Phantom
Drajver
o tome i govorim, kada si malo veci ( citaj 189cm) pa nastimas sijedez a isofixi odzada noge od dijece na glavi ...kada krenes na 3 dnevno skijanje i elminiras stvari za ponijeti, da ne govorim kada je u pitanju kamp itn... sve vise elminiram audi avanta B7 bas zbog tih stvari, mozda je idealn auto recimo zame avant C8 e sada otom potom...Ne vidim problema ako si netko želi i može priuštiti komociju, potrebna ili ne.
Ako je kolega htio generalno solidan auto, Oktavija je dobar izbor. A između limuzine* i karavana, ja ne vidim nikakve dileme.
Beskoristan oblik automobila naspram korisnog oblika. Trebao, ne trebao, karavan uvijek može što limuzina nemože.
*znam da je ''hatch'', al sve je to ****c od ovce po pitanju iskoristivosti.
Za kombinaciju sa klincima...to ćeš otkriti sam za sebe. No čim ti je i jedno dijete u autu, preklapanje siceva otpada. Sa druge strane, na dužim putevima ne volim slušati nikakve krovne nosače niti kutije satima. A moderna kolica pojedu svaki gepek do karavana srednje klase.
Pa ako se bira samo jedan auto, svaki centimetar dobro dođe.
A trolitarski dizel sa šest cilindara bi potpisao i da je redni
on topic cutac : cestitam na scali, odlican je to auto,za kratke relacije mu nista ne fali, atraktivan, steta jedino da se nisi odlucio za 1.5 motor