C4, 1.4 VTi, by Cutac

Milosh

Test
Je, je, isti simptomi kao tebi. Normalno voziš, pustiš gas i bude kao da si na pola sekunde stisnuo kočnicu.
Tako se ponaša bivši ženin C4 MK1, ali više majstora je sve kontrolisalo (uključujući i nosače) i svi rekli da je sve ispravno.
 

Cutac

Prèkaroš
Uh, moram ici slikati nosace... :oops:

Ja sam smatrao da nije normalno, ali bilo je slabo izrazeno. A sa vremenom je krenulo lupanje i tada sam zamijenio nosac i sve se sredilo, ugodno iznenadjenje.
I sad mi puno lakse ide u brzinu na semaforu!

Evo ga. Ovaj dio sa krizicem/metom mora biti mekan jer je ulje unutra, moj je tvrd kao kamen i vidi se da je nosac ispucao na bazi.



 

Cutac

Prèkaroš
Nisam, sad sam pod ljekovima, ne znas sta je gore :D

Nisam odmah skuzio na sta mislis :D

Za mjesec, dva planiram zadnje diskove, pakne i kvacilo, taman dok se mehanicar vrati sa bolovanja.
 

Cutac

Prèkaroš
E da, Milosh, tebi će biti zanimljivo vezano za ženin c4, meni se više ručica mjenjača ne miče otkad sam stavio novi nosač motora!
 

Phantom

Drajver
ja bi morao isto zamijenit nosače jer mi nekad malo isto se osjeti, koliko te je košalo cc sve skupa dijelovi, majstor u eurima...
 

Cutac

Prèkaroš
Ak ćemo tako, i RX-7 ima 1.3 motor, a njoj bi pasao veliki :p :D

Ova treća veličina bi na VTS-a pasala, ali on ima "svoj" auspuh pa ništa od toga :)

Sad neposredno nakon vožnje Pande sjedam u c4. 11 puta teži volan, 11 puta bolja izolacija, 11 puta udobniji, 130 puta gori mjenjač(jer je ručni, automatik je nešto najljepše na svijetu u gradu).

I VTS je još gori od c4 jer ima najdužu prvu brzinu na svijetu. Mašala :D

Noćas(maloprije) pregazili 110000 kilometara. Bilo mi je ugašeno osvjetljenje pa nisam vidio kada točno.
Motor prede, ovjes mekan, sjedala nisu propala, idemo na još 110000 :)
 
Na vrh