Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

Damaj

Active member
što se tiče izgleda i ja se slažem ali koji švabo daje jamsto 7 godina, kod švabe niti najviša klasa ne daje jamsvto preko dvije godine, pa tko je tu lud. Ne bih ulazio u raspravu na što se daje jamstvo, samo znam da švabo ni na što ne daje jamstvo preko dvije godine. to samo govori o kalkulaciji i tehnologiji izrade auta - uloženo/dobiveno, gdje švabo bere lovorike na starim vremenima. Pa tko voli, neka izvoli!
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Novi 508 je super. Interesirao sam se za testnu vožnji i rekli su mi se javiti.
Ono što me brine jest trajnost i pouzdanost 1,5 dizela. Cjenovno mi je atraktivniji.
Imam osjećaj da je to tvrđi shit od motora. Mislim da mu fali momenta. Ono što mene zanima je 2,0. Ispod toga nije motora za takav tip auta, ali on i košta.
I, da. Šteta je pregolema što Citroen nema C5 više.

što se tiče izgleda i ja se slažem ali koji švabo daje jamsto 7 godina, kod švabe niti najviša klasa ne daje jamsvto preko dvije godine, pa tko je tu lud. Ne bih ulazio u raspravu na što se daje jamstvo, samo znam da švabo ni na što ne daje jamstvo preko dvije godine. to samo govori o kalkulaciji i tehnologiji izrade auta - uloženo/dobiveno, gdje švabo bere lovorike na starim vremenima. Pa tko voli, neka izvoli!
Normalno. I perjanicu das auta su preselili u pogon u Èešku gdje su Oktaviu sastavljali. Imam osjećaj da je to selidba pred gašenje modela.
I dok glupani u Ford razmišljuaju o gašenju Mondea, a Citroen je već odavno umiraovio svojeg konja u klasi, Opelu nikako ne ide s Insigniom, Mazda 6 je preskupa i na staroj platformi, imam osjećaj da će Pug 508 biti pun pogodak na tražištu.
 

Cutac

Prèkaroš
Pug 508 biti pun pogodak na tražištu.
Jako dobar tipfeler!
Ljudi više ne traže limuzine srednje klase. Sad je SUV in i nemoš tu ništa, moraš se prilagoditi tržištu.
Je da je meni humoristično da Citroen nema limuzinu, ali šta ćeš...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Jako dobar tipfeler!
Je. :D Tek ga sad vidim. :)

Ljudi više ne traže limuzine srednje klase. Sad je SUV in i nemoš tu ništa, moraš se prilagoditi tržištu.
SUV je bio hrana mršavom egu u vrijeme dok ga nije imao svatko, pa si imao privilegiju da ti je dupe 0,5m iznad svih ostalih na cesti. SUV meni danas nema nikakvu prednost. Prtljažnik, dužina, širina, to je sve na razini limuzine. Sve osim visine.
I nikako se ne mogu zamisliti da idem na poslovni put ili sastanak i onda se pojavim u ovome:



Skup, a neozbiljan auto. Meni je to za nijansu manji preserans od recimo civilnog Hummera.
Sad sam dovoljno dugo na forumu, pa mogu priznati da imamo i Touarega u familiji, tako za znam što pričam. :)
 

markan1000

Well-known member
što se tiče izgleda i ja se slažem ali koji švabo daje jamsto 7 godina, kod švabe niti najviša klasa ne daje jamsvto preko dvije godine
raspitaj se malo koliko im dođe redovni servis u ovlaštenom, već za ceeda, a onda i za ove jače modele

inače, danas na Auoportalu čitam test za Daciu Sandero Stepway, trocilindraš 0,9, 90 ks, 100.000 kuna. A vidim sad akciju na Elysee dizel za 96.000...
https://www.autoportal.hr/clanak/test_dacia_sandero_stepway_0_9_tce_90_black_white_zabava_i_sminka_u_diskontu
Neko vozio tu Daciu. Meni se sviđa vanjski izgled, baš me zanima kakav je osjećaj vožnje, odnosno vrijedi li to išta?
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se za SUV. Neki stari terenac koji može gaziti brda i doline je fantastična stvar, ali današnji SUV-ovi su bili auto za soccer mom, tj. dokonu kućanicu dok na neku foru nisu postali najpopularniji karoserijski oblik.
Recimo RR i Bentley su bili pojam luksuznih limuzina, a sada nude Bentaygu i onaj RR horor, ne znam kako se zove.

Kako netko može smatrati ta dva SUV-a ljepšima i elegantnijima od Continental GT-a, Phantoma ili Wraitha.
Ovo govori da imaš love, ukusa i da se ideš provozati

Ovo govori da imaš love i da te kmetovi mogu samo mrziti

Ovo govori da kraljica preseljava, ali obiteljsko srebro se ne može voziti u Ducatu nego u luksuznijem dostavnom vozilu

A ovo je Audi Q7
 

Cutac

Prèkaroš
Nije ni do izgleda samo nego svi ti SUV-ovi izgledaju kao da ideš u Pevec.
Perjanica Citro ponude je bio C6, elegantna(iako možda ne lijepa po nekim normama) limuzina. Sada? Dacia Duster sa presječenim farovima.
Aj molim te reci koja je razlika? Lijevo je Duster, desno je Duster sa full opremom


Zamisli da predsjednik firme dođe u Dusteru ili u ovome

Za C5 aircross bi ga pitao jel catering, a da dođe u C6 otvorio bi mu vrata da izađe.
 

Dalibor

Dado Tornado
inače, danas na Auoportalu čitam test za Daciu Sandero Stepway, trocilindraš 0,9, 90 ks, 100.000 kuna. A vidim sad akciju na Elysee dizel za 96.000...
za tu lovu nađe se novi clio ili 208, jedino ako baš hoćeš nešto povišeno, onda stepway ne gine, ili eventualno onaj suzuki ignis
 

markan1000

Well-known member
ma ne kupujem auto, a i da kupujem ništa od toga mi ne bi bila opcija, nego me zanima kako je moguće da je elysee 1,6 hdi jeftiniji od sandera 0,9 trocilindraša? meni se ipak boja kupnja čini elysee? ili se varam?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da je Sandero precijenjen i to debelo. Duster isto.... U biti jedini auto po stvarno dobroj cijeni kod njih je Dokker.

Između ova dva, Elysee je puno bolja kupnja po meni.
 

Cutac

Prèkaroš
Budući da se ovdje pričalo o Grobniku(str. 36)...

Na njihovom kalendaru postoji open day za aute ovu nedjelju i nema spomena ni track daya niti open daya u ostatku godine.
Jel moguće da neće biti niti jedan track day?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam upoznat sa kalendarom, al nebi me čudilo... okrenuli su se skroz strancima i čujem da su brdo termina rasprodali od kad je novi sloj gore
 

La Marche

Iskreni optimist
Odnedavno na HRT2 ide serija Mala ubojstva Agathe Christie. Inspektor vozi neki markantan cabrio.
Kratko istraživanje otkrilo meni nepoznat francuski dragulj
Facel Véga Facellia F2 Coupé
Otmjen auto, no jako teško da se ikoji policijski inspektor ikad vozio u takvom autu. Na wikipediji zanimljiv popis vlasnika spominje Pabla Picassa, Avu Gardner, Christiana Diora, Freda Astaira, neke prinčeve... u njemu je poginuo Albert Camus.
Koliko sam shvatio i danas su primjerci te tvrtke na cijeni, spominju preko 150.000€ vrijednosti.
Otmjena i markantna vozila, vrijedi seriju, ako ni radi čega drugog, samo radi Facela pogledati.
 
Na vrh