C4, 1.4 VTi, by Cutac

Phantom

Drajver
Ne vidim problema ako si netko želi i može priuštiti komociju, potrebna ili ne.
Ako je kolega htio generalno solidan auto, Oktavija je dobar izbor. A između limuzine* i karavana, ja ne vidim nikakve dileme.
Beskoristan oblik automobila naspram korisnog oblika. Trebao, ne trebao, karavan uvijek može što limuzina nemože.
*znam da je ''hatch'', al sve je to ****c od ovce po pitanju iskoristivosti.

Za kombinaciju sa klincima...to ćeš otkriti sam za sebe. No čim ti je i jedno dijete u autu, preklapanje siceva otpada. Sa druge strane, na dužim putevima ne volim slušati nikakve krovne nosače niti kutije satima. A moderna kolica pojedu svaki gepek do karavana srednje klase.
Pa ako se bira samo jedan auto, svaki centimetar dobro dođe.

A trolitarski dizel sa šest cilindara bi potpisao i da je redni :cool:
o tome i govorim, kada si malo veci ( citaj 189cm) pa nastimas sijedez a isofixi odzada noge od dijece na glavi 😁...kada krenes na 3 dnevno skijanje i elminiras stvari za ponijeti, da ne govorim kada je u pitanju kamp itn... sve vise elminiram audi avanta B7 bas zbog tih stvari, mozda je idealn auto recimo zame avant C8 e sada otom potom...


on topic cutac 🙃: cestitam na scali, odlican je to auto,za kratke relacije mu nista ne fali, atraktivan, steta jedino da se nisi odlucio za 1.5 motor
 

Cutac

Prèkaroš
I ništa od toga nebi nikome danas poželio, jer bi svi ti scenariji bili bolji sa većim/odgovarajućim autima (makar 'ništa nije falilo')
Ne znam, po meni je takvo ganjanje komocije pretjerivanje i put ka svijetu u kojem živi Wall-E.

steta jedino da se nisi odlucio za 1.5 motor
Iskreno, 150 konja mi se čini overkill za Scalu. Vozio sam 1.0 i 1.5 i 1.5 počne bježati od 1.0 tek na ubrzanjima na autocesti.
1.0 se bolje čuje (ima brrrrm zvuk, u odnosu na buuuu iz 1.5), ima sasvim dovoljno snage, pouzdaniji je i ima puno manju turbo rupu. 1.5 ima stvarno ogromnu rupu, sekundu, sekundu i pol mu treba da potegne.
 
Na vrh