Kažeš ručni menjać, verovatno misliš na manuelni (a ne automatski).
Svim manuelnim PSA menjačima u poslednjih dvadesetak godina je preporučeno ulje po normi PSA B71 2330, odnosno Total Transmission Gear 8 75W-80 (to mu je naziv u poslednjih par godina, inače se pre zvalo Transmission BV 75W-80).
https://catalog.lubricants.total.com/en/products/dem/TRANSMISSION-GEAR-8-75W-80
Takva ulja su po pravilu polisintetike i uglavnom su korektne za nekih do oko 100000 km. Može se reći da imaju niži viskozitet na radnoj temperaturi (8-10 mm2/s na 100 C) i da zbog toga doprinose uštedi goriva.
Alternativa drugih brendova nema previše, a jedna od njih koju sam ja koristio je MotylGear 75W-80
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production2/images/product_descriptions/technical_data_sheets/143/Motylgear_2075W-80_20_28GB_29.pdf?1492016030
kao i Liqui Moly tj ovo
https://products.liqui-moly.com/gear-oil-gl5-75w-80-1.html
Motulova varijanta je jedna od najdebljih u toj gradaciji pa verujem da je pogodna za one koji su žustriji, inače se ta razlika u viskozitetu u odnosu na tanji total i ne oseća ni na npr. -15 C, a što bi neko eventualno očekivao.
Bilo koje od tih ulja će biti dobro - a ako procuri neki od semeringa nakon zamene, znači i da je bio za menjanje.
Pošto sam više puta menjao ulje u menjaču za nekih oko 60000 km na svojoj c3ojsci, sve što mogu da kažem je da na novim semerinzima nema uticaja izmena (drugačijih) ulja. Ipak, kada se odradi izmena ulja na menjaču koji je star desetak godina i koji je prešao npr. 200000 km, osim zift crnog ulja koje će se ispustiti, u kome se i ne mogu videti eventualni metalni opiljci - ne može se predvideti ni da će neki od semeringa procureti.
Srećno
***
Jel "pošteno" da između Ina-e i Castrola odvagne cijena?
Eh, ko bi ga znao - cene se formiraju ko zna kako, nisam baš upoznat sa time.
Ovo sa niskim pritiskom na 140 km/h tj na nekih ako se ne varam oko 4000 RPM je nešto čemu se mora naći rešenje i uzrok. Definitivno će biti zgodnije viskoznije odnosno deblje ulje na radnoj temperaturi. Sa kojim uljem je to javio? Ineo ECS? Tako nešto može značiti i npr. razređenje ulja gorivom, eventualno (zbog forsiranja motora). Da bi čovek bio siguran, mora da se u servisu izmeri pritisak ulja sa referentnim uljem, i verovatno uz dijagnostiku pratiti parametre kada recimo voziš 140 km/j, tj. da se vidi temperatura motora, ulja i sl.
Kad je sve korektno ne bi trebalo uopšte da se pritisak ulja opadne toliko da upozorava.
***
Sad, da je moje, ja se ne bih dvoumio, odmah bih uzeo ina ultra star. Ako bih hteo neki etablitani brend verovatno bih pre Castrola potražio Fuchs, Ravenol ili npr. Addinol (i još pun konac drugih). Al` to je moja lična preferenca, inače ovako na papiru - sa tim castrolom nema greške.