Citroen C5 vs ostali

sfx7

Member
Ne sumnjam da je Phaeton vrhunski auto, ali meni jednostavno izgleda dosadno, prije svega izvana. C6 mi je po nekakvoj posebnosti i "wow faktoru" svjetlosnim godinama ispred.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Meni je C6 ekstra auto, ali Phaeton je po svemu daleko ispred.
Tako je. Za početak nisu u istoj klasi. Po mom mišljenju, jednostavno ima bolju arhitekturu za veliki auto. Uzdužno postavljeni motor, iza njega mjenjač. Kod C6 je poprečno postavljen motor, sve je nagurano. C6 ima istu platformu tj. ovjes kao C5, jedino v6 modeli imaju taj elektronički dodatak AMVAR. Automatski mjenjač je bolji u Phaeton-u. Phaeton je masivan, usporedno sa sličnim Audijem A8 teži je za 300-400kg. Već samo ta činjenica daje naslutiti da se može vrlo udobno podesiti, jer je lakše napraviti udobnim težak nego lagan auto.

Ali, C6 je poseban. I zbog izgleda, i zbog tehničkih rješenja (vrata bez okvira, više je kao 4-erovratni coupe), mala serija (manje od 20.000kom), jednostavno je nešto posebno.
I mislim da je Phaeton užašno skup za održavanje i popravke, što kod C6 nije slučaj. Najgore što ti se može dogoditi na C6 je havarija motora, mjenjača ili zamjena cilindara ovjesa. A to se sve pojedinačno riješi unutar nekoliko hiljada Eura.
Na Phaetonu je Dobar dan 500€.
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se, ja bih jako rado imao C6, ali da mi netko nudi Phaeton ili C6, uzeo bih Phaeton jer jer je on, kako si rekao, pravi luksuzni auto. C6 je fora, ali Phaeton je Bentley Continental sa većim volanom. Totalno sto klasa iznad C6.
To je kao što ja volim svog VTS-a, smatram da je brz, lijep, zabavan, i onda netko stavi osnovnu 911 Carreru kraj njega. Pa o čemu pričamo. Isto i ova dva.

Da se razumijemo, meni je bijeli Phaeton prve generacije jedan od auta u garaži snova, ali isto tako sam se vozio u jednom i to plovi cestom.

Citroen forum, volimo Citroene, sve pet, ali C6 kraj Phaetona je kao debeli klinac na tjelesnom koji niš ne može, ali dobije onu, nije bitno pobijediti, bitno je sudjelovati.

I o autu puno govore motori. Jel bi W12 išao u nešto što nije lađa?

Laminat koji izgleda kao parket vs hrastov parket.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Nemoj me pogresno shvatiti kao da pokusavam da ubedim i sebe i tebe da je C6 bolji, samo pokusavam da saznam koji bi bio bolji iskljucivo za mene licno, konkretno za ono sto mene zanima. Pa sam, shodno tome, i uporan i naporan. Negde sam citao i komentare koji su susta suprornost tvojim komentarima, negde ih cak jos vise hvale, tako da sam shvatio da to "bolji" je sve individualno
Kad gledam video snimke tipa "POV Drive" zakljucujem da C6 vise pliva, a odgledao sam ih sve dostupne na YT...naravno...koliko god se na taj nacin i moze zakljuciti.
 

Spawn

Well-known member
Kolika je bila razlika u udobnosti između 16" i 18"? Je li puno više "plivao" na manjim felgama?
Imam 18 na svom ,i vozio sam 17 na istom takvom. Meni osobno je bila ogromna razlika po neravninama. Jako mala razlika na autocesti, malo se više ljuljalo po zavojima ali sam ukljucio sport ovjes pa sam time balansirao taj neki minimum razlike. 18" je dosta tvrđa guma ,iako je naravno daleko udobnije od passata i sličnih. Ali kad nakon 18" na C5 isprobas 17" osjetis razliku. Po rupama nisam osjetio udarce kao s 18" gumama. 16 je nepotrebno,ako zelis zadrzati stabilnost a da ti bude auto udobniji, komotno stavi 17" i normalnu gumu,ne RFT gumu jer su tvrđe.


Što se Phaetona tiče,radije bih njega od C6 i od C5. C6 nisam vozio ali sam se vozio u njemu. Super auto,stvarno je "fora" kako mi u istri kažemo,ali je meni izvana ružan do boli a i Pheaton mi izgleda kao da je viša klasa u svemu. Za udobnost na duge staze ne znam,jer se s nijednim nisam vozio bar 300 km u komadu ili po neravninama pa da znam usporediti. U oba sam se vozio cca 100km u komadu
 

sfx7

Member
Imam 18 na svom ,i vozio sam 17 na istom takvom. Meni osobno je bila ogromna razlika po neravninama. Jako mala razlika na autocesti, malo se više ljuljalo po zavojima ali sam ukljucio sport ovjes pa sam time balansirao taj neki minimum razlike. 18" je dosta tvrđa guma ,iako je naravno daleko udobnije od passata i sličnih. Ali kad nakon 18" na C5 isprobas 17" osjetis razliku. Po rupama nisam osjetio udarce kao s 18" gumama. 16 je nepotrebno,ako zelis zadrzati stabilnost a da ti bude auto udobniji, komotno stavi 17" i normalnu gumu,ne RFT gumu jer su tvrđe.
Hvala, upravo ovakvu usporedbu sam tražio. Vidim da svi ovdje preporučuju 17" umjesto 16", tako da ću vjerovatno početi i njih gledati, pa uzimam one koje prve nalete.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Imao sam Lanciu Deltu, koja je na platformi Fiata Brava, ali u sustini i u voznji nema apsolutno niti jednu jedinu vezu sa tim istim Fiatom, totalno drugi osecaj u voznji. Volkswagen nikada nece biti Bentley i obrnuto, ma sta god oni delili, VW je "narodni auto", bio i ostao. Moje pitanje od samog starta se odnosilo na vesanje automobila, a ne na logo na haubi ! Dakle, ono sto je mene zanimalo je "air suspension" vs " hydropneumatic suspension" u slucaju navedenih automobila. Evo, pogledaj kako su Nemci "izglasali" Lexusa u odnosu na njihove brendove, pa onda postavljam logicno pitanje, zar je moguce da je Japanac udobniji od "Bentley-a" ?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Slažem se, ja bih jako rado imao C6, ali da mi netko nudi Phaeton ili C6, uzeo bih Phaeton jer jer je on, kako si rekao, pravi luksuzni auto. C6 je fora, ali Phaeton je Bentley Continental sa većim volanom. Totalno sto klasa iznad C6.
To je kao što ja volim svog VTS-a, smatram da je brz, lijep, zabavan, i onda netko stavi osnovnu 911 Carreru kraj njega. Pa o čemu pričamo. Isto i ova dva.

Da se razumijemo, meni je bijeli Phaeton prve generacije jedan od auta u garaži snova, ali isto tako sam se vozio u jednom i to plovi cestom.

Citroen forum, volimo Citroene, sve pet, ali C6 kraj Phaetona je kao debeli klinac na tjelesnom koji niš ne može, ali dobije onu, nije bitno pobijediti, bitno je sudjelovati.

I o autu puno govore motori. Jel bi W12 išao u nešto što nije lađa?

Laminat koji izgleda kao parket vs hrastov parket.
E vidiš, uvijek bih radije C6 nego Phaeton-a. Priznajem da je Phaeton objektivno zaokruženiji, bolji auto, ali C6 je karakter na n-tu. Ima ono nešto što Phaeton nikada neće imati. I to je OK. Jer ima ljudi koji hoće vrhunsku uslugu, a ima ljudi koji žele vrhunski doživljaj. C6 je vrhunski doživljaj.

Cutac Cutac Imao sam Lanciu Deltu, koja je na platformi Fiata Brava, ali u sustini i u voznji nema apsolutno niti jednu jedinu vezu sa tim istim Fiatom, totalno drugi osecaj u voznji. Volkswagen nikada nece biti Bentley i obrnuto, ma sta god oni delili, VW je "narodni auto", bio i ostao. Moje pitanje od samog starta se odnosilo na vesanje automobila, a ne na logo na haubi ! Dakle, ono sto je mene zanimalo je "air suspension" vs " hydropneumatic suspension" u slucaju navedenih automobila. Evo, pogledaj kako su Nemci "izglasali" Lexusa u odnosu na njihove brendove, pa onda postavljam logicno pitanje, zar je moguce da je Japanac udobniji od "Bentley-a" ?
Da, tema je otišla jaaako široko. Udobnost je vrlo širok pojam. I već je ranije spomenuto, mnogi automobili dobrom zvučnom izolacijom maskiraju neudobne ovjese. Hidropenumatika je mehanički udobna ako me razumiješ. Vibracije koje se prenose na tijelo su manje. A tijelo pamti...
A to je jako teško "prodati" preko reklame jer da to doživiš potrebno je napraviti put od 1000km i ljudi koji to shvate, jednostavno im hidropneumatika "uđe pod kožu" i sve drugo postane onako, meh...
Mislim da smo premalo tržište da ti netko direktno odgovori o usporedi sa Airmaticoom, ali ovo što sam vidio po njemačkim forumima Airmatic je dobra alternativa hidropneumatici. Jedino su cijene dijelova dosta različite.
I ovaj CLS koji spominješ u užem izboru će sigurno biti tvrđe podešen nego E-klasa ili Phaeton. A C6 izlgleda kao CLS a podešen je kao S-klasa. To je dosta rijetka kombinacija.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
E vidiš, uvijek bih radije C6 nego Phaeton-a. Priznajem da je Phaeton objektivno zaokruženiji, bolji auto, ali C6 je karakter na n-tu. Ima ono nešto što Phaeton nikada neće imati. I to je OK. Jer ima ljudi koji hoće vrhunsku uslugu, a ima ljudi koji žele vrhunski doživljaj. C6 je vrhunski doživljaj.
Zato sam naglasio da je meni Phaeton jedan od auta snova, da ne bi bilo da namećem mišljenje :)
 

ExOduS442xb

Racing
Jednom Citroenašu je VW san snova, pa ako ovo nije za BAN ne znam što je :LOL:
btw platforma C6 je od C5, ustvari izvorna od C5 prve serije, ali je razvučena pa je međuosovinski razmak veći.

A C6 u Exclusive paketu je brutalan, ima i iza grijanje sjedala, ali glupo je uspoređivati različite klase auta, VW je dosadanog dizajna kako izvana tako i iznutra, i to nije auto za kojim ces se okrenuti, osim mozda, prvi put. S druge strane, kad parkiras C6 okrenut ces bar 5 puta prije nego uđeš u kuću ili kad ga negdje ostaviš:) A da bolje plovi od C6 teško, nije niti C6 lagan, ima skoro 2 tone.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
I takodje da dodam da Phaeton nije na platformi Bentley Continental auta, vec na Volkswagen D1 platformi, na kojoj se takodje nalaze i Audi A8 i S8 :D
Za direktno poredjenje tih svih auta pitao sam jednog Slovaka,koji se bavi recenzijom automobila i vozio ih je sve, po njegovoj prici C6-ici ne mogu da pridju BMW 5, Audi A6 i sl.,dok poredjenje sa tipa S klasom je jako slicno
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Jednom Citroenašu je VW san snova, pa ako ovo nije za BAN ne znam što je :LOL:
btw platforma C6 je od C5, ustvari izvorna od C5 prve serije, ali je razvučena pa je međuosovinski razmak veći.
Cutac se razotkrio! :) Iz C4 hop u Phaetona.
Imaš pravo za međuosovinski. Mislio sam da su isti, ali je C6 2900mm, a C5 x7 2815mm. Jedino si fulao za platformu. C5 prve serije ima naprijed McPherson a straga uzdužna ramena. Dok C6 dijeli platformu sa Peugeot-om 407 i C5 X7 (2008. na ovamo). Prednji kraj su dvostruka ramena, a straga je multilink. I utoliko je sličan Švabama.
 

dinko1981

Well-known member
E moj Cutac baš si me razočarao i kao čovek i kao komunista 😂 od svih automobila tebi je san snova glorificirani pasat. Bolje da si rekao da bi želio vozit pasata w8, pa ajde još nekako, mala serija, sleeper i te priče. Ali od svih automobila više i visoke klase ti se zaljubiš u xl pasata 🥺.
 
Na vrh