C4, 1.4 VTi, by Cutac

Colnago

Active member
Donator foruma
Lijep motor. :D
Mislim da ima previše predrasuda o njemu:cool: , prije 2012 bio je pun k.. grešaka na bitnim dijelova (tipa HPFP, bobine....). Pretpostavljam da se
je škrtarilo na dobavljačima .
Ukoliko ga održavaš moje iskustvo je O.K, btw: treba zanemariti intervale ( zamjena lanca 180 000, zamjena ulja 30 000 ) i sve raditi na polovici intervala .
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Jeli tih 180t neki sluzbeni termin za zamjenu lanca?
Da službeni , našao sam na mreži servisne intervale ali sada ih više ne nalazim (n)
Aj budem sutra snimio ovoga.

Colnago, hvala!
Znači 6.5 sati, cca. 150 kuna neovlašteni sat, Dayco set 900 kuna, eto, 2000 kuna.

Nije meni radi zvuka, nek rokće, nego da sam siguran da mu neće ništa biti.
Iako se ovako čuje u biti, već godinama.

Zanimljivo
Ne poznajem set ali na osnovu cijene djeluje kao da ne sadrži sve - npr zatezač lanca, brtve, zupčanike , vijke. Mislim da se ne isplati raditi
zamjenu lanca + vodilica te ostaviti stare zupčanike na radili, vratilima.
Istina je da na biciklu mjenjam samo lanac jednom godišnje (cca 6-7 K) te ne mjenjam zupčanike ;).
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Znači, hladni start. Čuje se roštanje koje prestane.



Na toplo zvuči normalno, samo to tokotanje i čuje se neka remenica, ali to je manje bitno sada.


Naopako je al ko mu jebe mater
 

Cutac

Prèkaroš
Još mi nije stigao stetoskop da vidim što lupka, ali sam polirao far. I dalje je loše, ali je bolje. Budem kupio rabljeni.
Uz to, pukao mi jebeni čep od posude za kočionu tekućinu jedan jebeni dan prije puta.
Sad razmišljam da se pravim da nisam vidio ili da skinem sa jadnog VTS-a...
IMG_20210422_171741.jpg
IMG_20210422_183301.jpg
received_781329055843952.jpeg
 

dinko1981

Well-known member
Imam ja kvalitetnog ljepila za sajbe koje se brzo susi, namazi u tu pukotinu i nemas brige. Sa istim sam zakrpao manju rupu na manzeti i drzi vec mjesecima a uzmi u obzir da je tamo stalno pod opterecenjem
 

Cutac

Prèkaroš
🤣

Izgrebani su baš, nisu mutni nego imaju crte. Šmirglao sam, ali ako nastavim, skinut ću bezbojni. A za 300-400 kuna koliko je rabljeni, ne mogu ovaj polakirati.
A ovak jedva mutan može ići praktički za istu cijenu.
 

markan1000

Well-known member
Otkineš kvadratić najlona dovoljno velik da prelazi preko rupe i da još viri ispod čepa, preko njega stegneš čep, i neće to nigdje kroz tu malu rupicu pobjeći. Tako se maslinovo ulje u kantama transportira kad se vraća za Zagreb od doma, jer nikad nemaš dovoljno povjerenja u navoj :cool:
 
Na vrh