Citroen C5 2.7 Temperatura

h1t1991

New member
Pozdrav, pisem iz CG.. Htio bih da cujem misljenje ostalih ljudi oko problema koji imam. Dakle, problem je u tome da je moj auto danas podigao radnu temperaturu skoro do kraja, znaci falila je jedna lampica. Desilo se na autocesti u pravcu koji je u usponu (sa 90metara se penjemo na 1300). Da malo pojasnim, bez ikakvih naznaka se to desilo, da stvar bude gora prije 5 dana sam vozio na vecim obrtajima i na vecem usponu bez ikakvog problema i tada pratio temperaturu i bilo sve normaln. A danas odjednom temperatura gore iz nepoznatog razloga. Dva puta u voznji sam morao da stanem da bi se temperatura spustila. Da napomenem, isti taj auto ima problem sa grijanjem(zimi) nema dovoljno toplog vazduha iz njega, ne znam da li to i ovo danas moze imati ikakve veze. Odlucio sam ovdje da pisem jer mi u Crnoj Gori bas i nemamo "dobrih majstora" za citroena,najblizi je 200km bar od mog grada. Zanima me sta moze da bude, sta provjeriti, sta uraditi i da li nedostatak vruceg vazduha tj. grijanja zimi ima veze sa danasnjom temperaturom. Hvala svima unaprijed.
Citroen C5 2008 2.7 hdi
 

Milosh

Test
Pošto mu fali toplote zimi a to ti se desilo pri ekstremnom opterećenju, jedna od mogućnosti je da mu je termostat zapekao u poluotvorenom položaju. To bi objasnilo obe situacije. Zimi termostat nikad nije zatvoren pa ne može dostići radnu temp (ili možda i može ali lako je izgubi grijanjem kabine) a ljeti termostat nikad nije potpuno otvoren i sistem nema puni kapacitet hlađenja motora.

Kad se auto potpuno ohladi preko noći, ujutro digni haubu, upali ga i pusti da radi 5-10 minuta na leru. Nakon 5 i 10 min pipni hladnjak (ne guraj ruku u ventilator!) i ako osjetiš imalo toplote u hladnjaku, znači da je termostat otvoren.
 

mirko007

Member
probaj i ozračiti sistem na C4 II imaš na termostatu i crijevo što ide u kabinu mali ventil, samo nježno, banalno sinu na Clio2 to mora raditi bar jednom godišnje ne gubi vodu ali čim počne mjenjat naglo temperaturu obavi ozračivanje nadolije cca 1 dec antifriza i miran godinu dana
 

mirko007

Member
Ja imam Clio II i nikad to ne moram raditi.
a kod sina da , je da pređe cca 15000 km godišnje, a i ima dionica uz klis većih uspona i pu Knina, čim primjeti da temp varira odradi i miran cca godinu dana, motor 1.2 42 KW 2006 g
 

Milosh

Test
a kod sina da , je da pređe cca 15000 km godišnje, a i ima dionica uz klis većih uspona i pu Knina, čim primjeti da temp varira odradi i miran cca godinu dana, motor 1.2 42 KW 2006 g
Kod mene je 2008 godina, motor 1.2 ali 55 kW, nikad temperatura ne varira, bez obzira uslove vožnje. Doduše nemam nekih većih uspona ovdje kuda vozim.
 

h1t1991

New member
mali ''update'' ...danas bio do lokalnog majstora(druga) cisto da pogleda ne i da radi bilo sta. Prednji ventilatori u kvaru, tj. jedan od dva uopste ne radi. E sad da li je temperatura bila do tog...ne znam
 

ExOduS442xb

Racing
mali ''update'' ...danas bio do lokalnog majstora(druga) cisto da pogleda ne i da radi bilo sta. Prednji ventilatori u kvaru, tj. jedan od dva uopste ne radi. E sad da li je temperatura bila do tog...ne znam
Moglo bi biti do toga jer ta zahtjevna dionica dodatano opterecuje motor i vjerojatno sam protok zraka nije dovoljan da ga ohladi pa bi se ventilator upalio, a kako se ne pali temperatura postepeno raste. Ono što mi nema smisla je to da temperatura padne kad staneš, jer ako ventilator ne radi, što ga ohladi? Meni je stari bmw prokuhao jer vent nije radio (nisam znao) a kretao sam se u koloni bez gasa, samo kotrljanje. Tako da mi je cudno da tebi temp padne dok auto stoji. Auto bi bilo dobro spojiti na dijagnostiku i prekontrolirati ventilator.

Otac ima 2.7 HDi, i njemu samo naraste za kockicku do dvije temperatura ulja, ali je temperatura rashladne tekućine uvijek na jednakoj razini. Prošle godine na ljeto ako se ne varam smo stavili novi hladnjak anrifriza i od onda je čak jedna kockica niže.
Obavezno pregledati što je kolega Milosh spomenuo.

Samo da se nadovežem na grijanje u kabini. Ja imam isti "problem"? Ali iskreno i kod oca je ista stvar i mislio sam da je to "normalno".
Auto uredno grije, no da bi se osjecalo toplo mora se temp podignuti baš na 27npr ili 28 i čak ni onda ne grije da se preznojavaš a ako to usporedim sa starim C5 to je osjetno slabije, nije hladno, relativno je toplo u kabini, ali da imam osjecaj da bi trebalo biti toplije to da!

Nebi bilo loše da neki vlasnici (i prijašnji aka Milosh :) ) napišu kakvo je njima bilo grijanje u kabini?
 

Cutac

Prèkaroš
Pišem sa mobitela, pa neće biti baš bajno, ali mislim da ću poantu pogoditi.
Uglavnom, motor se ne hladi samo antifrizom. Hladi se okolnim zrakom (koji je dobar izolator, pa slabo), ekspanzijom goriva i usisnim taktom (tj, jel, usisnim i ispušnim). I da ne idem u formule, jer mi se ne da, dizel motor stvara manje otpadne topline nego benzin i generalno može i bez ventilatora držati "radnu" u leru da ne pretjera. I na taj način se može ohladiti ako se pregrijao u vožnji.

Jel, da vizualiziramo, motor pod gasom sa ispravnim rashl sistemom je na 100 C. Sve pet, pumpa vrti vodu, zrak ide kroz hladnjak, ulje hladi, u cilindrima sagorijeva X količina dizela, i tako... I onda recimo rotor se vrti na osovinici pa ne tjera vodu kako treba, termostat ne otvara do kraja, smjesa nije dobra radi x razloga, vozi se na 1800 okretaja i proyok nije dovoljan, hladnjak nije isprava, nebitno, motor se pregrijava.
I onda kad stane, u cilindrima sagorijeva 16 puta manje dizela i tako se hladi.

Zato pitam, ali odgovora nema... U kojim uvjetima se temperatura dizala?
Brzina kretanja, stupanj prijenosa, trajanje tih uvjeta... Ništa, samo "mense auto pregrijavo"...
 

h1t1991

New member
Pišem sa mobitela, pa neće biti baš bajno, ali mislim da ću poantu pogoditi.
Uglavnom, motor se ne hladi samo antifrizom. Hladi se okolnim zrakom (koji je dobar izolator, pa slabo), ekspanzijom goriva i usisnim taktom (tj, jel, usisnim i ispušnim). I da ne idem u formule, jer mi se ne da, dizel motor stvara manje otpadne topline nego benzin i generalno može i bez ventilatora držati "radnu" u leru da ne pretjera. I na taj način se može ohladiti ako se pregrijao u vožnji.

Jel, da vizualiziramo, motor pod gasom sa ispravnim rashl sistemom je na 100 C. Sve pet, pumpa vrti vodu, zrak ide kroz hladnjak, ulje hladi, u cilindrima sagorijeva X količina dizela, i tako... I onda recimo rotor se vrti na osovinici pa ne tjera vodu kako treba, termostat ne otvara do kraja, smjesa nije dobra radi x razloga, vozi se na 1800 okretaja i proyok nije dovoljan, hladnjak nije isprava, nebitno, motor se pregrijava.
I onda kad stane, u cilindrima sagorijeva 16 puta manje dizela i tako se hladi.

Zato pitam, ali odgovora nema... U kojim uvjetima se temperatura dizala?
Brzina kretanja, stupanj prijenosa, trajanje tih uvjeta... Ništa, samo "mense auto pregrijavo"...
i ja sam preko telefona pa nijesam do kraja ni procitao. To je bilo znaci prekjuce uz tu uzbrdicu novog autoputa, ne znam 1500 obrtaja je islo jer smo eto vozili po ogranicenju nekih 100. Je bilo 35 stupnjeva vani i sve to ...ali opet. Dalje kad sam tu istu deonicu prosao sve je radilo normalno i onda jos nlna bekon uzvisenju je takodjer podigao temperaturu isto tako na nekih 2000 obrtaja. eto i slike u tom momentu
 

Prilozi

h1t1991

New member
Jes da je dizel, nije li ovih 1500 okr. premalo za vožnju uzbrdicom. Mislim da je primjerenije vrtit ga na cca 2000,pogotovo na uzbrdici.Ako neko može malo pojasniti?
A dobro to sam rekao od prilike. . probao sam ja i na 2000+ obrtaja opet dize temperaturu
 

Cutac

Prèkaroš
Jesu niski okretaji, ja ne bih bilo kojeg dizela vozio ispod 2500-2700 na takvoj uzbrdici u tim uvjetima.

Ovo je tempertarura ulja na slici, kakva je bila temperatura vode, lijevi ekran?
 

h1t1991

New member
Jesu niski okretaji, ja ne bih bilo kojeg dizela vozio ispod 2500-2700 na takvoj uzbrdici u tim uvjetima.

Ovo je tempertarura ulja na slici, kakva je bila temperatura vode, lijevi ekran?
normalna, pratio sam...ne znam cekat cu 5 6 dana pa cu do ovlascenog jer ovamo kod mene ti je sve iz supljeg u prazno, svi kao tvrde da je do tog ventilatora koji u istinu i ne radi...vidi se kad se otvori hauba da lijevi radi, desni ne
 

Cutac

Prèkaroš
Na 100 km/h ventilator nema veze. Možda je hladnjak ulja neispravan.

Nema termostat veze ako je temperatura rashladne bila dobra.

Ili:
1658952627122.png
 

ExOduS442xb

Racing
Na 100 km/h ventilator nema veze. Možda je hladnjak ulja neispravan.

Nema termostat veze ako je temperatura rashladne bila dobra.

Ili:
Pogledajte privitak 6096
Samo što je to vrlo jednostavan uređaj, ako se ne varam kroz hladnjak prolazi antifriz koji ga hladi i naravno cirkulira motorno ulje. Ne znam što se tu može pokvariti? Da miksa ulje i anrifriz znao bi to, jedino mozda neke naslage, prljavština pa je protok slabiji? Zamjenski je oko 1500kn tj ok 200 eura.
Interesantno je što kaže H h1t1991 da mu je temp "normalna" što bi značilo da je u granicama. U 2.7 stane oko 11-12L antifriza.
 
Na vrh