Iskustva s gumama i felgama za C5 II

adelone

New member
E poslacu cim uslikam. I kad vidim kako se slike šalju ��



Evo moze li ovako da se vidi? Nisam odavno nista na forumima pisao, pa sam malo zahrđao.
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

adelone

New member
Moj je 2012. Al je skoro ista oprema kao ovaj. Kod mene je još i automatik. Iste su fele i rijetke su. Mislim rijeđe od svih 17,18 koje stalno viđam.
 

pokra89

Well-known member
Eto onda od 2012. Ja sam čak mislio i od 2014 da idu, jer do sad sam ih viđao samo na novijim modelima. Al da su rjeđe od ostalih, jesu.

A što se tiče c4, mislim da je dezen isti, al na c4 su u pitanju ratkape
 

Profiler07

Well-known member
Planiram kupiti 225 45 17 ljetne?mislite li da ce biti prenizak sa njima jer mi je 225 55 17 skuplja guma po komadu za oko 50€???
 

adelone

New member
Kad se mijenjaju gume (feluge) kod hidrauličara, da li postoji neko pravilo u kom položaju treba da bude hidraulika, ili je nebitno? Prošli put kad sam mijenjao, uopšte nisam vodio računa o tom, a kao da sam ovde negdje poročitao nešto, al sad ne mogu naći gdje.
 

Doomsday

U prolazu...
Propisano je dignut auto na zadnji, servisni položaj, i onda podizat dalje dizalicom i mijenjat gumu...

To je zato jer u zadnjem položaju nema amortizacije, cilindri su blokirani i nema izjednačavanja i promjene visine pa sve ostaje fiksno i samo dizalica radi svoje, kao kod svih ostalih auta bez hidraulike...

Ali, gumu možeš promijenit i uz pomoć hidraulike i dizalice...


https://youtu.be/JNKLjT9m0vE


A možeš i bez dizalice samo hidraulikom i potpornjima...


https://youtu.be/-IoqekYUMPY


Eto vidiš, jednostavno...

Valjda...

:D
 

adelone

New member
e hvala ti na odgovoru. nemam dva seta feluga, nego idem na iste, pa moram i balans i montazu, tj ne mogu to kod kuce. Uglavnom prije nego sto uvezem auto kod vulkanizera, dizem hidrauliku na max :)
 
Na vrh