C4, 1.4 VTi, by Cutac

Memphis

Active member
A kaj bi sad reko na ovo? Još možeš biti sretan ak stane na tome ...
Troše puno ulja, imaju problem sa razvodom, varijatorom faze, rashladnim sustavom i elektronikom.
Nije što je moj, ali jedino od ovoga što ti vjerujem jest da piju ulje.
Problem s razvodom?
Varijatorom faze?
Rashladnim sustavom?
Elektronikom?

Sigurno su postojali primjerci sa tim problemima, ali ajd nađi 15 tema na forumima u kojima ti motori imaju te probleme i neka budu istih starosnih kriterija. Znači moraju svi imati cca. 5 godina sa 110 tisuća(+- naravno), da se može izvući neki serijski problem.

Znači kad napišeš "vti oil consumption" u geglo, dobiješ tisuću tema. Kad napišeš "vti phase variator" ili "vti solenoid" ne dobiješ ništa. Ali ti mi nađi. Ako može, neka ti auti budu pravilno održavani i korišteni, a ne rent-a-carovi.
Znači nemoj dati jedan post na forumu ili 3 lika u istoj temi. Daj 10 primjera. A i 10 na 500 tisuća motora je ništa, i to ne ništa, nego NIŠTA. Promili, a ne postotci.

Koliko znam, 2009.-2011. su ti motori bili redizajnirani i većina mušica je riješena. Èak bi mi bilo drago da mi daš primjere "serijskih" kvarova, čisto malo da se informiram.

A komentiranje nečega na osnovu ničega mi je bezveze. Ne samo pljuvanje nego i hvaljenje. I kažem, ne samo za ovaj motor nego općenito. Forumi su puni ljudi koji pljuju po nečemu, a nemaju(ili ne daju) konkretan dokaz.
 

Doomsday

U prolazu...
Nemoj se nervirat...

Za danas, nađi koju dobru sliku, daj oglas da prodaješ, stavi pristojnu cijenu koju još možeš malo spustit uživo i bit zadovoljan, i dosta o tome za danas... Sutra je novi dan...

Oglas svako toliko revidiraj, po želji i potrebi, druge slike, druga cijena, već kako se stvari budu razvijale... Za danas neka ti bude dovoljno za smirit živce da si ga dao u oglas...

Pomalo, bez nervoze... Sredit će se... To je samo auto... Èuvaj živce i zdravlje...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
:D

Dooms, od riječi do riječi kvalitetan savjet, ali...
...ne želim ga prodati :D Ne znam jel Stockholm ili tvrdoglavost, ali ne želim ga se riješiti jer sam naišao na problem.
Em ne znam što bih novo kupio, em ne želim kupiti rabljeni auto, pogotovo da ne bi bio neki koji je vlasniku izvukao živce pa ga zato prodaje.

Ostavit ću ga da gubi vodu dok ne pofrče glavu i onda ću ga u dijelove. Tako je najjednostavnije :)
 

Doomsday

U prolazu...
Nemoj tako...

Tvoj auto je jedan od boljih primjeraka tog godišta i motora...

Ako ti se ne da tražit i sređivat taj problem do kraja, navedi ga u oglasu, zajedno sa svim drugim, ma stavi link na ovu temu, nemoj puno spuštat cijenu zbog toga, i čekaj pa vidi...

Možda naleti neko ko zna oko tih auta i motora, koji ga može sam kvalitetno rješit i još dugo vozit, u zdravlju i veselju, usput rješavajuć probleme koji se mogu pojavljivat kako bude stario...

Šteta bacit u smeće auto koje je sa tako voženo i paženo... Možda usrećiš nekoga, tko će znat šta traži i u šta se upušta... A ako ga ne prodaš u nekom roku, uvik ga možeš dat u djelove...

Pokušaj, nemaš šta izgubit, ako ga se već želiš riješit...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Ako ti se ne da tražit i sređivat taj problem do kraja
Ja bih ga sredio, ali ne vidim razlog jer će se očito opet pojaviti, i to prije proljeća.
Šteta bacit u smeće auto koje je sa tako voženo i paženo
To je jedan od razloga zašto ga ne želim prodati. Mogu dobiti 5000€, a u zadnjih mjesec dana je uloženo skoro tisuću(gume, akumulator, redovni, termostat, kiler kabine, ...) i onda kupovinom novog mogu ili imati probleme ili morati te iste stvari kupovati(ili slične).
ako ga se već želiš riješit
Dok nisam vidio lokvicu doma, putem sam razmišljao o tome kako je tih, udoban i više nego dovoljno jak i da mi realno noviji auto ne treba. Jedino što bih htio su grijana sjedala i ekran sa navigacijom ili Android Auto, a to mi nije dovoljan razlog da ga mijenjam.
A redovno podhebavanje s druge strane...
 

dinko1981

Well-known member
Pa to sto na jednom mjestu povremeno curi, ocito samo kod veceg opterecenja, ne znaci da je motor smece, mada je vec svima jasno da nije ni motor stoljeca 😁. Po mom misljenju usprkos promjeni termostata i kilera nije eliminiran pravi uzrok tog curenja, samo ga treba locirat...
 

Cutac

Prèkaroš
ocito samo kod veceg opterecenja
Ne curi kod većeg opterećenja(jer je više puta u ovih mjesec dana bio dosta opterećen) nego kod kontinuiranog visokog opterećenja dođe do trajnog oštećenja.
Plastično kućište teremostata u kombinaciji sa vrućom glavom motora očito ne idu jedno s drugim.
Usrali su dizajn i ništa tu ne možeš.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Probaj saznati dali postoji alu kućište... ako se ugrađivalo u Minie ili neke druge verzije tog motora
 

dinko1981

Well-known member
Moj za sada nije nigdje slinio antifriz, jedino za sada lagano slini ulje kod jedne svjecice a stim cu se zabavit kod sljedece zamjene svjecica. Inace moja praksa je da kad nesta rastavljam/sastavljam da svaki spoj dodatno namazem diht masom bez obzira na gumene brtve. Na isti nacin cu rjesit i poklopac ventila.
 

Cutac

Prèkaroš
Inace moja praksa je da kad nesta rastavljam/sastavljam da svaki spoj dodatno namazem diht masom bez obzira na gumene brtve.
Ma dobro je sve napravljeno, nešto ga je danas shebalo.

Nešto oko termostata je sigurno jer je curenje bilo prestalo kada je stavljen novi.
Crijeva nisu, pregledana su, jedino da je Facet stvarno toliko loš pa da traje 1400 kilometara.
Išao sam 2016. tim putem i isto držao dobar tempo i nije mu ništa bilo. Valjda je onda originalni termostat ostario, ovo ljeto mu je bilo previše, a Facet je očito sranje.
Ako je stvarno on, budem uzeo originalni.

Riješiti ćeš ti to
Jesi vidio onog spliću šta je izlupao Golfa macolom? LOL
 

Memphis

Active member
Došao doma, mijenjam aku i vidim opet lokvicu rashladne na getribi, gdje je bila kada je i prvi put curila.
Stavljen novi termostat, kiler kabine, nije gubio, danas je očito opet počeo.
Pogledaj da ti ne curi na crijevima koja idu prema kabini, kileru grijanja. Hoće na onim plastičnim spojevima procurit.
Moj za sada nije nigdje slinio antifriz, jedino za sada lagano slini ulje kod jedne svjecice a stim cu se zabavit kod sljedece zamjene svjecica. Inace moja praksa je da kad nesta rastavljam/sastavljam da svaki spoj dodatno namazem diht masom bez obzira na gumene brtve. Na isti nacin cu rjesit i poklopac ventila.
To ti baš i nije pametno. Pogotvo tam di ide nova brtva za to nema potrebe, možeš samo napravit više štete nego koristi. Postoje bolja sredstva za takve spojeve koja podmazuju ujedno i brtve.
Pa to sto na jednom mjestu povremeno curi, ocito samo kod veceg opterecenja, ne znaci da je motor smece, mada je vec svima jasno da nije ni motor stoljeca ��. Po mom misljenju usprkos promjeni termostata i kilera nije eliminiran pravi uzrok tog curenja, samo ga treba locirat...
Ne volim pljuvat stvari ali za bilo koju verziju VTI/THP motora nema druge riječi.

Ima više mjesta na kojima je voda procurila od pumpe vode, termostata i dr. A sve to na rekordnoj km na što je Peugeot odgovorio da je to "normalno". Ako te tješi nisi jedini kojem stalno gubi vodu ... na peugeot forumu ih ima dosta kojima se to stalno ponavlja.
Evo copy/past sa Peugeot foruma tam sam pisao o problemu pumpe.

Memphis je rekao:
Plastična je ta problematična koja je zamijenjena sa "novom" metalnom zato što je propuštala svima na rekordnoj km od 30 000 km na dalje. Obično propiša na ovom smeđem plastičnom dijelu. Ista stvar kao i kućište termostata.


 

Cutac

Prèkaroš
Pogledaj da ti ne curi na crijevima koja idu prema kabini, kileru grijanja. Hoće na onim plastičnim spojevima procurit.
Mislim da je suho, ali budem pogledao sutra.
Evo copy/past sa Peugeot foruma tam sam pisao o problemu pumpe.
Znači, mogu se hebat zapravo?
Jel znaš jel postoji metalni termostat?

Nebi ti macom na citroena... ne drzi ti ta vodu
:D
Stavio sam oglas, ali bez broja mobitela, mislim da ga ne mogu prodati kad pogledam oglas :wub:
https://www.index.hr/oglasi/citroen-c4-1-4-vti-seduction/oid/1581180
 

Memphis

Active member
Mislim da je suho, ali budem pogledao sutra.
Gledaj spojeve crijeva kod termostata di ste dirali. I to kad je motor hladan ili mlak jer ako slini ili manje curi kad je vruć motor tj. voda onda ispari pa se ne vidi. Imaš antifriz pa bi trebao vidjet tragove boje. Meni su se ta koljena znala raspast na 207 kad bi neš mijenjao i trebao ih skinut. Jednostavno propadnu od temperature i "starosti" a toliko su nekvalitetna da se doslovno smrve kao čokolada životnijsko carstvo, tak nešto nisam u životu vidio.

Znači, mogu se hebat zapravo?
Jel znaš jel postoji metalni termostat?
A ... sve se da složit samo je pitanje koliko ti imaš volje, novaca i strpljenja za to.

Nema, termostat je samo "redizajniran".

Ako si već dosta uložio onda riješi sad još i to pa se vozi neko vrijeme dok to malo ne iz amontiziraš. Jer ak kupiš i nekaj drugo opet u to moraš isto nešto uložit.
 

Cutac

Prèkaroš
Gledaj spojeve crijeva kod termostata di ste dirali
Nije počelo odmah curiti nego mjesec dana kasnije.
jer ako slini ili manje curi kad je vruć motor
Mislim da uopće ne curi kada je hladan, nego da curi samo kada je vruć.

Ako si već dosta uložio onda riješi sad još i to pa se vozi neko vrijeme dok to malo ne iz amontiziraš.
To je istina, ali da znaš kako nemam volje jer sam praktički neki dan to riješio.
Sada sam više "znači želiš se pregrijati? onda se pregrij".
 
Na vrh