Sad sam vidio Miloshev i Markanov post...
Upravo to, sve je to divno krasno dok se po autu kopa i dok se dijelovi mijenjaju iz gusta ili ako su potrosni, ali kada ti MORAS ici na servis, to je druga stvar. Svaki auto ima nesto sto bi se trebalo srediti, a da nije od neke velike vaznosti/hitnoce, ali auto za kojega je upitno hoce li te dovesti negdje, to je vec ozbiljno. Ok, svakom autu se dogodi, ali problem je ako se krene dogadjati cesto. Jednom godisnje da se dogodi neki kvar, ok ali ako je jednom mjesecno ili jednom u dva mjeseca? To nije auto kojemu se može vjerovati. Zavisno i od vozaca, naravno. Ako recimo Panda ima neki kvar, u najgorem slucaju, ostavi me 10 km od kuce. Ali c4? Taj bi me ostavio 600 km od kuce. Sto onda? Tu nikakve asistencije ne vrijede ako sam ja krenuo u Rotterdam, a on mene ostavi kod Stuttgarta. Tu si asistenciju mogu u cmar nagurati.
Mozda bi bilo jeftinije popraviti c4 i izdrzati ta dva dana u problemu, ali je, bas sam lud za time. Tako nesto da mi se dogodi, definitivno bih kupio novi auto.
Ovaj prodam, ostavim, nije bitno, bitno je da za sljedeci put imam auto kojemu mogu vjerovati.
Da dodam, svi "normalni" kvarovi su spori. Moj termostat, nadolijevas vodu i ganjaj, Ivanove kocnice, neki dio ovjesa, curenje ulja... To kad skuzis na putu, bez problema dodjes do odredista, samo malo pratis stanje. Ali da nesto klepi odjednom i ostavi te na cesti? E to mu se moze dogoditi samo jednom.
Pogotovo smo rizicna skupina svi mi koji imamo stare aute. Moze se to popravljati da bude i dalje isplativo, ali je, sigurno cu svako malo gubiti dan na servis ili strepiti hocu li doci doma ili ne.
Da ne bi...
Volim ja aute, raditi na njima, ovo ono, ali to su i dalje alatke koje se koriste da se dodje od tocke A do tocke B. Ako to ne mogu, pa za sto su dobri?