Samo je razlika u tome što je C3 generalno mekan, a u Fiatu je to on/off dodatak.
Zato C3 ima progresivni servo, kao što je Markan naveo.
da se zapitam ima li C4 uopće servo.
Slažem se, volan u C4 je pretežak za po gradu.
Naravno, tu se može potegnuti onaj klasični "a kako su ljudi prije i nije im ništa bilo". Je, osim debele kože na dlanovima
Problem sa C3 III je što se trudi biti "ozbiljan", a to ne smije biti. Gradski auto ne smije biti tvrd, dobro izoliran od prometa(jer u gradu jako dobro dođe ako bolje čuješ aute, skutere, pješake, ...), mora imati maleni motor da se kotači mogu više smotati, prevjesi bi trebali biti jako maleni, kokpit i okvir vrata bi trebali biti što niži i što tanji da bolje vidiš...
A što rade, auto sa povelikim gepekom za okruženje, 4 metra duljine, 175 centimetara širine, visoku liniju prozora...
Ne znam zašto proizvođači svega moraju sve povećavati iz generacije u generaciju, umjesto da poboljšaju ono što imaju.