• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da ima, ali ako ga nemožeš odvest na pregled probaj barem saznat VIN pa provjeri u servisu
 

Gorski

Member
Nije problem pitati za VIN, nego, već sam sutra isplanirao otići pogledati ga, i kupiti ako bude sve u redu.
Googlam i učim o famoznom FAP-u, što je važna karika u njemu. Kako sam do sada pročitao mijenja se, ili reparira, nakon cca 250 tkm. Začepljen, on povećava potrošnju, otežava rad turbine... Neki ga isključuju i izbuše, kao da ga nema, kako bi se riješili problema a drugi opet kažu da takva rabota uzrokuje kvar turbine??? Bo!?
 

pokra89

Well-known member
ko god mora :grin:

kaže, vidi ga kako je ružan, crn, čim se malo isprlja sve se vidi. a vidi mu felgi gadni, ko da je bemve a ne citroen. nu guma i profila, svaki put moram strepit kako ću uz trotoar parkirat. a vidi kože na instrument tabli, uđeš u auto a on sav u koži, ima da se sva spržim kad uđem. a tek boja, smeđe isto govno. nit je crno nit je bež, fuj. da je tako dobar ne bi ga taj prodavao. itd itd
 

pokra89

Well-known member
Pa kod svih 2.2 nakon 2010.,odnosno euro 5 norme, ide dupli ispuh

Citroen C5 CrossTourer 2.2HDi 16V 205 (27.500 KM)
https://www.olx.ba/r/29297424/180153

Citroen C5 2.2 HDI Tipt. EXCLUSIVE PLUS 204 KS FACELIFT (19.990 KM)
https://www.olx.ba/r/28244311/180153
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ovaj je bas nakicen, neko je istreso dobar kesh za ovo auto, vjerovatno je i rore nadoplatio a sad je relativno pristupacan! Ne bih kozu na komandnu osobno...
 

pokra89

Well-known member
Ovog iz Kramara sam i gledao prije cca 3 mjeseca, čak sam na osnovu slika bio spreman ići u trampu plus nadoplata, ali moj, koji je 3 godine stariji i 25.000 na satu više broji, nije ni po čemu lošiji, a u mnogim stvarima je i bolji i očuvaniji od ovoga. Zato me ne čudi da ga još nije prodao pa samim time mu ruši cijenu i u konačnici vjerojatno gubi na njemu.

A prvi... Jbg, ima vrhunsku opremu, al opet bez afil-a, sibera, hi-fi opreme... godiste i kilometraža su al pari Kramarovom, dok je Kramarov 2.500 jeftiniji. Što će reći, da je promatrajući tržište, prvi poprilično skup(lji).
 
Na vrh