• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

Kanader

Active member
Naravno da je istina:shock:
Ja sam prije imao Xantiju pa nije bila toliko napredna da bi dojavila grešku.
Ili možda je, ali je bilo sve ispravno. Koliko se sjećam radila je neka lampica dok se ne podigne.
Kod C5 nemam pojma. Ali kad smo upalili auto odmah je zapištao i ispisao na engleskom neki natpis koji smo mi preveli kao " ozbiljan problem s hidraulikom" ili tako nešto.
Kod mjenjača imaju tipke na koje nije reagirao već je na ekranu precrtao skicu vozila.
Èini mi se da je napisao i nešto za neku brzinu 40km/h.
I javljao je još neku grešku. Uglavnom ugašen je bio na nekom srednjem položaju, ali nije se micao na ove tipke nigdje.
Vlasnik auta je auto ostavio auto tateku na pokazivanje, a ovaj je pritisnut pitanjima o kvaru priznao da je bio kod majstora koji se, naravno, niš ne kuži u hidrauliku.
Ja mu velim da nikome neće prodat auto s takvim stanjem hidraulike jer je to osnova svega, a on se pohvali da ga je skoro prodal nekoj gospodični, ali joj je bio prevelik.
Probne vožnje nema jer ionako auto nećemo kupiti ( a fala Isusu da je prokužio ).
Baš je pronicljiv. U povratku idemo pogledat jedan drugi autić u Zaprešić jer je lik rekao da će poslije 17h biti doma. Taj se pak više ne javlja na telefon iako smo se u West Gateu zadržali do 18h.:eek:
Uglavnom ima dana kad je bolje ne ustajat iz kreveta.:rolleyes:
Danas pogledam taj oglas od lika koji se nije javio kad ono skočila cijena za 400 €. Možda je radio generalku pa se nije stigao javit.
Nisam dugo pratio oglase, ali skužio sam da ima novi trendi riječnik u oglasniku svojstven samo preprodavačima: " auto je utegnut, nigdje ništa ne lupa i ne klapa ", a najjači mi je jedan koji piše da ne želi auto prodati švercerima, a sam je švercer.
Luda kuća.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Razumijem te. Netko je napisao već, a mogu samo ponoviti, tek 20 posto ponude u oglasnicima je ispravno i "bez ulaganja", 40 posto je ravno za otpad, a 40 posto traži ulaganja najmanje u polovici od onoga što vlasnik traži. Zato ga, u krajnjoj liniji, i prodaje.
To je jedan od razloga zbog kojih sad imam dva C5 na parkiralištu. :) Ovog prvog, savršeno ispravnog, mi je žao dati za, uvjetno rečeno, jednu bolju plaću, odnosno po cijeni koju drugi traže za doslovno hrpu lima koja je jedino spremna za prešu.
 

toma

Active member
Ja sam prodao skroz ispravnog citroena i vidim ga sada na oglasu. Sve si razmišljam da si ga uzmem natrag :D znam da je cijeli ispravan. nije moguće da ga je lik u 20 000 km uneredio :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Napamet računajući, ispada manje od 13 000 godišnje. Nije to kilometraža za takav tip auta. Moj iz 2003. je na 32x xxx. Ne znam u broj.
 

Spawn

Well-known member
Ta greska se zna pojaviti radi loseg /starog akumulatora. Meni se slicno desilo pa je ispalo da novi akumulator rjesava taj problem iako je sluzbeno dijagnosticiran kvar od 9000kn :)
 

Kanader

Active member
Nije da se samo javlja greška već se auto ne može niti podignuti niti spustiti.
Da je baterija loša ne bi se automobil mogao ni upaliti.
 

Spawn

Well-known member
Pardon nisam vidio da je stari model u pitanju. Na novom ako baterija nije dovoljno dobra, vozis ga normalno ali izbacuje tu gresku i hidraulika ne radi
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Evo jedne nove sintagme u oglasima, a nikako dokučiti šta to točno znači: "Za vozit maksimalno utegnut." :D

2010. je bio trend " Vozila žena", "Vozio dida".
2015. - "Malo vožen, vlasnik pomorac"
2018. - "Maksimalno utegnut za vozit". :)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Meni je vrh kad sam u eri prije interneta trazeci auto po hercegovini u oglasniku procitao slijedece: Prodajem peugeot 206 na colkama, dobar, mislio ga ostavit sebi! :D :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pocetak 2000ih, to su bila vremena... oglasnik od a do z ujutro uz kavu, podcrtas par auta i naput! ..A i para je bilo.. :)
 

bikerbj

Member
e pa moj je bio u tih 20%, još su stigle nove zimske gume i idući tjedan ide novi set kvačila pa sam odustao od prodaje....najveća ponuda bila 2300€, dobar je on i meni...u oglasu piše šta sam sve izmjenio...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
e pa moj je bio u tih 20%, još su stigle nove zimske gume i idući tjedan ide novi set kvačila pa sam odustao od prodaje....najveća ponuda bila 2300€, dobar je on i meni...u oglasu piše šta sam sve izmjenio...
Dobrodošao u klub! :) Auto "realno" vrijedi jednu bolju plaću od cca 15tkn (koliko su mi i nudili), a to nije iznos za kojeg ću ga dati. Radije ću ga pokloniti nekome u obitelji bude li bilo potrebe. Dođe auto u godine kada ga se, uvjetno rečeno, jednostavno ne ispalti prodavati nego voziti dok prolazi tehnički uz neka minimum-minimuma ulaganja.
 

Cutac

Prèkaroš
Niti je nov, niti je malo prešao. Da se razumijemo, suosjećam sa tobom, ali razumijem i kupce.
Nitko ne kupuje star auto jer želi nego jer mora.

Znam jer sad stalno s burazom gledam aute i velika većina kupaca je kao buraz - hoće opremu, motor, dizajn, održavanost, male kilometre, malo godina, a da plate 2765 eura i to uz natezanje.

Većina ljudi će radije kupiti jeftino govno i imati pola poguljenih tipki u interijeru nego odriješiti kesu i kupiti normalan auto. Neki ne mogu, a neki bome ne žele...
 
Na vrh