C4, 1.4 VTi, by Cutac

Runner

Member
Oil level top up u 6000 kilometara. Prerano, valjda mu je od gradske vožnje.
Definitivno rano, na istom motoru meni se to samo jednom upalilo, i to ono 14.500km nakon servisa, odnosno 500km prije novog...
Sad po novom radim svakih 10.000km pa dospem svega par deci između dva servisa.
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je uredno oduvijek išla litra na 10 tisuća, ovo me iznenadilo.
Kasnije ću ga navesti na grabu da vidim jel curi gdje što.

Da sam racionalan, potjerao bih oba na njuškalo i otišao po Mazdu 3 ili 308, ali šta ćeš... :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
2.0 govno vs 1.2 govno.
Al ko sam ja da se javljam, neznam jel bi više iti jedan novi auto kupio :D
 

Runner

Member
S vremena na vrijeme vozikam 2015 Mazdu 3 sa tim G120.

Odličan motor, solidne performanse, u odnosu na C4 tišina unutra... 6 brzina, mjenjač odličan...
Ali lak je tolika katastrofa da mi to pokvari skoro sve dobro što auto nudi. Unutra isto kad vidim one prekidače za el. podizače koji su se ugrađivali i 1999. godine smuči mi se :D
I mali rezervar, čini mi se 40 litara +/- koja litra...
 

Cutac

Prèkaroš
Pa naravno, uvijek treba biti vezan. Kada nekada imam putnike iza i ne zele se vezati ja fino izadjem iz auta, uzmem drugi i kazem da se vidimo gdje idemo. Da vidis kako se onda vezu.

Ako je M3 tisa od c4 onda nikako nije glasna. Ja ovog svog bez buke vozim 100, ugodno do 120, ali dalje je preglasan.
A lak... Hebiga, kasko :D

Pregledao ga, suh je.
Popio je valjda, šta da mu radim. Ja ću točit, a on nek pije... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Sutra zovem da se narucim u petak za nosac motora i jos cu uzeti druga dva da se sve promijeni.
Nisam na kompu, moram vidjeti jel ima posebni nosac za getribu da i to zamijenim.
Danas sam se malo zurio i kod saltanja iz prve u drugu bas brutalno lupi.
Jos ce uskoro bovo kvacilo, ovo dosta visoko hvata.
Kvacilo kad mehanicar ozdravi, a nosaci cim prije. Dok ne sredim, prestajem ga voziti, neo stoji sa krugovima po dvoristu da se gume ne zaravnaju :D

SWAG bi trebao biti dobar, ne?
Kad se uzme da je set 2 nosača SWAG duplo jeftiniji od Febija, mislim da je SWAG dobar.. :D

Zvao Porkolabića, tek od sljedećeg tjedna može, a meni ovaj vikend bi dobro došao c4(parsto km, ali trebaju zadnja sjedala i gepek...).
Ima netko svog mehaničara koji bi u petak poslije 12 mogao zamijeniti meni nosače motora? Pliiiiz
 

Cutac

Prèkaroš
Je, ali kako sa žuljevima ne hodaš, tako ne voziš sa pohabanim nosačima motora. U oba slučaja može doći do većeg problema.
 

markan1000

Well-known member
Je, ali kako sa žuljevima ne hodaš, tako ne voziš sa pohabanim nosačima motora. U oba slučaja može doći do većeg problema.
bome hodaš sa žuljevima. a i ne kužim koliko to pohabani nosači motora mogu biti da ne bi sjeo u auto i odvezao se negdje? na autu starom koliko, sedam godina?
 

Cutac

Prèkaroš
Dovoljno su pohabani da lupa, a fala bogu VTS je tu. Malo ce se putnici skupiti iza i dobro.
Ako nesto nije kako treba, sredi se, a ne vozi se. Znam previše primjera u kojima je recenica "ma dobar je" dovela do vecih sranja, a meni nije za glavu voziti auto koji radi zvuk kojeg ne bi trebalo biti.
 

visaluteju

Well-known member
Covjek ima 2 auta sta ga briga, sto da vozi ovo koje zvecka kad ne mora, ne bih ni ja da imam 2... da mu je jedini pa hajde moglo bi proci ono "ma nece mu valjda nista biti jos malo"
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim vec dugo je to na tapeti za srediti i vozio sam ga jer je bilo zanemarivo i lako se kontroliralo, ali sada je previse izrazeno.
 
Na vrh