C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Jucer mi je na autocesti na pola sekunde javio gresku tlaka ulja i od tada opet smrdi.
Stvarno mi ide na :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:. Ne :cenzura::cenzura::cenzura:e me ni to sto ima kvar nego to sto :cenzura::cenzura::cenzura:eni molibden disulfid smrdi ko kuga...
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pojavit ce se tebi curenje iz novčanika :D to budeš teško okrpio
Na njušku snjim :cenzura::cenzura::cenzura:eek: mater francusku
 

Mirage

Well-known member
Pa ti sipaj aditive u auta, ja znam da to rade samo oni koji prodaju auto s mašinom u raspadu pa da je počepi dok se ne proda.
 

tomica0308

Well-known member
Evo jedno iskustvo sa aditivom. Frend kupil fergusona, napravil servis nakon 2 tjd i nije htel upalit. Unutra bil cisti aditiv. Moral je radit generalku. Kak naucis motor tak ti vraca.. zato toci kaj pise a ne ovakav aditiv za ovo onaj za ono.
 

Cutac

Prèkaroš
Dobra vijest i loša vijest. Ne curi iz mjenjača, curi iz motora, a sad treba odvagati šta je dobro, a šta loše od toga dvoga.
 

Cutac

Prèkaroš
Semering nije, mjenjac je suh iznutra. A sa druge strane motora je suho. Nisam gledao sto je, samo sam na sipci provjerio razinu ulja i pri dnu je. A buduci da sada skoro pa dailyam VTSa(racunam ako ga nosim u grob sa sobom svejedno koliko stotina tisuca kilometara ima), znaci da c4 trosi litru ulja na 1000 km. A buduci da inace trosi litru na cca. 7500 km, znaci da curi.
 

Cutac

Prèkaroš
U sudaru je stradao i nosac branika, to sam promijenio, ali sam zaboravio staviti podlosku pod jedan vijak. Sad sam u dilemi, nisam ni mogao stegnuti vijak do kraja jer je bio duboko, podloska sluzi da ga drzi iznad. Bih li rastavljao opet ili ne...
 
Na vrh