C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Smeće, smeće, smeće, trula šugava usrana kanta nekvalitetna jebem ti isusa da ti jebem...

Pukla balans štanga u zadnjem mostu. Pa kakvo smeće mora biti da se zadnji most raspada na 200k km. Fuj fuj fuj fuj fuj, kanturina usrana nekvalitetna.

Da ga nisam dao staroj da ga vozi bi ga sad odvezao na cios i platio da gledam dok ga drobe. Smeće usrano šugavo.
 

Cutac

Prèkaroš
Nemam sliku.
Ne znam, auto je kod stare, bila kod limara jer sam mislio da landara termo pleh, veli nije to nego je pukla balans štanga.
Štanga ti je unutar mosta, valjda protrunulo na zavaru, šta ja znam. Smeće jebeno.

To ne puca autima koji se voze 20 godina po Lici jebenoj, a ne ovo...

Dođe mi da ga hladnog sastavim u blokadu da vidimo ko će koga prvog u grob.
 

pedjolino

Member
Bas da covek neveruje ja sam pre ovog c4 imao saxa prodao ga sa oko 210000 km torzija bila odlicna ,mislim da nikad nije ni dirana ,ja presao preko 100000 km sa njim .Bas da neveruje da je tako lose.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, nemam riječi za ovo.
To je faking čelični most sa stabilizatorom, to bi trebalo imati zavare i zaštitu takve da ne pukne nakon 200 tisuća, ako uopće ikada...

Sad razmišljam da za VTS nabavim rezervni, ako ih uopće ima, ili da ovaj skinem i dam pjeskariti.
Prije 3 godine je očišćen, premazan konverterom gdje je trebalo i zaštićen, ali sad mi nije svejedno da takva glupost sahrani auto.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Već sam više puta pisao i brisao, al ko ga j.... znam da te pita da se oženiš se za neki novi, al daj na par mjeseci šansu posljednjem rwd hatchu u povijesti ovog klastera galaksija u vidljivom dijelu svemira.
Čisto na par mjeseci, pa lako uzmeš novog, saloni sa friškim drekima neće nikamo.

Ne mora nužno biti ovaj... makar je boja tvoja tradicionalna. Reć ćeš da je 3cyl za ****c, i slažem se generalno, ali ne mjenjaš VTSa, pa...
Motor nije jednokratni prdac ko ovaj francuski 1.2, može malo trošiti, a može se i lijepo zavrtiti, po potrebi.
U gradu je valjda samo zadnji twingo okretniji. Gepeka ima, udoban je.
Za daily dušu dao.

Evo to je to, neću više.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno, ako je samo cilj imati BMWa sa potpunim doživljajem… ali nit mu ja preporučam to jer je BMW nit on traži BMWa.

Koliko shvaćam traži gradski daily kao što je bio C4, cilindar više manje je nikakav kompromis kad gledaš prednosti, a kao takav je f20 odličan.
Da je to Cutacu jedini auto, nebi mu ga ni spomenuo, al je Cutac ipak čovjek sa izborom.

Proba se par mjeseci, ako ide super, ako ne ne… neće Škodilaci u salonu nestat
 

Cutac

Prèkaroš
Ma kakvi, jedina jedinica koja dolazi u obzir je prva generacija sa N52 motorom.

Po svemu sudeći, bude bila Scala 1.0.

Ja bih najradije uzeo neki kupe, tipa Legend, serija 8 (vidim da su dobre i uredne oko 35-45k eura), Peugeot 407, A4 B7 karavan, E39 karavan, tako nešto, ali jebiga, to su isto projekt auti. Ne da mi se iskreno imati tako nešto jer nemam uvjete (prvenstveno prostor), potrebu (radim 5000 km godišnje u privatnim autima) i backup (prije je to bio c4, sad je on prestar za tu ulogu).

Plus što, otkad sam u zg sam ili na biciklu ili na motoru, zagreb je katastrofa za auto.

Što je najbolje, da prodam c4 ne bi mi ništa falilo, ali ako mi zatreba koristan auto, nemam ga. Još kad je suho vrijeme ajde ajde, ali ne želim VTS voziti po kiši i soli da bih otišao po kuhaču i brašno.

Pande ću se također vjerojatno riješiti jer isto stoji i ne miče se.
 
Na vrh