žaba je prvi auto kojem prilikom frontalnog, motor ide ispod karoserije/kabineali da ja sedim u Žabi koja nema neke deformacione zone
VTS nisi potpuno u pravu. Ja imao sudar sa Alfom 156, na mome autu je napuko branik (napuko ne puknio) duzine 2-3cm, presavila se lajsna i neš mrvicu skinila boja. Alfa je prošla puno gore, kao da se sklepala sa tenkom. Puko nosač svijetla, iskrivila se hauba, puko cijeli logo (znak), raz*ebo se hladnjak, i branik se dobrano oštetio.Nekad stvarno moras bit slikovit da ljudima dokazes da zive u zabludi :grin:
Znam, deda, pricao si to, dobro je to proslo - to je glavno! Ima tu primjera koliko hoces :whistling:Nije baš tak,moj sin je izletio sa Saxom u betonsku ogradu,podrobio ju je nekih 6 metara.Na Saxu se raspao prednji kraj,mjenjač se zdrobio i zabio u podnicu,pukle felge i poluosovine,kao da su od papira,nismo imali kaj pokupiti ,ostao je samo motor,ljevi blatobran i hauba.Njima nije bilo ništa i nisu bili vezani,ovaj moj je ostavil dva zuba na armaturi,a suvozač je razbio šofer šajbu s nosom.Sva vrata su se otvaralai zatvarala kao da nije ništa ni bilo.Tako da nije toćno da je Saxo traljav.Da su bili u nekom drugom autu,pitanje kako bi prošli.
Već smo vodili sličnu raspravu, pa rezimirajmo. Zamislimo crash test frontalnog sudara pri 60 km/h između GA i Xsare. Sraz C2/C3/C4 pri istoj brzini s GA da i ne spominjem. U idućem postu možemo zamisliti rezultate crash testa.Eto ti primjer,ovaj moj GA ima 1,3 i 65 konjčeka, 800kg,najbolji CX u klasi i dan danas,troši isto ko Xsara i ide ko gluha kuja,opere Xsaru 1,4 na autoputu ko šmrkljivca,a u zavojima da ni ne pričam,a gume ima 145 R15.
Niti jedan vozač / suvozač (iz oba auta) se ne bi živ izvukao... Frontalka je frontalka, totalno uništenje! Videl sam par slika gdje su još u olupinama unutra tijela bila i mogu reći brrrrrrr... Jedino ako u svom postu misliš da se auti "zakače" uglovima (onaj crash test nalet na prepreku) - to je već druga priča...frontalnog sudara pri 60 km/h između GA i Xsare
OK. Onda zamjenimo slova GA sa BX.Već smo vodili sličnu raspravu, pa rezimirajmo. Zamislimo crash test frontalnog sudara pri 60 km/h između GA i Xsare. Sraz C2/C3/C4 pri istoj brzini s GA da i ne spominjem. U idućem postu možemo zamisliti rezultate crash testa.
mislis ROFL ROFL ROFLNe bleji okolo i ne drkaj po mobitelu pa ćeš izbjeći sudar sa takvim mulcom sa suprotne strane.Ja sam napravio 2,5 miliona km i nikada nisam imao sudar,jedino su me nekolko puta naguzili u gradu isto takva blejala.Kaj bi onda rekli motoristi?
NHF, ali pomješao si pojmove.Niti jedan vozač / suvozač (iz oba auta) se ne bi živ izvukao... Frontalka je frontalka, totalno uništenje! Videl sam par slika gdje su još u olupinama unutra tijela bila i mogu reći brrrrrrr... Jedino ako u svom postu misliš da se auti "zakače" uglovima (onaj crash test nalet na prepreku) - to je već druga priča...
Ovo dolje (Xsara) je EURONCAP-ova standardna frontalka na 65 km/h. S koliko su ovog GS-a pustili u zid, ne znamo. Vjerojatno s 50 km/h.OK. Onda zamjenimo slova GA sa BX.
Pa da vas vidimo...
Upravo tako1587 VTS bi ti pobliže mogao objasniti razliku sile u njutnima na ta 4 metra u sekundi razlike.