Moj VTS :)

Dalibor

Dado Tornado
Stavi od akrapovića ukrasni nastavak i naljepnicu za kraj
to je min 20-25 ks :grin:
ali remus je još jači, min 50 ks!!!

Jel imaš još kakav savjet vezan za to što planiram?
svejedno je što napraviš, zato me čudi da iz siska ideš u zg. inox je bezveze metati prema kvalitetnom poslu i običnom čeliku. na snazi i ubrzanju ništa se ne može dobiti, eventualno na osjećaju odziva papučice gasa. pošto ne želiš "uzurpirati moment", ostavi srednji lonac "rezonator" i širinu zadnjeg izlaza kao što imaš ili čak koji milimetar manju. i nemoj štedit na zadnjem protočnom loncu, ne mora biti najskuplji ali nek nije najjeftiniji. durlen je imao proizvodnju svojih lonaca, i pokazali su se odlični
 

Cutac

Prèkaroš
ostavi srednji lonac "rezonator"
On je tu radi drone-a, zar ne? Njega sam mislio staviti kakav i je sada, a zadnjeg u poluprotočni. Protočni je cijev kroz lonac, ne?

Znači po tebi ne bih trebao trošiti dodatan novac na inox? Inox sam htio jer se sjaji(manje bitno) i jer ne hrđa(dosta bitno). Htio bih da novi auspuh dura bar 10 godina.

zato me čudi da iz siska ideš u zg
Cijevi na stranu, ne znam kakve lonce imaju ovi lokalni.

Sviđa mi se Durlen, u petak sam se naručio.
Ali, kaže da on ne bi mijenjao zadnji lonac ako je dobar jer su zamjenski sigurno lošiji. Kaže da će pregledati auto i zamijeniti što treba i da može zamijeniti sve, ali da ne preporuča.
Obojica dijelimo mišljenje da je OEM OEM i da netko u garaži ne može napraviti ispuh kakav je koštao stotine tisuća i u koji su uložene stotine sati.

Dado Tornado, hvala što si ga preporučio, Lasta bi vjerojatno već pigao inox cijevi :D
 

Dalibor

Dado Tornado
On je tu radi drone-a, zar ne? Njega sam mislio staviti kakav i je sada, a zadnjeg u poluprotočni. Protočni je cijev kroz lonac, ne?
srednji lonac je za dronea, ali ima utjecaja i na moment i responzivnost, za razliku od zadnjeg, iako je to sve diskutabilno i irelevantno kada je gore katalizator.
čuo sam za "poluprotočne" ali nisam ih sretao. oni su ono što su jednorozi za djevojke.
što ćeš raditi svakako je najbolje dogovoriti sa njima, ali svakako preporučam durlenov protočni zadnji lonac. vjerojatno košta oko 250 kn, a sigurno ćeš kod njih nešto uštedjeti u odnosu na prvi plan, kasnije se budeš zapitao kako si vozio bez njega. svoj stari možeš zadržati
 

Cutac

Prèkaroš
irelevantno kada je gore katalizator.
Na VTS-u isprobano katalizator nema nikakvog lošeg utjecaja.

ali svakako preporučam durlenov protočni zadnji lonac
A Durlen ne preporuča, hmm.

sigurno ćeš kod njih nešto uštedjeti u odnosu na prvi plan
Ma cijena ne igra neku ulogu. Ako će trajati 10 godina, svejedno jel dam 1000 ili 2000 kuna.
Puno mi je važnije da bude kvalitetno nego koliko košta.
 

Ruske

Active member
ako skidas sve, PROMJENI brtve...nemoj da ih moras mjenjati za 5000km npr

i stavi slobodno 60, ja sam za svojeg gledao staviti 60, na kraju nisam dirao ispuh nista...

a katalizator slobodno na flandju, pa ako tko prisere, prisarafis za 20min i mir...a zvuk 10x bolji + puca

i zasto ne bi mogao zavarit original nastavak? ocito covjeku se ne da raditi...sve se moze itekako
 

Cutac

Prèkaroš
Vuče me da promijenim sve, ali neću. Da ne ronda ovo, ne bih ništa ni dirao.
Stavio bih radi fore straight pipe od grane preko vikenda da nerviram ljude, pa bih vratio nazad sve, ali mi se ne da baš.

Kažem, testirano je i skidanje kata ne donosi ništa dobro na tom motoru pa ga neću dirati.

ako skidas sve, PROMJENI brtve
Ne skidam granu, razmišljam da ju skinem da promjenim brtvu, čisto eto, jer mi stoji u garaži. Ako je jednostavno, budem im dao da promijene, ali ako nije neću. Sudeći po service boxu treba pol motora dolje ići.
 

Cutac

Prèkaroš
Sve super neki pleh kraj grane je rondao. Ukupno troška 100 kuna za kavu, svaka čast Durlenu, svaka čast VTS-u što je jeftin :cool:
Nego,
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=3J6ZsKpK4UI[/ame]

Savjetujem kolegi mengeli da pročita opis prije nego komentira. :D
Plus na 0:15 čujete kako pravi auto puca iz auspuha :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala :weeabooface:

Znam, zato sam ganjao neko mjesto sa malo prometa i da se mogu okrenuti brzo. Prvo sam mislio na odmoriste, ali bilo je ljudi.
___________________________
Da, danas skužio da mi fale dva šarafa za onu plastiku ispod branika, moram ih nabavit. Koji kreten ih nije vratio... Mislim znam koji jer je jako malo ljudi radilo na autu...

_____________________
Od sad kada me netko pita koliko je auto star, neću reći godinu nego pokazati ovu sliku.
Plus što nemam pojma kako ću to skinuti. Udarni pretpostavljam da ne bih trebao koristiti, a ne znam kako drugačije, a da ne oštetim motorić.
 

Cutac

Prèkaroš
To je plan, ali pokusavao sam skinuti ruku sa 4 godine starog Meganea i na jedvite jade uspio nakon 2 dana.
Ovdje lako potrgam plastiku i skinem ruku, ali saraf ce biti zabavan.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma s time sam se i ja mučio na C3 davno. Probaj sa brenerom ako imaš, zaštiti okolo i sa strane ga zagrij par puta. Ili natapaj sa sprejevima, postoje i namjenski. Popustiti će prije ili kasnije
 

Cutac

Prèkaroš
Probaj sa brenerom ako imaš
Budem prvo natapao redovno nekim penetrantom(imam WD i neki Sonax rust remover) pa probao. Tek preksutra naručim ruku, pa dok stigne, bude se natopilo. Redoslijed će biti gedora, breaker bar pa udarni, sa nečime mora popustiti :D
 
Na vrh