Neobavezni razgovori 💬

Cutac

Prèkaroš
na c5 mjenjac se ponasa isto
Znači nema modela na kojem su se potrudili :whistling:

vjerujem da bi njemu smetala labavost u citroenu al ebes ga bitno da je sve ok
Da, jedino što u Citro znam da je brzina odabrana jer sam upadne. Na ovim "jeftinim" švabama toga nema i nikada ne znam jel upao pa ga uvijek guram na silu i nadam se da neće iskočiti. :D

Ali ni Citro ni švabe nisu neko mjerilo dobrog mjenjača. To je kao guzica/sise rasprava - svatko ima svoj ukus, ali svi žele i jedno i drugo(sa manjim finesama).

C4II kvacilo malo potvrdo
Meni je u c4 jako mekano. Toliko mekano da ga nakon VTS-a stisnem da papučica lupi o stoper :D

Možda je malo mekše od ostalih, ali veća je razlika način rada.
Kod skoro svih auta se kroz cijeli hod papučice kvačilo po malo spaja, jedino na PSA od 10 centimetara hoda, donjih 8 je beskorisno i onda se na gornja 2 sve dogodi.
Da bi glatko šaltao moraš točno točno određenu točku spajanja pogoditi, inače se osjeti trzaj.
 

markan1000

Well-known member
Meni je u c4 jako mekano.
meni u c4II je prilično tvrdo, valjda otkad ga imam, a to je nekih 90000 kilometara. i dalje sve uredno radi, tako da samo zato što je tvrdo, ne bi se pretjerano opterećivao.

a ovo što se tiče labavih mjenjača u citroenima, mislim da je ivan sve najbolje opisao i nema se šta dodati. kod mene na c3 koji ima skoro 14 godina i dalje ništa ne vibrira, u sve brzine bez problema ulaziš, a istovremeno ima lufta da možeš s njima mlatarati na sve strane :D nema iritantnije pojave od vibriranja mjenjača, a recimo najveći horor koji sam ja probao je na Kiji Ceed, milim da je 2008. godište, s nekim katastrofalnim škljocanjem kod izmjene brzina, a kasnije je krenulo i vibriranje...
inače, 6-brzinski mjenjač kojeg imam c4 II je puno, puno kraćeg hoda, i manja je sama ručica, nego onaj 5-brzinski.
 

Cutac

Prèkaroš
Ima netko saznanja o 2.2 dizelima(150 konja) u Mazdi 3?
Na stranu limarija, kakva je elektronika i mehanika u tim autima?
Koje su razlike između sedan i hatch verzija?
 

diegos

Well-known member
Neces valjda na dizela prec :D
Moja je prethodna generacija tog 2.2 i do sad sve šljaka. Mijenjao brtve injektora, ostalo samo redovni servis... Kao i ostali dizeli, ne voli gradsku voznju zbog dpf-a tako da za grad bih ga izbjegavao. Za ostalo nema problema, gušt ga je vozit. Original ulje racunaj 500-600kn za 5L. Što se tiče elektronike, koliko pratim forume, totalna je suprotnost od Citroena. Ovdje uvijek nešto krepa, tamo nema bas toliko spomena o tome :D

P.S. e da, navodno pakne (i diskovi?) Brzo crkavaju pa su ih cak pod garancijom mijenjali
 

Cutac

Prèkaroš
Nači treba ti pouzdano prevozno sredstvo uz VTS?
Tako je.

DS3 je premali?
Više je prefrancuz i preVTI i preTHP :D

Tipo, je kakav je
Ali Tipo je, kako da kažem, ekvivalent C-elizeu.
Ne pristajem na manje luksuza od c4. Ono, mijenjao bih c4(iako, kad pogledam oglas, mislim da bih se raspekmezio i otkupio ga da ga prodam :D), ali bih išao dalje, ne bih sa konja na magarca.

dpf se ne smije danas zanemarit

Hebo sebe :D
 

Doomsday

U prolazu...
Ali Tipo je, kako da kažem, ekvivalent C-elizeu.
Pa i nije baš...

Kako Fiat nema više modela u istoj grupi, ovo što kažeš drži vodu za slabije opreme...

Ali, ako imaš prilike, sjedi u neki sa jačom opremom, drugo auto...

I da, imaš i hatchback i sedan i sw, pa biraj...

Valjda...

:D
 

toma

Active member
oces toyotu verso :D 13 000 eura nema ni 90 000 km sve u ovlastenom servisu nema kvara tip top auto..mazen pazen :D 2.0 dizel :p
pa si odma i za djecu miran :D:D:D:D
 

Doomsday

U prolazu...
Ma daj, nemojte gurat čovika u zlo... :D

Šta će mu dizlo, kad recimo Tipo ima 4 cilindra atmosferac 95 ks, ili t-jet od milsim 105 ili 120 ks, ako može psihički podnit turbinu... Ujedno, turbina je i jedini potencijalni problem kod ovih motora...

https://mlfree.com/1-4-t-jet-motor-fiat/

Nađi Tipo sa motorizacijom koja ti odgovara i skupljom opremom, pa napravi đir... A izašli su i novi modeli, ako ćeš ić na novo...

https://www.fiat.hr/news/premijera-nove-ponude-modela-tipo-za-2019/

Šta će ti dizlo dok još ima 4-cilindraša u pristojnim autima...

Valjda...

:D
 

pokra89

Well-known member
Jel samo u ovoj :cenzura::cenzura::cenzura:enoj PSA grupaciji potrebno konstatno tankanje AdBlue-a na svako 20-30k km?! U potrazi za sljedećim vozilom, gledam servise i servisne intervale različitih marki, i nigdje osim kod Peugeota/Citroena nema evidentirano sipanje AdBlue-a svaki mali servis :rolleyes:
 

pokra89

Well-known member
Ma naravno da je bolje ovo, već mi nije jasno, ovamo mi govore svi noviji dizelaši (euro 6) to imaju, a ja kod niti jedne druge marke pod "održavanjem" ne vidim to, osim kod PSA. Vozim škodu superb, euro 6, 87.000 na satu, ja nemam pojma da ima AdBlue. Ili to majstori odrade prilikom servisa, ali niti se ikad lampica palila niti sam ikad usuo.

i jel neki posebni AdBlue ima ili može na svakoj benzinskoj koja ima AdBlue? Meni bratu dosuli u ovlaštenom neki dan i uzeli mu 35 eura. Malo puno mi to izgleda
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma vjerujem da može svaki, to je ipak samo pišalina. Bude oko 10kn/l cijena, makar je i to napumpano.

A Škodu bi samo trebalo dovoljno dugo voziti, ili naći u meniju ovako nešto:
 

bbozak

Active member
Kad smo kod adBluea, ima li način na Citroenu da se vidi razina istog, osim na servisu... Ovisi od vozila do vozila? Neš sa ODB, neki ćošak u kojem se gleda razina, ispod auta, trik, caka, šema, nešto?

Gdje ste bili kad sam Mazdu benzin prodavo, zdravih 20 godina, fino trula, atmosferskih 90ks, ošle karike, pali ulje, potrošnja uvijek 6.0 kad se vozi 100, moš ga rastegnut do 180 bez beda, jedino onda po paljenom ulju smrdi.... Durala bi još bar 10 godina uz novu karoseriju i podvozje... :D :D :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Eeee to je već cijena. To ti je 2/3 vode i 1/3 uree, mislim da se nemože pogriješiti.
Ali neka me slobodno neki vlasnik sistema ispravi
 
Na vrh