Citroen C5 vs ostali

sfx7

Member
16ke na ovoliko auto?daj nemoj zezat
Meni na ovim 16 felgama sasvim solidno izgleda, upravo takve tražim. Naravno ne tako dobro kao trenutno na 18, ali važnija mi je udobnost nego izgled. Vrlo moguće da bi 18 ostavio za ljeto a 16 bi koristio zimi.

https://ag-cars.eu/arhiva/citroen-c5-limuzina-12-55000-eur/
Nisam mogao naći na Njuškalu niti jedan s takvim felgama pa sam našao ovaj link na Googleu samo da posluži kao primjer.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Meni na ovim 16 felgama sasvim solidno izgleda, upravo takve tražim. Naravno ne tako dobro kao trenutno na 18, ali važnija mi je udobnost nego izgled. Vrlo moguće da bi 18 ostavio za ljeto a 16 bi koristio zimi.

https://ag-cars.eu/arhiva/citroen-c5-limuzina-12-55000-eur/
Nisam mogao naći na Njuškalu niti jedan s takvim felgama pa sam našao ovaj link na Googleu samo da posluži kao primjer.
Nah... Premalo je to za toliki auto. Nesrazmjerno. Prevelika je i razlika (između 18" i 16"). Zašto ne bi uzeo neke originalne 17" s pripadajućom dimenzijom guma? Ne vjerujem da bi to bilo tvrdo... Ići na 16" je pretjerizam. :cool:
 

sfx7

Member
Nah... Premalo je to za toliki auto. Nesrazmjerno. Prevelika je i razlika (između 18" i 16"). Zašto ne bi uzeo neke originalne 17" s pripadajućom dimenzijom guma? Ne vjerujem da bi to bilo tvrdo... Ići na 16" je pretjerizam. :cool:
Razmišljam i o toj soluciji, to je možda i najbolji kompromis između udobnosti i izgleda, ali ipak težim prema 16". Želim postići maksimum udobnosti, da uzmem 17" uvijek bi me kopkalo pitanje kakav je osjećaj na 16" 😂
 

Danko

Member
iz prve ruke mogu reći da je stari C5 itekako udobniji od X7....više se ljulja, da, ali posljedica svega je da je vožnja jednostavno fluidnija. Što se tiče upita kolege, ja bih ciljao na Pheaton....jednom prilikom sam se vozio u njemu, ima već koja godina od toga...zaista je prava krstarica, rekao bih da možeš i 1000 km bez umora i prevelikog napora odvoziti.
 

Milosh

Test
Imate u mojoj bivšoj "garaži" (C5 X7 Great White) slike kako izgleda na 16" i na 18". Takođe mislim da to nije to na 16".

Meni se i X7 često previše ljuljao za moj ukus, mogu misliti kako bi mi bilo u starom.
 

sfx7

Member
Imate u mojoj bivšoj "garaži" (C5 X7 Great White) slike kako izgleda na 16" i na 18". Takođe mislim da to nije to na 16".

Meni se i X7 često previše ljuljao za moj ukus, mogu misliti kako bi mi bilo u starom.
Kolika je bila razlika u udobnosti između 16" i 18"? Je li puno više "plivao" na manjim felgama?
 

Milosh

Test
Pravo da ti kažem, nisam uopšte primjećivao neku značajnu razliku. Ne sjećam se da sam uopšte osjetio razliku u "plivanju", ali znam da mi je uvijek auto ljepše išlo i bolje ležalo na 18". Osjetio sam neku razliku ali ne znam je opisati (a sad se više i ne sjećam osjećaja). Uglavnom, svakog proljeća sam rado dočekao prelazak na 18".
 

Holiday

New member
Pozdrav,
Molim savjet od iskusnijih: C5 tourer 12/2017 2.0 TDI 131 kW.
Original novi 2018. od Citroena isporucen sa felgama 19" i ljetnim gumama 245/40/19.
Koje zimske felge i gume staviti:
18", gume 245/45 ili
17", gume 225/55 ?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
4 za razloga kupiti Citroen C6
  1. Manje potrošnja goriva (kombinirani ciklus)
    Za 22% ili za 1.9 l/100 Što je manja potrošnja goriva, to je manji ispuh koji se ispušta u zrak. Ekonomični automobili također su učinkovitiji u vožnji.

    6.6 l/100 km potrošnja goriva (kombinirani ciklus) 8.5 l/100 km potrošnja goriva (kombinirani ciklus)
  2. Manje potrošnja goriva (autocesta)
    Za 15% ili za 1 l/100 Što je niža potrošnja goriva, niže su emisije koje uzrokuju onečišćenje. Takoðer, vozači štede novac koristeći ekonomičan automobil.

    5.7 l/100 km potrošnja goriva (autocesta) 6.7 l/100 km potrošnja goriva (autocesta)
  3. Manje težina
    Za 37% ili za 606 kg. Težina vozila utječe na potrošnju goriva, dinamiku ubrzanja, put kočenja itd.

    1655 kg težina 2261-2325 kg težina
  4. Više sjedala
    Za 1 Što više sjedala, automobil može nositi više putnika.

    5 sjedala 4 sjedala
9 za razloga kupiti Volkswagen Phaeton
  1. Više cilindri
    Za 2 cilindar više. Što više cilindara, to je veća stabilnost motora uz manje vibracija. Učinkovitost motora se povećava zbog kraćih pauza izmeðu udaraca.

    4 cilindri 6 cilindri
  2. Više snaga motora
    Za 15% ili za 36 hp Razlika: 20% ili 80 KS. Što je veća snaga vozila, to je bolje ubrzanje. Također, snažni automobili daju veće brzine.

    204 hp snaga motora 240 hp snaga motora
  3. Više obrtni moment
    Za 44% ili za 220 Nm. Što je okretni moment veći, ubrzanje je veće.

    280 Nm / 1400-4000 rpm. obrtni moment 500 Nm / 1500-3000 rpm. obrtni moment
  4. Više najveća brzina
    Za 2 km/h Što je veća maksimalna brzina, auto brže vozi autocestom.

    235 km/h najveća brzina 237 km/h najveća brzina
  5. Više kapacitet motora
    Za 41% ili za 1216 cc više. Što je veći kapacitet motora, to je manje trošenje. Veći kapaciteti motora omogućuju duži vijek trajanja vozila.

    1751 cc kapacitet motora 2967 cc kapacitet motora
  6. Brže ubrzanje od 0 do 100 kmh
    Za 7% ili za 0.6 sec Što je veće ubrzanje, brže vozač može postići optimalnu brzinu, iako to može pridonijeti većoj potrošnji goriva.

    8.9 sec ubrzanje od 0 do 100 kmh 8.3 sec ubrzanje od 0 do 100 kmh
  7. Više kapacitet spremnika za gorivo
    Za 22% ili za 20 l Što je veći kapacitet spremnika za gorivo, to vozilo dalje može putovati bez punjenja gorivom.

    70 l kapacitet spremnika za gorivo 90 l kapacitet spremnika za gorivo
  8. Više minimalni kapacitet prtljažnika
    Za 18% ili za 91 l Što je manji kapacitet prtljažnika, vozač može manje stvari spremiti u vozilo bez spuštanja stražnjih sjedala.

    409 l minimalni kapacitet prtljažnika 500 l minimalni kapacitet prtljažnika
  9. Kraće međuosovinski razmak
    Za 1% ili za 19 mm Što je međuosovinski razmak kraći, to je bolja vožnja vozila na terenu. Također, kraće baze kotača otpornije na klizanja.

    2900 mm međuosovinski razmak 2881 mm međuosovinski razmak


Neutralni razlozi Citroen C6 vs. Volkswagen Phaeton
  1. Položaj motora

    Prednja, poprečna Položaj motora Prednja, poprečna Položaj motora
  2. Mjesto cilindara

    Inline Mjesto cilindara V motor Mjesto cilindara
  3. Opskrba gorivom

    Izravno ubrizgavanje Diesel Commonrail
  4. vrata

    4 vrata 4 vrata
  5. Duljina
    Volkswagen Phaeton za Za 2% ili 79 mm više.

    4980 mm Duljina 5059 mm Duljina
  6. Širina
    Volkswagen Phaeton za Za 2% ili 45 mm šire.

    1858 mm Širina 1903 mm Širina
  7. Visina
    Citroen C6 za 25 mm iznad.

    1475 mm Visina 1450 mm Visina
  8. Prednja staza

    1599 mm Prednja staza 1630 mm Prednja staza
  9. Stražnja staza

    1573 mm Stražnja staza 1617 mm Stražnja staza
 
Na vrh