Nahebo sam se ko francuska sobarica i dobio hipotermiju, ali GRIJE!
Nači, prvo sam otpojio akumulator, zatim ispustio antifriz na odušnik za kabinu, onda skinuo crijevo sa dna hladnjaka("kilera"), tada sam krenuo unutra.
Prvo se skine filc iznad papučica, zatim se iščupa plastični panel desno od papučice gasa. Dođemo do cijevi za grijanje, skinemo osigurače(najlakše je sa zakrivljenim kombinirkama) sa cijevi, stavimo (veliki) ručnik ispod cijevi i iščupamo donju iz kilera.
Dok se to cijedi, psujemo francuze i odvrćemo šarafe sa papučice gasa. Kad odvrnemo šarafe, deremo se dok susjed ne pita šta je, a kada susjed ode, nastavljamo čupati konektor sa papučice, što nam otežava osovina/šipka volana.
Kad ga iščupamo, naguramo ga negdje da se ne smoči. Onda skidamo dva vijka sa plastičnog nosača cijevi kabine. Donji vijak ide lagano, gornjem hebemo majku. Kad to skinemo, iščupamo gornju cijev iz kilera. Izvučemo kiler, jedva i bacimo ga nekud da ga ne vidimo.
Vrijeme je za novi kiler. Gurnemo ga do pola, zatim zapne, pa ga udaramo dok ne sjedne.
Zavrnemo 4 vijka koja smo odvrnuli prije vađenja kilera. Dok ih zavrćemo, psujemo.
Kad montiramo kiler, skinemo kamene gumice sa cijevi i stavimo nove. Cijevi nabijemo u kiler i učvrstimo novim osiguračima, koji su došli sa kilerom.
Vratimo papučicu, vratimo plastični nosač cijevi, psujemo, po mogućnosti grob isusov jer ste taman udarili glavom o hebenu papučicu od kočnice, u koju ste udarili već 10 puta.
Onda idemo u motorni prostor, vraćamo crijevo na dno kilera(zapravo, to napravimo čim iscuri sve iz njega, ali ne da nam se prepravljati tekst), odvrnemo odušak za kabinu i sipamo litru antifriza, litru i pol vode. Prolijevamo okolo.
Onda antifriza do vrha ekspanzione. Rashladna je već krenula curiti na odušak kabine, zavrnemo ga. Odvrnemo odušak termostata(koji je smeće, hebemo talijansko francusku kombinaciju), stavimo krpu na čep ekspanzione, puhnemo. To napravimo još jednom i tada palimo auto. Ostavljamo ekspanzionu i odušak odvrnute i čekamo. Nakon 10 minuta nam dopizdi pa sve zavrnemo i malo gazimo auto po kvartu.
Vratimo se, opet odvrnemo. Sada previše odvrnemo odušak pa iscuri antifriza dosta. Skužimo da je sve dobro, zavrnemo odušak. U procesu nam preskoči šarafciger i ne znamo jel oglodan vijak ili navoj. Zategnemo ravnim šarafcigerom i boga molimo da nije preskočio vijak.
Zavrnemo ekspanzionu i gotovi smo.
Plastike u unutrašnjosti ostavljamo skinute dan, dva da se osiguramo da cijevi na kileru brtve.
Narednih 7 dana redovno gledamo odušak na termostatu da provjerimo da ne gubi rashladnu na njemu.
Imam i nekih slika, ali nije mi se dalo drkati po mobitelu na -2, pa nema neki foto vodič.