam uspio detektirati koje su "defaultne" žarulje u farovima, Philips jesu, ali nisam po oznaci uspio skužit koje su, kad su upaljena kratka svjetla može se primjetiti plavi film, kad su ugašena, ne vidim ga.

X-treme Vision? Neke treće?

Da bar znam kupit takve iste rezervne, ove svijetle stvarno odlično!
 

diegos

Well-known member
zanimljivo kako među vlasnicima forda i mazde ovi hdi baš i nisu na dobrom glasu... :D a i više se ne ugrađuju u mazde, niti u ford koliko znam
 

liberty

Well-known member
čestitke
predivan auto
dobiven po jako dobroj cijeni
dođe i meni da zamjenim svoj berlingo za xtr
puno sretnih kilometara želim:)
 

Milosh

Test
Koliko ja znam, taj 1.6 HDI koji se sada ugrađuje u Citroene nije isti motor kao 1.6 HDI koji se ugradjivao u prvu generaciju C4 i drugu generaciju Focusa. Redizajniran je nešto, ispravite me ako griješim. A najviše je na lošem glasu zbog problema sa nekakvim talogom koji začepi sito na povratu ulja iz turbine pa turbina strada, a u težim slučajevima i uljna pumpa (ako se začepi i sito od pumpe).
 

liberty

Well-known member
to s talogom na situ uljne pumpe je riješeno s generacijom 1.6 HDI 8v što znači otprilike od kraja 2010. godine/početak 2011. godine.
stariji 1.6HDI s 16v su znali imati problema, za novije nisam čuo

inače 8v ide bolje i manje je bučan od 16v - vozio sam berliga i sa 16v i sa 8 v i stvarno je ovaj noviji s 8v elestičniji na nižim okretajima, manje troši i manje je bučan na visokim brzinama
 

Mirage

Well-known member
Kao što kaže liberty sve je to dorađeno još 2010 godine e sad
Koliko ja znam, taj 1.6 HDI koji se sada ugrađuje u Citroene nije isti motor kao 1.6 HDI koji se ugradjivao u prvu generaciju C4 i drugu generaciju Focusa
taj motor ima ko zna koliko dorada i vezrija naoko izgleda identično ali razlikuju se verzije.

Moj i bbozakov su još blue hdi znači imaju još ad blue tekućinu još jedan novi sustav.

Inače tetak mi je imao dva berlinga 1.6 dostavnjaka za catering svi su natukli gradske vožnje po 400 000 km
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Koliko ja znam, taj 1.6 HDI koji se sada ugrađuje u Citroene nije isti motor kao 1.6 HDI koji se ugradjivao u prvu generaciju C4 i drugu generaciju Focusa. Redizajniran je nešto, ispravite me ako griješim. A najviše je na lošem glasu zbog problema sa nekakvim talogom koji začepi sito na povratu ulja iz turbine pa turbina strada, a u težim slučajevima i uljna pumpa (ako se začepi i sito od pumpe).
Točno to. Mislim da je na Mondeu taj isti 1,6 bio najproblematičniji. Sad ih je pun oglasnik zbog niskog CO2 u odnosu na "neuništivi" 2,0 i 2,2.
 

Mirage

Well-known member
bbozak kako si zadovoljan grijanjem u ove hladne dane s autom, ja moram priznati da bi htio da malo bolje grije naime imam samo 6 kilometara do posla pa taman grijanje proradi dok dođem do posla, sve me strah da nemam problem ko i ovi na lizalici
 

bbozak

Active member
Imam dojam da se benzinski auto prije ugrijao brže.
Doduše, imam garažu, pa je bar par stupnjeva bliže nuli nego što je vani.

Ne znam što bi rekao, primjetim da krene puhat toplo prije nego se digne kazaljka temperature motora do one prve crte, što je mi interesantno.

Žalim, jer nemam grijana sjedala.

Žalim, jer sam vidio da oni nabudžani BMW-ji imaju grijanje unutrašnjosti vozila koje moš upalit preko ključa il mobitela dok si u kući, a bez da pališ auto. :cool:

Rado bi da nemam start&stop, nego umjesto toga grijana sjedala bar, a što se tiče remote grijanja, našao sam neke aftermarket gluparije koje se instaliraju u auto, pa preko mobitela kresneš grijanje, nije kina i ne izgleda loše, ne mogu sad nać, kasnije okačim link, uglavnom, tak neš mi djeluje ko dosta praktična stvar za zimu.
I grijani volan isto nije loša stvar, za one koji imaju! :rolleyes:

Jedino kad tu po selu radim đir do Lidla, to nema smisla, jer se ne stigne ništa ugrijati, ali ajd, kroz nekih desetak km se ugrije auto kak spada.

Jest velika kutija, ali bude toplo unutra, mislio sam da će bit problem otraga jer nema nigdje ventilacijskih otvora, osim naprijed, ali nije problem uopće.
 

diegos

Well-known member
A jbga tako je to kod dizela, pogotovo kad je ovako hladno treba mu bar 10min... Imas i one koji ugrađuju auto alarme s daljinskim paljenjem auta, al nemoj mislit da ce se brzo ugrijat ako radi u leru :)
Ja tih problema nemam jer mi je voznja najcesce 10-15min, a svako jutro 1h :D Ali zato se c3 benz i na kratkim relacijama odmah ugrije :D
 

Mirage

Well-known member
Ma s&s je glupost da boli glava dobra stvar od ove zime što se sam deaktivira ako je -6.

Ma i ja sam ganjo benzinca imam ga još uvijek prije krene grijati. Ima ovaj dodatne grijače ima i tvoj pa kad stoji 10 minuta u leru ugrije auto al navikao sam na malo brže grijanje.

Ne sekiraj se za zadnju klupu berlingo ima ventilaciju za putnike straga ispod sjedala vozača i suvozača pogledaj to kad budeš imao vremena a na taj način ti grije i sic.


I meni tako treba 10 minuta da ugrije s time kad idem na posao vozim nizbrdo a kući uzbrdo pa Nazad prije počne grijat.
 

markan1000

Well-known member
bbozak kako si zadovoljan grijanjem u ove hladne dane s autom, ja moram priznati da bi htio da malo bolje grije naime imam samo 6 kilometara do posla pa taman grijanje proradi dok dođem do posla, sve me strah da nemam problem ko i ovi na lizalici
a jesmo se razmazili svi... 6 kilometara je cca 10 minuta vožnje, ako i toliko. izdržalo bi se i u kabrioletu :D
 

bbozak

Active member
Natuko sam preko 2500km do sada i evo kratak osvrt:

Što se tiče zimske vožnje, ostao sam na ovim 16icama, nisam kupovao manje felge i gume, nego sam kupio Sava HP zimske.
S obzirom da mi je ovih dva mjeseca glavni potez ipak Jaska-Zg, autoput/stara karlovačka, ove gume drže super i po snijegu i po ovom smrznutom što god da je, stvarno odlično! Ne pamtim da sam zimi ovako stabilno putovao sa Mazdom!

Grdo se skuplja i betonira snijeg iza kotača :twisted:
Vrata prelaze preko praga tako da je prag uvijek zmazan od snijega, no nema veze.

E sad, što se tiče potrošnje, svaki, ali ama baš svaki tank (prođem oko 650tak km prije nego što ga točim) je potrošnja 6.0, mislim da sam možda jedan tank izračunao 5,99 :cool:
To je selo-autoput-grad, po gradu -autoput/stara karlovačka-selo, dakle kombinirano. Nisam primjetio neku promjenu kad vozim žen i djecu il u gepeku imam dosta stvari, dosta slična potrošnja.
Za zimske uvjete, mislim da je to stvarno super!

U ožujku ću imat duže ture, prema Dalmaciji, pa Bosna, Austrija, baš me zanima kako će se potrošnja kretati tada, vjerujem još i niže, kad se izbaci gradska vožnja.

Primjetio sam da putno računalo ima problema s računanjem potrošnje. Prosječnu potrošnju izračuna 5,5 ili 5,6L na 100km, no matematički kad utočim u rezervar i podjelim sa prijeđenom kilometražom, ispada 6,0 ravno.

Zapravo, mislim da znam do čega je. Putno računalo vjerojatno dobro računa sve, čak i trenutačnu potrošnju mislim da prikazuje točno, no ubrzanja s mjesta ili iz druge, nikada ne prikazuje, već dok se ulovi neki moment, onda tek pokaže trenutačnu potrošnju i čini mi se da to matematički zezne ukupni prosjek. Npr kad se kreće s mjesta na semaforu dok ne dođem do treće brzine, uopće ne pokazuje potrošnju, ali kad se vozim u drugoj preko ležećih i nekakva konstantna brzina se u igri, onda će i u drugoj brzini pokazivati trenutačnu potrošnju.

Mislio sam možda na proputovanju zatamnit stakla zadnja u Bosni, ali primjećujem da je to tako skoro pa ilegalno :wtf::disgusted:
 
Na vrh