Tako je. Za početak nisu u istoj klasi. Po mom mišljenju, jednostavno ima bolju arhitekturu za veliki auto. Uzdužno postavljeni motor, iza njega mjenjač. Kod C6 je poprečno postavljen motor, sve je nagurano. C6 ima istu platformu tj. ovjes kao C5, jedino v6 modeli imaju taj elektronički dodatak AMVAR. Automatski mjenjač je bolji u Phaeton-u. Phaeton je masivan, usporedno sa sličnim Audijem A8 teži je za 300-400kg. Već samo ta činjenica daje naslutiti da se može vrlo udobno podesiti, jer je lakše napraviti udobnim težak nego lagan auto.Meni je C6 ekstra auto, ali Phaeton je po svemu daleko ispred.
Jesam precizno naveo 9 naprama 4 razloga za kupunju u korist Phaetona....C6 kraj Phaetona je kao debeli klinac na tjelesnom koji niš ne može
Imam 18 na svom ,i vozio sam 17 na istom takvom. Meni osobno je bila ogromna razlika po neravninama. Jako mala razlika na autocesti, malo se više ljuljalo po zavojima ali sam ukljucio sport ovjes pa sam time balansirao taj neki minimum razlike. 18" je dosta tvrđa guma ,iako je naravno daleko udobnije od passata i sličnih. Ali kad nakon 18" na C5 isprobas 17" osjetis razliku. Po rupama nisam osjetio udarce kao s 18" gumama. 16 je nepotrebno,ako zelis zadrzati stabilnost a da ti bude auto udobniji, komotno stavi 17" i normalnu gumu,ne RFT gumu jer su tvrđe.Kolika je bila razlika u udobnosti između 16" i 18"? Je li puno više "plivao" na manjim felgama?
Hvala, upravo ovakvu usporedbu sam tražio. Vidim da svi ovdje preporučuju 17" umjesto 16", tako da ću vjerovatno početi i njih gledati, pa uzimam one koje prve nalete.Imam 18 na svom ,i vozio sam 17 na istom takvom. Meni osobno je bila ogromna razlika po neravninama. Jako mala razlika na autocesti, malo se više ljuljalo po zavojima ali sam ukljucio sport ovjes pa sam time balansirao taj neki minimum razlike. 18" je dosta tvrđa guma ,iako je naravno daleko udobnije od passata i sličnih. Ali kad nakon 18" na C5 isprobas 17" osjetis razliku. Po rupama nisam osjetio udarce kao s 18" gumama. 16 je nepotrebno,ako zelis zadrzati stabilnost a da ti bude auto udobniji, komotno stavi 17" i normalnu gumu,ne RFT gumu jer su tvrđe.
E vidiš, uvijek bih radije C6 nego Phaeton-a. Priznajem da je Phaeton objektivno zaokruženiji, bolji auto, ali C6 je karakter na n-tu. Ima ono nešto što Phaeton nikada neće imati. I to je OK. Jer ima ljudi koji hoće vrhunsku uslugu, a ima ljudi koji žele vrhunski doživljaj. C6 je vrhunski doživljaj.Slažem se, ja bih jako rado imao C6, ali da mi netko nudi Phaeton ili C6, uzeo bih Phaeton jer jer je on, kako si rekao, pravi luksuzni auto. C6 je fora, ali Phaeton je Bentley Continental sa većim volanom. Totalno sto klasa iznad C6.
To je kao što ja volim svog VTS-a, smatram da je brz, lijep, zabavan, i onda netko stavi osnovnu 911 Carreru kraj njega. Pa o čemu pričamo. Isto i ova dva.
Da se razumijemo, meni je bijeli Phaeton prve generacije jedan od auta u garaži snova, ali isto tako sam se vozio u jednom i to plovi cestom.
Citroen forum, volimo Citroene, sve pet, ali C6 kraj Phaetona je kao debeli klinac na tjelesnom koji niš ne može, ali dobije onu, nije bitno pobijediti, bitno je sudjelovati.
I o autu puno govore motori. Jel bi W12 išao u nešto što nije lađa?
Laminat koji izgleda kao parket vs hrastov parket.
Da, tema je otišla jaaako široko. Udobnost je vrlo širok pojam. I već je ranije spomenuto, mnogi automobili dobrom zvučnom izolacijom maskiraju neudobne ovjese. Hidropenumatika je mehanički udobna ako me razumiješ. Vibracije koje se prenose na tijelo su manje. A tijelo pamti...Cutac Imao sam Lanciu Deltu, koja je na platformi Fiata Brava, ali u sustini i u voznji nema apsolutno niti jednu jedinu vezu sa tim istim Fiatom, totalno drugi osecaj u voznji. Volkswagen nikada nece biti Bentley i obrnuto, ma sta god oni delili, VW je "narodni auto", bio i ostao. Moje pitanje od samog starta se odnosilo na vesanje automobila, a ne na logo na haubi ! Dakle, ono sto je mene zanimalo je "air suspension" vs " hydropneumatic suspension" u slucaju navedenih automobila. Evo, pogledaj kako su Nemci "izglasali" Lexusa u odnosu na njihove brendove, pa onda postavljam logicno pitanje, zar je moguce da je Japanac udobniji od "Bentley-a" ?
Zato sam naglasio da je meni Phaeton jedan od auta snova, da ne bi bilo da namećem mišljenjeE vidiš, uvijek bih radije C6 nego Phaeton-a. Priznajem da je Phaeton objektivno zaokruženiji, bolji auto, ali C6 je karakter na n-tu. Ima ono nešto što Phaeton nikada neće imati. I to je OK. Jer ima ljudi koji hoće vrhunsku uslugu, a ima ljudi koji žele vrhunski doživljaj. C6 je vrhunski doživljaj.
Cutac se razotkrio! Iz C4 hop u Phaetona.Jednom Citroenašu je VW san snova, pa ako ovo nije za BAN ne znam što je
btw platforma C6 je od C5, ustvari izvorna od C5 prve serije, ali je razvučena pa je međuosovinski razmak veći.