onda odmah nakon lampice grijača da zaverglam?Ne bi trebao da toliko čekaš.
onda odmah nakon lampice grijača da zaverglam?Ne bi trebao da toliko čekaš.
Kad se ugasi lampica grijača treba zaverglati. Grijači ostaju upaljeni još neko vrijeme nakon gašenja lampice te još neko kratko vrijeme nakon startanja motora kako bi se potpomoglo paljenje smjese na hladnom motoruonda odmah nakon lampice grijača da zaverglam?
Da.onda odmah nakon lampice grijača da zaverglam?
Trenutna potrošnja ili prosječna?Da li je potrošnja od 8.5 litara gradske vožnje pri prosječnoj brzini od 20kmh uredu?
Prosječna na zadnjih nekih 200 kilometara.Trenutna potrošnja ili prosječna?
Ako je do toga nije mi to toliki problem. Popravit ću tu cijev, svakako sam sutra mislio ići za to, onda nasuti ulje koje ide I to je to. Samo ne znam je li to to sigurno?Ja sam imao isti problem samo na C5 X7. Pukla mi je cijev od hidraulike i iscurio LDS.
A ne mogu ti sa sigurnošću reći da je to 100% to. U mene je bila ta cijev a imao sam identične simptome. Možda je kod tebe neki drugi problem iako ako sam dobro shvatio (neka me netko ispravi ako sam u krivu) zadnji kraj najčešće pada ako fali ulja, znači pukla cijev, cilindar pušta itd.Ako je do toga nije mi to toliki problem. Popravit ću tu cijev, svakako sam sutra mislio ići za to, onda nasuti ulje koje ide I to je to. Samo ne znam je li to to sigurno?
Ne znam koliko tog ulja ide i da li mogu sada nasuti malo tog ulja Samo da mogu kako treba otići do servisa pa onda da se full napuni?
Ja što sam mogao primjetiti prednji kraj je solidno odignut a zadnji je niži nivo. Nasuti ću litar ulja čisto da ga dovučem do servisa i da se ta cijev zakrpi, ili ću naći na otpadu polovnu mada ne znam ni kako bih tražio. Nadam se da pumpa nije stradala.A ne mogu ti sa sigurnošću reći da je to 100% to. U mene je bila ta cijev a imao sam identične simptome. Možda je kod tebe neki drugi problem iako ako sam dobro shvatio (neka me netko ispravi ako sam u krivu) zadnji kraj najčešće pada ako fali ulja, znači pukla cijev, cilindar pušta itd.
Ako je stvarno to onda bi ga trebao moći podignuti kad nadoliješ ulje, naravno pod uvjetom da je pumpa još uvijek živa.
Provjeri i osigurač, ali kad je on meni otišao onda mi je pao i prednji i zadnji kraj auta, a ne samo zadnji.
Ako ima ulja dovoljno onda je zadnji senzor za podešavanje visine. Da li se čuje pumpa ?Pojavio mi se jedan ozbiljniji problem - suspension fault do not exceed 90 km/h. Auto ne reaguje na tipke za podizanje, zadnji kraj mi je spušten i kad vozim i prelazim preko neravnine čuje se udaranje nazad, tupi zvuk. U suštini nisam ga takvog ni vozio osim alfa se dovezem kući.
Da se vratimo malo ranije, primjetio sam prije nekoliko dana da mi ispod auta nekakva tekućina kapa, prvo sam mislio da je ulje, a zatim gorivo. Dovezem majstoru kad nekakva aluminijska cijev od, kako on kaze, serva je stradala. pa bi je trebalo zamjeniti. Kako je to bilo pred novu godinu nisam mogao tad. Ne znam da li je to uzročnik ovog problema sa ovjesom?
Na Interneru sam vidio da treba zamjeniti maxi fuse 40A koju sma kupio, krenuo da zamjenom i onda došao do problema da ne znam kako izvaditi onaj sklop osigurača ispod haube. Probao bih za početak sa tim pa vidjeti dalje. Zna li neko kako da dođem. do ovih maxi fuse osigurača i ima li neko drugo rješenje ili mišljenje za sve gore navedeno?
hvala ti ovo mi je od pomoći. Mislim da se ne čuje pumpa. Sad sam malo istražio, tj isčitao drugu temu na forumu (količina LDS ulja) svih pet stranica la sam vidio kako treba provjeriti taj nivo ulja. Sutra ću to istražiti i dosuti, a onda vidjeti taj osigurač da li treba zamjeniti. Onda na kraju riješiti tu cijev koja je uzrok gubitka ulja.Pogledajte privitak 4914 Ako ima ulja dovoljno onda je zadnji senzor za podešavanje visine. Da li se čuje pumpa ?
Ako se čuje pumpa, ne diraj BSM da se džaba ne mučiš, a i nema potrebe. Auto spusti do kraja i malo da ima preko onog sita, da se vidi ulje. Jedini i naispravniji način , ali dijagnostiku nema svako . Može da se naspe, kao ovde kada se spusti auto u najniži položaj (bez dijagnostike, ništa mu neće biti).hvala ti ovo mi je od pomoći. Mislim da se ne čuje pumpa. Sad sam malo istražio, tj isčitao drugu temu na forumu (količina LDS ulja) svih pet stranica la sam vidio kako treba provjeriti taj nivo ulja. Sutra ću to istražiti i dosuti, a onda vidjeti taj osigurač da li treba zamjeniti. Onda na kraju riješiti tu cijev koja je uzrok gubitka ulja.
Ne bi trebao da toliko čekaš.
Čini mi se da je auto već max spušteni koliko može bez dijagnostike ali ću probati još šta ako mognem da spustim. Dakle, kad spustim onda sipam. Do kog nivoa bih trebao nasuti?Ako se čuje pumpa, ne diraj BSM da se džaba ne mučiš, a i nema potrebe. Auto spusti do kraja i malo da ima preko onog sita, da se vidi ulje. Jedini i naispravniji način , ali dijagnostiku nema svako . Može da se naspe, kao ovde kada se spusti auto u najniži položaj (bez dijagnostike, ništa mu neće biti).
Da ima preko te mrežice -sita.Čini mi se da je auto već max spušteni koliko može bez dijagnostike ali ću probati još šta ako mognem da spustim. Dakle, kad spustim onda sipam. Do kog nivoa bih trebao nasuti?
Vjerujem da većina nije vidjela šta sam napisao jer umjesto novog posta forum je samo editovao postojeći, pa evo da ovako skrenem pažnju na ovohvala, javim rezultate
Popravljena je cijev, tj zavarena argonom. Više ne pušta ulje. Što se količine ulja tice, sve je iscurilo tako da sam nasuo koliko je moglo stati. Sada je sve uredu koliko ja mogu primjetiti. Hvala svima na pomoći
Sad me jedna druga stvar interesuje. Spojio sam auto na dijagnostiku na kojoj je pokazalo da jedan zadnji senzor ne radi i svi prednji. Hajde zadnji ću zamjeniti, ali za prednje mi je nevjerovatno da su svi stradali, tu sumnjam na nešto drugo. Ima li neko ideju šta je u pitanju?
Popravljena je cijev, tj zavarena argonom. Više ne pušta ulje. Što se količine ulja tice, sve je iscurilo tako da sam nasuo koliko je moglo stati. Sada je sve uredu koliko ja mogu primjetiti. Hvala svima na pomoći
Sad me jedna druga stvar interesuje. Spojio sam auto na dijagnostiku na kojoj je pokazalo da jedan zadnji senzor ne radi i svi prednji. Hajde zadnji ću zamjeniti, ali za prednje mi je nevjerovatno da su svi stradali, tu sumnjam na nešto drugo. Ima li neko ideju šta je u pitanju?