Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Napravio sam rotaciju naprijed-nazad kada sam stavio ljetne i sada mi na 140 nekada zna zatresti volan. Pretpostavljam da je to radi iskrivljene felge na prednjoj osovini.
Zanimljivo da balansirani kotač sa oku jedva vidljivom "osmicom"(odstupanje od ravnine rotacije za niti milimetar) može toliko utjecati na vožnju.
Jedva da je iskrivljen, balansiran, očekivao bi čovjek da će guma anulirati to, ali očito ništa!
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Nije. Bar mojoj nije trebalo, ali moja je bila blago jajasta. Osjetila se negdje na preko 150. Dam ti broj pa najbolje da ti sam kaze.

P.s.
Poslao sam ti na whatsapp
 

Cutac

Prèkaroš
Odlično, hvala!

Jajastost(jel tak ide?) je puno veći problem od osmice. Ovaj koji mi je balansirao je rekao da ih samo držim odozada i da neće biti problema, i isprobano je na visokim brzinama da je sve OK.
Ako neće biti oštećivanja i ako to riješi u jednom cugu, mogao bih dati da to obavi.
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Meni je moja tresla i iza tako da sam ju dao odmah na ravnanje. Mislim mu ih dati i na uređivanje kad bude viska novcica
 

Cutac

Prèkaroš
Ako se pokaze dobrim, cekaju ga i cetiri 18-ice za koje se ne zna jel tresu radi guma ili felgi.

Èuo sam se s ovim, jedino što moram ja skinuti gumu i donijeti samu felgu.
Znači moram staviti zimsku, ovo vulkiću, pa onda njemu, pa opet vulkiću...

Ali ajde, to još lako, samo da mi ne oštete felgu dok skidaju/stavljaju. Kada je ovaj moj iz SK skidao stare gume, ko kuhac se napatio i oštetio felge(ok, rekao sam mu da može jer ih svejedno radim, ne znam hoće li uopće moći skinuti bez da ih ošteti :D), a ovaj Krkijev koji je stavljao ljetne lani se isto napatio ko isus.
Samo da taj dio bude bez komplikacija, zaželite mi sreću :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ja tražim vulkića još.
Ovog mog danas nije bilo ne znam di je, moram naći nekog drugog ako ga ne bude.

Ima neki na Zelenjaku, Škrinjar. Valjda je dobar za skidanje i vraćanje gume. Još je jedini koji ima web stranicu i to iznenađujuće ugodnu.

E bilo bi mi lakše da sam one OZ Superleggera uzeo, majkemi... Em bi bile ravne, em ne bi bile od olova. :D
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
A nez sta da ti kazem. Tvoj se jos dobro drzi. Moj realno izvana ima dosta oštećenja, felge isto su tri ok, ali je cetvrta katastrofa. Sjedala isto pucaju, a i nebo je pocelo odlazit. Kad rijesim ove jos sitnice koje sam pokupovao oko mehanike bi trebalo pocet ga kozmeticki sanirat.

Pitam se samo koliko to smisla ima, a opet ne mogu ga gledat tak izubijanog.
 

Cutac

Prèkaroš
Nisu to jeftine stavke za srediti.
Nebo i nosace krova stavi u crnu alkantaru, prednja sjedala isto :)

Ali da, staro je staro, ma koliko kilometara imao i koliko ga se pazilo.
 

Doomsday

U prolazu...
Ali da, staro je staro, ma koliko kilometara imao i koliko ga se pazilo.
Istina...

Ali, kako vrijeme prolazi, kako elektronika sve dublje ulazi u auta, sve sam bliži ovom rješenju:

Potpuno restaurirano vozilo oldtimer!
Ono, sve od temelja, lim, interijer, struja, ovjes, trap, kočnice...

Sad, pitanje je koje i kakvo, a odgovor ovisi najviše o namjeni... Jedan tip bi gleda za 'daily' a drugi za 'fun'...

Recimo, za daily bi skoro pa idealan bio CX, sa nekim OK benzinskim motorom i plinom bez isparivača... Ako ne možeš sam reastaurirat, djelomično ili potpuno, čini mi se da još uvijek ima tamo neki u Njemačkoj šta ih sređuje i prodaje, ima negdi na forumu...

A za fun, našlo bi se i tu kandidata, a onda potrošnja, udobnost, pa i nekakva normalna pouzdanst je tu manje bitna, više je bitan fun factor...

Nova vozila mi se sve više i više gade...

Izgleda da san ostarija...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da još stigneš
Teško, nema na njušci više. A ne daje mi se puno tisuća kuna za 4x108 felge, nove. :whistling:

Nova vozila mi se sve više i više gade...
Meni se gade stara nova vozila. Novi novi auto - super, stari stari auto - super, ali ovi što ih ja, i većina hrvatske, vozimo, e to mi se gadi.
Ili nešto staro što od struje ima doslovno samo žice, releje i alternator ili nešto staro maksimalno 5 godina. Sve ovo ostalo se vozi jer se za drugo nema novca, nažalost.
A i ne mogu baš zamisliti ove "moderne" aute kao oldtimere. Recimo VTS. Limarijski i mehanički bi sigurno mogao doživiti duboku starost, ali čisto sumnjam da će se elektronika pridružiti.


Kuham metamfetamine od danas.

Prije nego me prijavite policiji, referenca na Breaking Bad.
 

Ruske

Active member
ovo sta si zadnje napisao ne bi mislio da imas adekvatni staro novi auto...ja sam isto tako mislio dok sam vozio francuze, rekao sam ili novo ili oldschool da nema nis struje...
al eto, naletio sam srecom na odlican staro novi auto (koji ove godine broji 12g) bez ikakvih sranja i slicno :) pogotovo sam to mislio kad sam imao vts-a sa X raznih poruka na ekranu, koje su se rjesavale malo po malo, ali koje su zivcirale zesce...
 

Cutac

Prèkaroš
E, kad smo kod poruka, danas sam dobio parking assistance faulty. Nestalo nakon pola minute.

Danas smo se zabavili...

Odvezao točak kod vulkanizera da skine gumu, on stavio kotač na stroj i nije pazio pa ga je(iznutra...) uhvatio na utege. Utezi se odlijepili, bla bla, vidite i sami...
No, pošten je, rekao je da odem kod nekoga tko će lakirati i da će dati novce. Otišao, kaže 200 kuna, vratio se, dao mi 200 kuna, sve pet!

Onda otišao u boje i lakove, radnik obavio svoje i ja završio sa korektorom, 40 kuna. Otišao kupio vodobrusnih za 20 kuna i bezbojni za 30.
Za sada 90 kuna troška i čini mi se da će se srediti oštećenja da se ništa ne pozna.

Èekam sada da se osuši druga ruka baze, onda brušenje da zagladim, pa bezbojni, pa brušenje, pa poliranje.





Nova baza

I termo komora :D


E, a onaj čovjek kojeg mi je tekken preporučio za ravnanje(na kraju nije kriva, ali opet je trebalo 40 grama utega...) je jedan od rijetkih kojemu nije bitno samo da zaradi i k tome zna raditi!
Svaka mu dala!
 
Na vrh