mene uopće čudi kako ovlašteni hoće i žele raditi izmjenu ulja kada u uputstvima stoji da se "ulje u mjenjaču ne mijenja"
a to da nisu uradili kako treba, uopće me ne čudi.
Ja sam mišljenja kao što je MR47 napisao.Izmjena ulja u automatskoj getribi bi trebala biti preventivna stvar a ne riješenje problema.Kada se pojave problemi bilo u vidu proklizavanja ili cukanja najčešće je prekasno i više nikakva promjena ulja to neće riješiti.(u nekim iznimnim slučajevima će pomoći ali to je više iznimka nego pravilo).I zato se dešava da oni koji to nisu radili redovito često nakon promjene ulja(pogotovo flushing metodom) tek počnu imati probleme zbog razloga koje je MR47 napisao u svome postu.
Bok decki,evo malo prije se vratil z gorici nakon neuspelog prohoda z lancima,kroz snijeg.Posto mislim sledeceg karavana uzet C5II zbog razocaranja komocijom,ulazom u Auto i preglednoscu u III modelu(2008g-):thinking:.
E sad neznam dali model z Automatik menjacem ima speru odnosno kaj znaci ona pahuljica na mjenjacu,spera bi mi dobro dosla ubrdo dok je klizavo.
Kolega,mores poblize objasnit,prijatelj je nekada imal na Omegi speru,uzbrdo je isla po kliskom dok su prvi pogoni stajali.Imam ARS,no to mu uzima snagu,kak je na automatiku,jel bolje.
Funkcionira električno, tj preko kočnica. Kad prokliže jedan kotač, računalo stisne kočnicu na njemu i moment prelazi na drugi kotač (koji bi trebao imati više trakcije).
Omega vjerovatno ima čisto mehanički sklop gdje špera riješava taj problem, ne dozvoljava preveliku razliku u vrtnji i šalje moment na drugu stranu
Molim za pomoć, naime kupio bih citroen c5 2011, 112 ks 1.6 sa 180tkm ima automatski mjenjac kojeg zovu i robotizirani mjenjac pa me zanimaju i iskustva sa tim mjenjacem jer motor i ostalo sam cuo da su vrh,ali za mjenjac nema bas pubo pohvala u mojoj okolici gdje ih i nema bas puno. Pa molim savijet od svih koji nesto o tome znaju.
Vozio sam ga i ima svojih mana taj mjenjac ali koliko je traga na njemu moglo ostavit 186000 prijeđenih km? I koliki ti je trosak odrzavanja tog mjenjaca
Traga je sigurno ostavilo. Kvačilo i zamašnjak su trebali biti zamjenjeni, ako nisu... 2000€ troška je iza ugla. Što se motora tiče, tu bi trebala biti komplet nova distribucija.