Normalno. I perjanicu das auta su preselili u pogon u Èešku gdje su Oktaviu sastavljali. Imam osjećaj da je to selidba pred gašenje modela.što se tiče izgleda i ja se slažem ali koji švabo daje jamsto 7 godina, kod švabe niti najviša klasa ne daje jamsvto preko dvije godine, pa tko je tu lud. Ne bih ulazio u raspravu na što se daje jamstvo, samo znam da švabo ni na što ne daje jamstvo preko dvije godine. to samo govori o kalkulaciji i tehnologiji izrade auta - uloženo/dobiveno, gdje švabo bere lovorike na starim vremenima. Pa tko voli, neka izvoli!
Jako dobar tipfeler!Pug 508 biti pun pogodak na tražištu.
Je. Tek ga sad vidim.Jako dobar tipfeler!
SUV je bio hrana mršavom egu u vrijeme dok ga nije imao svatko, pa si imao privilegiju da ti je dupe 0,5m iznad svih ostalih na cesti. SUV meni danas nema nikakvu prednost. Prtljažnik, dužina, širina, to je sve na razini limuzine. Sve osim visine.Ljudi više ne traže limuzine srednje klase. Sad je SUV in i nemoš tu ništa, moraš se prilagoditi tržištu.
To ni Turci po Deutschlandu više ne voze. Taj model je uvik bija selo i kad se prvi put pojavija. Passat na steroidima. Sad ga je definitivno izilo vrime.Touarega
raspitaj se malo koliko im dođe redovni servis u ovlaštenom, već za ceeda, a onda i za ove jače modelešto se tiče izgleda i ja se slažem ali koji švabo daje jamsto 7 godina, kod švabe niti najviša klasa ne daje jamsvto preko dvije godine
za tu lovu nađe se novi clio ili 208, jedino ako baš hoćeš nešto povišeno, onda stepway ne gine, ili eventualno onaj suzuki ignisinače, danas na Auoportalu čitam test za Daciu Sandero Stepway, trocilindraš 0,9, 90 ks, 100.000 kuna. A vidim sad akciju na Elysee dizel za 96.000...