to je min 20-25 ks :grin:Stavi od akrapovića ukrasni nastavak i naljepnicu za kraj
svejedno je što napraviš, zato me čudi da iz siska ideš u zg. inox je bezveze metati prema kvalitetnom poslu i običnom čeliku. na snazi i ubrzanju ništa se ne može dobiti, eventualno na osjećaju odziva papučice gasa. pošto ne želiš "uzurpirati moment", ostavi srednji lonac "rezonator" i širinu zadnjeg izlaza kao što imaš ili čak koji milimetar manju. i nemoj štedit na zadnjem protočnom loncu, ne mora biti najskuplji ali nek nije najjeftiniji. durlen je imao proizvodnju svojih lonaca, i pokazali su se odličniJel imaš još kakav savjet vezan za to što planiram?
On je tu radi drone-a, zar ne? Njega sam mislio staviti kakav i je sada, a zadnjeg u poluprotočni. Protočni je cijev kroz lonac, ne?ostavi srednji lonac "rezonator"
Cijevi na stranu, ne znam kakve lonce imaju ovi lokalni.zato me čudi da iz siska ideš u zg
srednji lonac je za dronea, ali ima utjecaja i na moment i responzivnost, za razliku od zadnjeg, iako je to sve diskutabilno i irelevantno kada je gore katalizator.On je tu radi drone-a, zar ne? Njega sam mislio staviti kakav i je sada, a zadnjeg u poluprotočni. Protočni je cijev kroz lonac, ne?
Na VTS-u isprobano katalizator nema nikakvog lošeg utjecaja.irelevantno kada je gore katalizator.
A Durlen ne preporuča, hmm.ali svakako preporučam durlenov protočni zadnji lonac
Ma cijena ne igra neku ulogu. Ako će trajati 10 godina, svejedno jel dam 1000 ili 2000 kuna.sigurno ćeš kod njih nešto uštedjeti u odnosu na prvi plan
Ne skidam granu, razmišljam da ju skinem da promjenim brtvu, čisto eto, jer mi stoji u garaži. Ako je jednostavno, budem im dao da promijene, ali ako nije neću. Sudeći po service boxu treba pol motora dolje ići.ako skidas sve, PROMJENI brtve
Budem prvo natapao redovno nekim penetrantom(imam WD i neki Sonax rust remover) pa probao. Tek preksutra naručim ruku, pa dok stigne, bude se natopilo. Redoslijed će biti gedora, breaker bar pa udarni, sa nečime mora popustitiProbaj sa brenerom ako imaš