C4, 1.4 VTi, by Cutac

Milosh

Test
Jbg, mogu te samo tješiti da si stavio odličan akumulator, ali znam koliko ti to sad vrijedi!

Èekaj samo da završim pisanje mog iskustva sa C5, malo će te utješiti. :D

Možda (Valjda :D )..
 

Cutac

Prèkaroš
Cuj prodaješ ga radi većeg auta
:D
Tocno bi ti dao petsto kuna da mu dusu izvadim, cuj neznas sto ga prodajes
Taman još jedan kao ti i eto meni novog termostata :D :D

baš me zanima koliko će ljudi doći i 500 kuna položiti u pretinac
Vjerojatno nitko :)

dabe provozat, hladnog
Ti nisi kupac, to se ne računa :p :D


Ne želim vidjeti kako netko sjeda u njega i ne zna ga voziti i tako, a opet, ne vjerujem mu više. Prije bih sjeo u njega i napravio put od 1000 kilometara i 5 dana bez da pomislim da otvorim haubu, a sada ju moram otvarati svakih 100 da vidim jel ima vode.
 

pokra89

Well-known member
daj mengela, po 500ku u džep i idemo skupa. Iščupat mu plemenitu dušu za 1000kn, neće mu još jedna nula kasnije pomoć :D
Jednom se živi
 

Cutac

Prèkaroš
Mali update.
Shell je ekstra. Ono, ekstra, sva druga spram njega gomila su štiha(Pero Defformero - Extra :D).
Motor puno tiše radi, baš osjetno tiše i više nema onog vibriranja na 3000 okretaja. Mislio sam da je to bio kokpit, ali ispada da je lanac tandrkao.
Šteta što će do četvrtka vjerojatno ostati bez vode i zaribati.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=YFFo7xz69t0[/ame]
 

Doomsday

U prolazu...
E, da, to je i mene na prvu oduševilo sa Shell Ultra 5W40, odmah je nestalo ono klapanje lanca na sekundu kad pališ potpuno hladan motor...

Nisam imao nikad do sad motor sa lancem, i koliko mi god govorili da je to OK, meni je sad puuuuno lakše kad to ne moram slušat...

A jel inače tiši i manje vibracija, stvarno nisam siguran jer me to ni prije a ni sad ne smeta, ali lako moguće...

Tako da, ja do daljnjega ostajem na Shell Helix Ultra 5W40...

Valjda...

:D

P.S. nemoj ga jadnog ubit, probaj to nać i sredit, ako ništa drugo nemaš volje radit krkni makar onaj Stop Leak, ko zna, možda pomogne...

:angel:
 

Cutac

Prèkaroš
Tako da, ja do daljnjega ostajem na Shell Helix Ultra 5W40...
Ja ću za sljedeću izmjenu malo potražiti još koje ulje, neko viskoznije od Shella. Neki Mobil1 ili čak INA Millenium, samo kada bih uspio naći najnovije specifikacije(TDS).

P.S. nemoj ga jadnog ubit, probaj to nać i sredit, ako ništa drugo nemaš volje radit krkni makar onaj Stop Leak, ko zna, možda pomogne...
Do četvrtka ako izdrži, budem pratio i ako se očituje da opet gubi, uzimam OEM termostat, a ovaj ću ili reklamirati ili baciti trgovini kroz staklo, ako ne prihvate RMA.
 
Na vrh