Citroen C5 2.7 Temperatura

Cutac

Prèkaroš
Koliko vidim po internetu, taj motor ima tendenciju jako zagrijavati ulje. Ok, sve pet, kod ovoga nešto ne štima, ali i kad bude štimalo, ja ne bih koristio Ineo ECS sa 2.9 cP HTHS-om u motoru koji i ovako voli polomiti radilice i okrenuti ležajeve.

Kažem, da je moj, ja bih gore navedeni Motul koristio.
 

Cutac

Prèkaroš
🥰

Kažem, da je moj, ja bih tako. Mid SAPS ulje neće ništa spomena vrijedno skratiti životni vijek katalizatora i DPF-a, a ima više ZDDP, plus što pruža bolju zaštitu radi samog HTHS-a i radi nižeg Noacka je upitno koliko zapravo "ulja" završi u katalizatoru i DPF-u u odnosu na Ineo ECS.
 

h1t1991

New member
Ja bih prvo provjerio sve komponente. Motor sigurno nije dizajniran da se tako lako pregrijava. Pitanje je dali bi sada izmjena ulja uopce pomogla. Kod mene je temperatura ulja ista i pri 180 kao i pri 130km/h. Radi se o praktički istom motoru, iste uljne pumpe, istog kartera i iste količine ulja (mada u papirima pise nesto drugo). Ne smije se pregrijavati, treba pronaći razlog kao što si ranije naveo, temeljitim pregledom svih komponenti, a tek onda razmišljati o potrebi za drugim uljem.
Svakako je presao vec 10k od poslednje zamjene. Ide quartz 5w30..vec sam narucio, i sve filtere takodje. Svakako bi mijenjao ulje ovih dana, da provjerim hoce li poslije toga dizat' temp...ako bude onda ide detaljno sve
 

h1t1991

New member
Update 4: Bio do kosova zamijenio ulje i sve filtere. Pri povratku temeratura bila ok jedino mi je podigo 2 crte vise ali pazite duplo veci uspon je nego na auto putu kada mi je dopunio 5 crta vise. Sad da li je to do uspona i opterecenja jer konstantno su krivine i uspon negdje 3 brzina 2k obrtaja...ili cega vec ne znam ali eto ipak manje. Mada jos ne znam je li to to...eto slike i kao linije jos koliko je crta napunio...
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
To je dobro, čak nije ušao ni u "otežane uvjete rada". Ako ovako ostane, pa čak i kockica gore mislim da se ne moraš brinuti, to je ok. Kao što rekoh drži se spomenutih intervala i Milosh je dao dobar prijedlog za testiranje.
Također, ovo što je kolega Cutac napisao nije bez smisla, i ako bi ulje često dosezalo te visoke temperature 5w40 pruža bolje podmazivanje pri višim temperaturama no on se nebi smio toliko grijat, temp mora biti u granicama normale gdje Ineo ECS 5w30 pruža jednako dobro podmazivanje.

Vezano za oštećenja na radilici mislim da to nažalost nije vezano uz održavanje (isključivo). Gledao sam yt videa na tu temu i taj problem je najviše izražen na Land Rover-ima iako toga ima i u PSA ali neusporedivo manje, čovjek u videu objašnjava zašto misli da održavanje (izmjene ulja) nemaju veze s time osim ako je vozilo održavano loše od samog početka. Land Rover je 2.7 tona i zaključak je bio da su vozila izuzetno teška i nerijetko vuku dodatan teret te motori i njihovi dijelovi trpe izuzetan stres naročito kada ih se još dobro tjera, te da to s vremenom rezultira ozbiljnim oštećenjem. To je samo nečije mišljenje, ali ima smisla.

Ugl, kolega iz CG drago mi je da je sada sve ok, ja bih još probao istu rutu kao što je Milosh spomenio, ako bude ok to je to.
 

Cutac

Prèkaroš
Završna obrada radilice je loša. Loše je kaljena i zato puca. A leteći iz istog razloga stradavaju, no izmjene ulja i kvalitetna ulja njima mogu produljiti životni vijek.

Jedno pitanje na koje nije bilo odgovoreno. Kolika je bila razina ulja u motoru prije izmjene?
 

h1t1991

New member
Završna obrada radilice je loša. Loše je kaljena i zato puca. A leteći iz istog razloga stradavaju, no izmjene ulja i kvalitetna ulja njima mogu produljiti životni vijek.

Jedno pitanje na koje nije bilo odgovoreno. Kolika je bila razina ulja u motoru prije izmjene?
Nisam bio tu dok su mijenjali ali su mi rekli da je ulje bilo mnogo rijetko, cak kao voda
To je dobro, čak nije ušao ni u "otežane uvjete rada". Ako ovako ostane, pa čak i kockica gore mislim da se ne moraš brinuti, to je ok. Kao što rekoh drži se spomenutih intervala i Milosh je dao dobar prijedlog za testiranje.
Također, ovo što je kolega Cutac napisao nije bez smisla, i ako bi ulje često dosezalo te visoke temperature 5w40 pruža bolje podmazivanje pri višim temperaturama no on se nebi smio toliko grijat, temp mora biti u granicama normale gdje Ineo ECS 5w30 pruža jednako dobro podmazivanje.

Vezano za oštećenja na radilici mislim da to nažalost nije vezano uz održavanje (isključivo). Gledao sam yt videa na tu temu i taj problem je najviše izražen na Land Rover-ima iako toga ima i u PSA ali neusporedivo manje, čovjek u videu objašnjava zašto misli da održavanje (izmjene ulja) nemaju veze s time osim ako je vozilo održavano loše od samog početka. Land Rover je 2.7 tona i zaključak je bio da su vozila izuzetno teška i nerijetko vuku dodatan teret te motori i njihovi dijelovi trpe izuzetan stres naročito kada ih se još dobro tjera, te da to s vremenom rezultira ozbiljnim oštećenjem. To je samo nečije mišljenje, ali ima smisla.

Ugl, kolega iz CG drago mi je da je sada sve ok, ja bih još probao istu rutu kao što je Milosh spomenio, ako bude ok to je to.
Pa sjutra cemo da probamo istu deonicu da vidimo kako sta
 

h1t1991

New member
A
Hmm, možda ti dizel završava u ulju. Tj. lako moguće.

Aj ti nekom dobrom majstoru to odvezi.
Znas da mi je to palo na pamet...Ali dobri majstor tek za 10 dana jer ovdje dobrog nema. Do tad cu istestirati da vidim kako se ponasa
 

h1t1991

New member
Situacija nikakava. Taman zamijenio ulje stavio 5w40 nove filtere novo sve, vratim se na prvobitnu deonicu na kojoj se desilo dizanje temperature ulja, danas...cak i pod istim opterecenjem i opet znacajno dizanje, ako ne i vece...ne znam iz kog razloga i sta vise da se radi. Tacno nijesam ga vodio kod majstora jer sam htio da pokusam sa 5w40 prije koristio (5w30) pa da vidim kako ce reagovati ali bezuspjesno, pritom danas sam vozio na vise obrtaja manju brzinu i nista nije bilo drugacije.. Sto sam mogao da provjerim predhodnih dana je da nedje ne gubi vodu, pratio sam a takodje i nivo ulja i sve je bilo regularno. i et danas bum puni crte do kraja
 

sfx7

Member
Nebi bilo loše da neki vlasnici (i prijašnji aka Milosh :) ) napišu kakvo je njima bilo grijanje u kabini?
U mene je 2.0 HDi i grijanje radi jako dobro. Držim većinom na 22-23 i u autu je i više nego toplo. Mislim da nikad nisam stavio na više od 24, pa čak i kad sam bio na snijegu i na solidnom minusu.
 

Bojanz988

New member
Ljudi imam slican problem samo ne ovakav -
Naime c5 2008 2.0hdi 100kw auto mi od skora kada ide uzbrdo dize temp a kad ide nizbrdo spusti jednu crtu. Menjan je termostat i ciscen hladnjak, proveravan ventilator i kacen na komp i ne zna se sta moze da bude. Naime samo kada je uzbrdo podigne 1 crticu i ako ide duze uzbrdo podigne i ulje 1 crticu. Cim stanem posle par min motor se vrati u normalu mada je jako vruc iskreno i vise mozda nego sto bi trebalo(moj osecaj). Kada stoji nakon dostignute normalne temp padne 1 crtica (6 onih dok je 7 normalno). Jel imao neko slicna iskustva???
 

szahtila

Well-known member
Ljudi imam slican problem samo ne ovakav -
Naime c5 2008 2.0hdi 100kw auto mi od skora kada ide uzbrdo dize temp a kad ide nizbrdo spusti jednu crtu. Menjan je termostat i ciscen hladnjak, proveravan ventilator i kacen na komp i ne zna se sta moze da bude. Naime samo kada je uzbrdo podigne 1 crticu i ako ide duze uzbrdo podigne i ulje 1 crticu. Cim stanem posle par min motor se vrati u normalu mada je jako vruc iskreno i vise mozda nego sto bi trebalo(moj osecaj). Kada stoji nakon dostignute normalne temp padne 1 crtica (6 onih dok je 7 normalno). Jel imao neko slicna iskustva???
Iako je zamjenjen termostat, dao bi glas upravo njemu
 
Na vrh