ExOduS442xb
Racing
Najveci problem sa tim motorima je servisni interval od 30k km i 2g što nema smisla i osobno vjerujem da je to razlog kvarova. 1g do 20k km max, osobno necu iznad 15k ići i mislim da bi trebalo biti ok.
svi atmosferski benzinci i zaista jesu tromiji od bilo kojeg turbo motora, da li benzinca ili dizela....ponajviše zbog manjka Nm. ali kad naberu brzinu održavaju je bez problema, naročito ovi sa više cilindara...sfx7 Isto sam i ja stekqo takav neki utisak, medjutim od par ljudi sam cuo da su im se ti motori zapravo opasno dobro pokazali..evo moze da kaze ExOduS442xb kako se njemu pokazao taj 2.7
Btw juricu verovatno 3.0,ali su i na stranim oglasima retki dosta,barem oni sa malim kilometrazama koje trazim
Zna li iko kako se pokazao 3.0 benzin, na par mesta sam cuo i procitao da je zaista vrhunski motor, medjutim nerviraju me podaci "na papiru", deluje dosta tromije od dizela, kao sto napisah malopre ?! Informacija i podataka, u sustini, nikad dosta, pa cu na osnovu svega prikupljenog i naucenog sam izvuci zakljucak na kraju..
Turbo rupa se pridružila raspravisvi atmosferski benzinci i zaista jesu tromiji od bilo kojeg turbo motora, da li benzinca ili dizela
Punac je imao C6 sa tim 3.0 benzincem i koristio sam svaku priliku da ga provozam. Kupio ga je sa nekih 50kkm i prodao sa 330kkm. Odmah je ugradio LPG. Taj V6 benzinac jako lijepo ide po gradu, fino vuče iz niskih, na autoputu je nešto tromiji. Za svako jače ubrzanje baca i po dvije brzine niže. Voli i traži okretaje. I u tom kontekstu mi se turbodizel čini kao bolje rješenje. C6 nije jurilica, iako hoće pojuriti kada treba. Na jednom usporednom testu je imao veću prolaznu brzinu na slalomu od BMW-a 5 E60.sfx7 Isto sam i ja stekqo takav neki utisak, medjutim od par ljudi sam cuo da su im se ti motori zapravo opasno dobro pokazali..evo moze da kaze ExOduS442xb kako se njemu pokazao taj 2.7
Btw juricu verovatno 3.0,ali su i na stranim oglasima retki dosta,barem oni sa malim kilometrazama koje trazim
Zna li iko kako se pokazao 3.0 benzin, na par mesta sam cuo i procitao da je zaista vrhunski motor, medjutim nerviraju me podaci "na papiru", deluje dosta tromije od dizela, kao sto napisah malopre ?! Informacija i podataka, u sustini, nikad dosta, pa cu na osnovu svega prikupljenog i naucenog sam izvuci zakljucak na kraju..
Čini mi se da ima 2 modela 2.2 . jedan je 120-130kw a drugi biturbo 150kw za kojeg imaju samo riječi hvale. Ali taj ide samo na C5 ako se ne varam i ima Aisin mjenjačJa bi 3.0 benzinca
Od tog 2.7 svi bježe ko đavo od krsta, jeben je za održavanje
Imaš i 2.2 dizla, malešan je zanjeg, al pouzdaniji dosta, za opciju daily vožnje top
Svi ti auti, a još i puno drugih modela, koriste Aisin Warner TF80-sc. Moderan šestbrzinski mjenjač sa blokadom torque convertera. Mjenjač je sam po sebi dosta dobar. Ono što je problematično je da nije propisan interval zamjene ulja, a trebalo bi ga mijenjati svakih 40-60kkm. I recimo kupiš auto sa 150kkm održavan u službenom servisu na kojemu je već barem dva puta trebalo biti promijenjeno ulje. To prljavo ulje uništava komponente elektromagnetskih ventila koji upravljaju radom mjenjača (tzv. hidroblok). A filter za ulje se ne može mijenjati. U tom kontekstu su ZF mjenjači nešto bolji jer je filter u karteru i propisan je interval zamjene. Koda zamjene ulja mijenja se karter.
U pravu si, samo obrnuto. 125kW je biturbo sa dva malena sekvencijalno-paralelna turba, a 150kW je monoturbo sa velikim turbom ali varijabilne geometrije. 125kW je bio manual i automatik od 2006.-2007. u C5 redizajn i u X7 od 2008.-2011., a zatim isključivo kao 150kW u kombinaciji sa automatikom. Po meni, krasan motor. Ima lijepu karakteristiku, mirno radi, ali troši dosta više nego 2.0hdi.Čini mi se da ima 2 modela 2.2 . jedan je 120-130kw a drugi biturbo 150kw za kojeg imaju samo riječi hvale. Ali taj ide samo na C5 ako se ne varam i ima Aisin mjenjač
Taj 2.2 je dosta jednostavniji za život. Pogotovo sa ručnim mjenjačem. Razlika u performansama i nije toliko velika u usporedbi sa 2.7hdi sa automatikom. 2.2 ima 370NM a 2.7 450NM (softverski ograničen zbog kapaciteta mjenjača) tako da nije tako velika razlika.Ja bi 3.0 benzinca
Od tog 2.7 svi bježe ko đavo od krsta, jeben je za održavanje
Imaš i 2.2 dizla, malešan je zanjeg, al pouzdaniji dosta, za opciju daily vožnje top
Kakva ti je bila ta Lancia? Uvijek mi se sviđao taj model. Relativno kompaktan auto sa ogromnim međuosovinskim i bogovskom stražnjom klupom. I još ta biturbo mašina.Lancia Delta 1.9 koju sam imao, 2 turbine, jedna manja, jedna veca, cipovan na 240ks, izmerio jednom prilikom 5.8s do 100, da naglasim sa losim gumama i losim putem, a imao je i turbo rupu na "prelasku" izmedju rada male i velike turbine !!! Ps Sprzio kvacilo na kraju
Evo jednog u Švedskoj, 19000 eura 134000 km:Jednom sam pokušao pratiti takav C6 i nije bilo šanse da ga ulovim.
2013?! Mislio sam da su ga prestali 2012. Ovo mora biti jedan od zadnjih.Evo jednog u Švedskoj, 19000 eura 134000 km:
https://www.blocket.se/annons/skane/citro_n_3_0_240_hk_exklusive/97892917
Ograničenje je mjenjač koji podnosi max 450Nm. Mapom možeš dobiti bolji odaziv.2013?! Mislio sam da su ga prestali 2012. Ovo mora biti jedan od zadnjih.
2.7 hdi je 440nm a 3.0 450nm, ustvari isti k. Inače, ima par 407 2.7 hdi na yt sa remapom i izgleda mi drastična razlika, imamo jednog pa ćemo ga remapirati kada se pruži prilika, stage 1 je na oko 240-250ks, tj kako kod koga, kod nekih je 230ks a kod nekih 260ks, ali je bitno da je mapa dobra i da nije neko smeće. To mi je problem za pronaći u hr, znam za sedox, ali sam čuo i dobrih i loših stvari, npr gdm performance iz Švedske ga dižu na 250ks, a za njih sam pročitao dosta pozitivnih komentara, ali nemam namjeru voziti do Švedske haha