Istraživanje je obavila agencija Promocija plus, donoseći da je u Hrvatskoj među proizvođačima automobila najpopularniji Volkswagen, a slijede Škoda, Kia, Dacia i Opel. Na vrhu po prodaji u ovoj godini, Volkswagen je na prvom mjestu s 3291 prodanim autom, a prva u pratnji je Škoda koja zaostaje prilično puno, s 2684 prodanih vozila.
U Škodi se na hrvatskom tržištu ipak mogu pohvaliti jednim prvim mjestom. Njihova Škoda Octavia je najprodavaniji model automobila u ovoj godini, s 1187 prodanih vozila, a prva u pratnji je Dacia Duster, s 1113 prodanih vozila. I trećeplasirani model u ovom poretku je jedan Dacijin, radi se o Daciji Sandero, s 897 prodanih automobila.
Po prodaji u 2022. godini, prednjače vozila s benzinskim motorom, s 53,5 posto prodanih novih automobila. Zatim slijede vozila na hibridni pogon (20,3 posto), dizel (19,4 posto) i plin (4,7 posto), a na dnu su električni automobili, s 2,2 posto prodanih novih vozila. Gledajući takvu situaciju, pred udrugama koje se bave popularizacijom električnih automobila i zaštitom okoliša je još puno posla, a stanje pokazuje i da se tek treba dočekati učinak poticaja za nabavu električnih vozila, iza čega stoji Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
https://www.dnevno.hr/auto-moto/novosti/hrvati-najvise-vole-ove-aute-evo-sto-se-kupuje-jedna-stvar-odskace-2006366/
Najgluplje kod ovih statistika je što se ne zna koliko je od ovih prodanih Folcika i Oktavija otpada na company-car. Na cesti 9/10 Octavia koje primjetim ima logo neke firme. Slično je i s VW programom lakog tereta (Caddy).