Evo apdejt
Deset dana nakon popravke, opet ista stvar. Da bude zanimljivije, potpuno ista lokacija i situacija (mada to nema nikakve veze). Auto stajao dva dana kod mojih, upalio ga, tek krenuo i nakon 500 m isti simptomi, lupanje i dim iz motora. Znao sam da je ista stvar u pitanju. Odmah ga odvučemo nazad kod majstora.
Nadao sam se da je pukao onaj vareni nosač, onda bi to značilo da ne vrijedi variti već da treba uzeti novi. Međutim, pukao je drugi.
Evo slike gdje se vidi gdje je pukao. Crvenom je zaokružen vareni a zelenom ovaj što je pukao.
Majstor iz ovlaštenog u Sarajevu mi je rekao da nije nikad imao taj slučaj, ali da bi ih bilo dobro sva 4 promijeniti, i da postoje 4 plastična prstena koji centriraju injektore u glavi, pa da bi bilo dobro i njih promijeniti, jer su možda oštećeni kad se ovo dešavalo.
Nove dijelove je trebalo čekati 10 dana pa sam našao sve polovno. Zamijenjene su sve 4 viljuške/nosači injektora, ti plastični prstenovi i podloške svih injektora. Jedan taj plastični prsten je bio prilično oštećen. Nemam sliku tih novih viljuškica, nisam bio tu, ali majstor kaže da su tanje od ovih ali da su izgleda otkivci, dok su ove stare odlivci. Uglavnom za sada je sve normalno.
Usput urađen i mali servis na 150000 km.