Trendovi u autoindustriji

Franz

Well-known member
Mene zanima kako će marketinški izvesti taj bulshit. Platiš hrpu 💶 auto i onda plaćaj pretplatu za hlađenje sjedala koje si imao i prije u toj istoj cijeni.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Mene zanima kako će marketinški izvesti taj bulshit. Platiš hrpu 💶 auto i onda plaćaj pretplatu za hlađenje sjedala koje si imao i prije u toj istoj cijeni.
Pa već izvode. Čim se spominje mjesečna rata za uslugu. U SAD npr. onako nitko ne posjeduje auto u smislu da plati prodajnu cijenu već se sve svodi na mjesečnu ratu. I rok od 80 mjeseci. Prosječna rata za novi auto je oko 650$. Kada imaš "teški" mjesec isključiš grijanje sjedala, adaptivna svjetla i navigaciju i eto te na 450$.
 

ExOduS442xb

Racing
Haha, mikrotransakcije, Tesla to već godinama radi.

Užasan trend, ništa, kupiti otplaceni auto, spojiti na komp i aktivirati sve 😅
Te zaštite će biti lagano probijene.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
ništa, kupiti otplaceni auto, spojiti na komp i aktivirati sve
Mislim da BMW i računa na to, jer ih zapravo boli briga što će se događati s otplaćenim autima. Vjerojatno će i sami "leakati" neki tool za to. ;) Ovo je, čini mi se, usmjereno ionako na korisnike leasinga i zapravo je konaroast konaroast na dobrom tragu ideje. ;)
 

markan1000

Well-known member
Treba je proširiti.
Spuštanje stakala 5 funti, pa isteku pretplate, na kurblu.
Otključavanje auta 20 funti mjesečno.
😉
:) Ma dobro možemo sad mi to karikirati, ali npr. - zašto ne bi samo par zimskih mjeseci koristio grijanje sjedala.
ili umjesto da na konfiguratoru nakrcaš auto opremom jer ti se sve čini potrebno u danom trenutku, na ovaj način neke stvari isprobaš, ako ti se ne svide otkažeš pretplatu i bok.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Istraživanje je obavila agencija Promocija plus, donoseći da je u Hrvatskoj među proizvođačima automobila najpopularniji Volkswagen, a slijede Škoda, Kia, Dacia i Opel. Na vrhu po prodaji u ovoj godini, Volkswagen je na prvom mjestu s 3291 prodanim autom, a prva u pratnji je Škoda koja zaostaje prilično puno, s 2684 prodanih vozila.

U Škodi se na hrvatskom tržištu ipak mogu pohvaliti jednim prvim mjestom. Njihova Škoda Octavia je najprodavaniji model automobila u ovoj godini, s 1187 prodanih vozila, a prva u pratnji je Dacia Duster, s 1113 prodanih vozila. I trećeplasirani model u ovom poretku je jedan Dacijin, radi se o Daciji Sandero, s 897 prodanih automobila.

Po prodaji u 2022. godini, prednjače vozila s benzinskim motorom, s 53,5 posto prodanih novih automobila. Zatim slijede vozila na hibridni pogon (20,3 posto), dizel (19,4 posto) i plin (4,7 posto), a na dnu su električni automobili, s 2,2 posto prodanih novih vozila. Gledajući takvu situaciju, pred udrugama koje se bave popularizacijom električnih automobila i zaštitom okoliša je još puno posla, a stanje pokazuje i da se tek treba dočekati učinak poticaja za nabavu električnih vozila, iza čega stoji Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

https://www.dnevno.hr/auto-moto/novosti/hrvati-najvise-vole-ove-aute-evo-sto-se-kupuje-jedna-stvar-odskace-2006366/
Najgluplje kod ovih statistika je što se ne zna koliko je od ovih prodanih Folcika i Oktavija otpada na company-car. Na cesti 9/10 Octavia koje primjetim ima logo neke firme. Slično je i s VW programom lakog tereta (Caddy).
 
Na vrh