Preporuka i iskustva za servis: ZAGREB, SISAK, ZAGORJE

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je voditelj servisa ili šljaker?
Treba imati zdravu dozu znanja i pravog interesa za aute da se takve detalje pamti. Takvi obično ne rade po ovlaštenima.
Pozovi čovjeka na kavu (no homo), ispitaj ga malo... ako je od pomoći regrutiraj ga na forum :D
 

Cutac

Prèkaroš
Lol

Voditelj je servisa, bio je dosta entuzijastican u razgovoru.

Sada me vise brine sto je Porkolabic rekao da ne bi trebalo biti do spanera.
No svejedno idem u lov na imbus 18, spaner i litijevu mast sa molibden disulfidom :D
 

Spawn

Well-known member
Ima li koji servis u ZGu koji će pogledati ovjes tj. senzore jer me zeza malo najviši položaj i čini mi se da zadnji nisu baš uštimani,pa možda je otišao koji,a da ne uzme bogatstvo za to,hvala
 

Pavel

Lepi™
Ne znam kakva je inače praksa jer do sada nisam išao u ovlašteni..Evo iskustvo sa CIB-om..

Odrađena dijagnostika, dobio stari dio, ugrađen novi, račun, garancija. Tjedan dana nakon servisa (danas), zove voditelj servisa pitati kako se auto ponaša, jel bilo problema i jesmo li zadovoljni uslugom. Ne znam jel to inače praksa ali moje je oduševilo. Moji su odlučili zadržati C5 i prebacit održavanje u CIB. :)

P.S. tražio sam predračune za neke uobičajene radove, i kad usporedim cifre to je tu negdje. Ovlašteni je skuplji u prosjeku 200-300kn no imam garanciju i sve papirnato što je rađeno i napravljeno.
 

Spawn

Well-known member
Super da si se našao u jednom servisu,ja imam loša iskustva s ovlaštenim,CIB ZG mi je htio uvalit 9000kn pumpu, jedan u Istri kraj poreča uzeo 500kn samo za pogledat kompresor,na kraju sam ga popravljao drugdje, CIB Buzet nema majstora za hidrauliku niti za centrirat trap,nisam uspio nijednom doći do njih. Sve što sam morao raditi na svom sam radio kod nekih drugih PSA znalaca koji su raspršeni po HR,nešto u Zagrebu,nešto u Rijeci, nešto kod kuma koji je godinama radio u Peugeotu ali nije radio hidrauliku pa mi se ne da tlačiti itd. Sreća pa mi majstor ne treba često.
 

Dalibor

Dado Tornado
...zove voditelj servisa pitati kako se auto ponaša, jel bilo problema i jesmo li zadovoljni uslugom. Ne znam jel to inače praksa ali moje je oduševilo.
samo nakon prvog puta.

sa CIB-om je kao sa mnom i djevojkama, poslije sam nazvao samo prvu
 

Kanader

Active member
Trebam pouzdanog, a ne preskupog ( kao da netko draži nepouzdanog i skupog) majstora koji bi odradio veliki servis na Saxu diselu na području grada Zagreba. Molim preporuku.
 

Kanader

Active member
Ne. Ostavit ću majstoru da nabavi potrebne dijelove da ne kupujem bez veze što treba i ne treba. Radim veliki servis i još neke sitnice pa ćemo vidjeti kad odvezem automobil do njega koliko će me to okvirno koštati.
 

Kanader

Active member
Evo da se javim nakon odrađenog velikog servisa.
U Auto Kreši sam uzeo set zupčastog i vodenu pumpu. Uz to još i kanalni remen i sve zajedno koštalo je oko 630 hrk.
Majstor me koštao oko 1500 hrk, a tu spada njegova nabava zatezača kanalnog remena i donjeg nosača motora kao i ugradnja toga svega,
novi Total antifriz s ugradnjom i dotezanje vijaka na usisnoj grani odkud je kapalo ulje.
Još sam i saznao da prethodni majstor nije prebrtvio karter kao što je rekao i naplatio pa zato i jest bivši. Za sada zadovoljan, a nadam se da će tako i ostati. Saxo mi inače troši 6.5 l zagrebačke gradske vožnje i to na iznimno kratkim relacijama. Grijanje dolazi brzo, klima i servo rade tako da obavlja svoju funkciju drugog auteka za gradsku vožnju. Hvala na preporukama. Za autoservis Palac palac gore.
 

Kanader

Active member
Kuku lele. Majstor je javio da je auto gotov u četvrtak, a ja se nećkao da li da odem po njega u četvrtak ili petak. U mom slučaju je vrijedila ona poslovica " ne ostavljaj za sutra što možeš odraditi danas". Jasno žao mi je majstora...
 
Na vrh